2019-10-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Jag är nästan 50 och oskuld. Fördelen är att man kan lukta hur jävla illa somhelst, aldrig städa, säga vad man tycker och skita i andras känslor ,bo i en billig etta, ha fula kläder från Julabutiken och en rostig bil med fläckar från CirkleK-korvar på passargerarsätet .. Ingen sitter där ändå.. .
Får ändå inte sätta på alla brudar ,eller ens en om jag skulle ändra på mig själv.
Kan även äta obegränsat med skräpmat för den smakar bäst, och det är drygt att laga mat till sig själv. Kan komma försent till jobbet för jag inte bryr mig, ingen familj att försörja. Kvittar ändå om man dör när man aldrig haft något liv till att börja med. .
Jag har också blivit lite som dig. Städar inte så ofta då ingen är hemma hos mig iallafall. Jag äter vad jag vill och om någon behandlar mig på ett sätt jag inte gillar så ger jag igen rejält. Jag har ingenting att förlora iallafall.
Citera
2019-10-10, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Jag är nästan 50 och oskuld. Fördelen är att man kan lukta hur jävla illa somhelst, aldrig städa, säga vad man tycker och skita i andras känslor ,bo i en billig etta, ha fula kläder från Julabutiken och en rostig bil med fläckar från CirkleK-korvar på passargerarsätet .. Ingen sitter där ändå.. .
Får ändå inte sätta på alla brudar ,eller ens en om jag skulle ändra på mig själv.
Kan även äta obegränsat med skräpmat för den smakar bäst, och det är drygt att laga mat till sig själv. Kan komma försent till jobbet för jag inte bryr mig, ingen familj att försörja. Kvittar ändå om man dör när man aldrig haft något liv till att börja med. .

Detta låter ju som någon sorts nihilism grundat i att du inte haft en tjej. Anser du inte dig ha ett värde i dig själv eller lever för dig själv?

Problemet många ensamma har är kanske att de inte passar in i samhällets eller t.om världens normer, men trots detta vill leva upp till dessa normer.

Ett sätt är kanske att bli mer självständig och transcendera alla normer?

Arbete, flickvän, barn och eget hus. Alla har inte detta men endast de som tror att de måste ha det lider.

Sen är dessa problem troligen större än vad man kan tro. Anar att en stor del av de män som importerar fruar från utlandet gör det för de har problem att få en svensk kvinna. Och där är lösningen för många tidigare ensamma som vill ha fru och barn.
Senast redigerad av Snobird 2019-10-10 kl. 03:50.
Citera
2019-10-10, 08:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Kvinnor vill snart inte ha någon man alls. Kvinnan har blivit starkare och mer självständig

Kvinnan mår ju sämre inombords än hon någonsin gjort tidigare. "Starkare", ja tjena.
Citera
2019-10-10, 08:26
Medlem
Citat:
Kvinnor vill snart inte ha någon man alls. Kvinnan har blivit starkare och mer självständig än någonsin samtidigt som mannen blir mer och mer cuckifierad.

Kvinnor utbildar sig, startar företag och blir influerare, medans männen spelar dataspel och går på antidepp.

Spiken i kistan är den nya typen av sexleksak för kvinnor, som har skapat en global onani-revolution.

I nya SVT-dokumentären orgasmgarantin vittnar kvinnor från hela Sverige om sina erfarenheter av en vibrator som sägs garantera orgasm. Flera av dem har en bättre relation till sin sexleksak än till en partner.

För att komma ur incellivet måste du börja betala för kvinnans tid. Varför skulle en kvinna vilja dejta eller bli tillsammans med en loser som bara vill ligga och dumpa utan att få något för det?
Du är en sinnessjuk idiot.

Bli en man som kvinnor trånar efter så kommer du aldrig vara ensam.

Ni har ju gett upp helt. Ni orkar inte investera i er själva och hittar därför på massa sjuka förklaringsmodeller.
Citera
2019-10-10, 15:07
Medlem
Knaviuss avatar
Det kanske är svårt för "normala" människor att förstå men det handlar om mycket mer än sex. Sexet är egentligen bara en detalj och konsekvens av att man hatar sitt liv och sin omgivning.
Citera
2019-10-10, 17:43
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Stefan Molyneux examines how much of JOKER is actually real - chilling!

https://www.youtube.com/watch?v=ocQmSM46KwY
Han fiskar uppmärksamhet för han är en businessman och tradcuck så F him. Han kan inte ta dom ur sitt liv.
Citera
2019-10-10, 21:32
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Du är en sinnessjuk idiot.

Bli en man som kvinnor trånar efter så kommer du aldrig vara ensam.
Njae, haha, alltså det ju just det dagens män inte kan. Man är antingen ett dataspelande miffo med noll koll på motsatta könet eller ett desillusionerat mähä som knaprar SSRI eller tramadol. Gärna med en ohälsosam relation till sin mor.

Nu kom även spiken i kistan. Lufttrycksvibratorn.
Citera
2019-10-10, 21:34
Medlem
Citat:
Njae, haha, alltså det ju just det dagens män inte kan. Man är antingen ett dataspelande miffo med noll koll på motsatta könet eller ett desillusionerat mähä som knaprar SSRI eller tramadol. Gärna med en ohälsosam relation till sin mor.

Nu kom även spiken i kistan. Lufttrycksvibratorn.
Jag är dagens man och jag drunknar i fitta. Jag har gjort aktiva val för att bli attraktiv.
Citera
2019-10-10, 21:43
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Jag är dagens man och jag drunknar i fitta. Jag har gjort aktiva val för att bli attraktiv.
Ok, good for you! Det finns hopp alltså. Berätta för TS hur du gjorde :-)
Citera
2019-10-10, 21:49
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Du hade dum tur med andra ord? Njut så länge du kan....
Citera
2019-10-10, 21:56
Medlem
PhTDs avatar
Citat:

Aha! Grejen är alltså bara, att vara attraktiv? Svårare är det inte
Citera
2019-10-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ok, good for you! Det finns hopp alltså. Berätta för TS hur du gjorde :-)

Jag såg till att maxa de maskulina dragen jag har samtidigt som att jag systematiskt arbetar för att vara den bästa variant av mig själv jag kan vara. Vara stor, trygg och varm.

Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Du hade dum tur med andra ord? Njut så länge du kan....

Ingen tur. Jag hade fortfarande varit ensam om jag inte erkände att jag själv hade ansvar för situationen. Och sedan verkligen arbetat långsiktigt med det.

Citat:
Ursprungligen postat av PhTD
Aha! Grejen är alltså bara, att vara attraktiv? Svårare är det inte
Grejen är att ta ansvar för ditt eget liv. Hur vill du att det ska vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in