Citat:
Ursprungligen postat av
humantoilet
Jag är nästan 50 och oskuld. Fördelen är att man kan lukta hur jävla illa somhelst, aldrig städa, säga vad man tycker och skita i andras känslor ,bo i en billig etta, ha fula kläder från Julabutiken och en rostig bil med fläckar från CirkleK-korvar på passargerarsätet .. Ingen sitter där ändå.. .
Får ändå inte sätta på alla brudar ,eller ens en om jag skulle ändra på mig själv.
Kan även äta obegränsat med skräpmat för den smakar bäst, och det är drygt att laga mat till sig själv. Kan komma försent till jobbet för jag inte bryr mig, ingen familj att försörja. Kvittar ändå om man dör när man aldrig haft något liv till att börja med. .
Detta låter ju som någon sorts nihilism grundat i att du inte haft en tjej. Anser du inte dig ha ett värde i dig själv eller lever för dig själv?
Problemet många ensamma har är kanske att de inte passar in i samhällets eller t.om världens normer, men trots detta vill leva upp till dessa normer.
Ett sätt är kanske att bli mer självständig och transcendera alla normer?
Arbete, flickvän, barn och eget hus. Alla har inte detta men endast de som tror att de måste ha det lider.
Sen är dessa problem troligen större än vad man kan tro. Anar att en stor del av de män som importerar fruar från utlandet gör det för de har problem att få en svensk kvinna. Och där är lösningen för många tidigare ensamma som vill ha fru och barn.