2021-02-16, 20:23
Medlem
Mer.info.007s avatar
Är det tolvpack han har? Eller snarare 12Volt🔋
Citera
2021-02-16, 21:00
Medlem
Mer.info.007s avatar
Finns det "något bra" han har gjort i Samhället? Bara drar skattepengar.
Citera
2021-02-16, 21:15
Medlem
Under-Jordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Spotta på sånna som er. Låt killen göra sin grej. Varför ska ni fucka för honom?
För att han är en lömsk fittig mördare?
Den där jävla räkan förtjänar allt han får.

Jag tycker det är synd att han inte blev misshandlad grövre och under längre tid.
Om han nu ens blev slagen...
Man får hoppas att han blev det och att det kommer en ännu mer hårdhänt fortsättning.

Kanske är detta bara något slags PR/fiske för att få igång sin ruttna felstavade tillvaro på sociala medier igen?

Han förtjänar att dö skrikande, när den dagen kommer.
Citera
2021-02-16, 23:04
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Tappade din mamma dig när du va liten? Ingen har försökt "hjälpa" blattelito bara för att vi inte är lika efterblivna som dig och tror att hans konto kommer stängas av pga många anmälningar. Abbes konto kommer vara tillbaka om ett tag när Instagram har gjort en kontroll där de ser att han inte är en robot eller har brutit mot deras regler på just de kontot.

Haha vadå ser att Blattelito inte är en robot? Varför skulle instagram tro att den korkade blatten är en robot menar du?

Abbe grinar på sin nya insta att han torskat sitt konto med 85k följare: https://ibb.co/w0RFX3k

Som alla säkert förstår så sitter Blatten o läser varenda post här på flashback, som den narcissist han är.

Man kan nog anta att den lilla blatten började få lite ångest när han läste om att många anmälde hans konto igår.. blatten förstod vad som är på G. Allt hårt jobb.. shoutouts... like4like.. follow4follow osv...

Så vaknar babianen upp idag och är bannlyst från instagram

Hade fan betalat kraftigt för en livecam på blatten när han får beskedet. Tårar? Eller bara vrede? Fantastiskt oavsett

Nya kontot: https://instagram.com/abbeblattelito2.1?igshid=1ix11n9kvr08f

Jag anmälde det nu eftersom det är förbjudet o skapa nytt om man blivit bannad.
Senast redigerad av Vaxad 2021-02-16 kl. 23:30.
Citera
2021-02-16, 23:17
Medlem
+Seno+s avatar
Det märks att hans antal följare på sociala medier är det enda han bryr sig om.

https://ibb.co/jvtYnPW
Citera
2021-02-16, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
Jag lyssnade om på rättegången häromdagen med Rättegångspodden... han ber om ursäkt för sin stamning osv pga någon medicin som ska göra honom lugn säger han (och Nils Bergman), är det någon som vet nånting om en sådan medicin eller är det bara hans eventuella HIVbromsmedicin?
Någon som vet om den biverkningen på lugnande alternativt HIV-medicin?

Vem har HIV?!
Citera
2021-02-16, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88
Vem har HIV?!

I tråden spekuleras det om Batterito har det...
Citera
2021-02-16, 23:25
Medlem
Mer.info.007s avatar
En mördare som går fri är fortfarande en mördare💉🍓
Citera
2021-02-16, 23:26
Medlem
Tror ni han får igen sin Instagram? Lär bli svårt att komma upp I 85k igen, då får han nog stagea sin egen död
Citera
2021-02-16, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
I tråden spekuleras det om Batterito har det...

Okej, tack!
Citera
2021-02-16, 23:49
Medlem
geek12s avatar
Vem har HIV? Abbe? Batterito? Eller vem?
Citera
2021-02-17, 00:26
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Jag har inte intresserat mig för Babben Batterito tidigare då jag sett honom som en galet patetisk kvinnomördare och pajas utan har intresserat mig först nu i helgen. Funderar på allvar vad detta kan bli för konsekvenser för idioten beaktat vad kan skrev efter muck och de videos han efter det hann posta. Det existerar ingen som helst ångest, tvärtom tycks han vara stolt.

Han inbillar sig att han är Sveriges mest omtalade person vilket är långt ifrån sanningen, tvärtom är det mäjligtvos den yngre generationen i stort som vet vem han är som jag uppfattar det. Ingen jag talat med över 40 vet vem han är och mordet på Annie var knappast ett speciellt uppmärksammat mord vilket förklarar det. Inte heller nu är han speciellt uppmärksammad i media, iaf inte på ett sätt att folk bryr sig nämnvärt och jag tror det blir svårt för pateten att skapa sig en ny karriär som "influencer", ännu svårare att skaffa sig en karriär som "normal" människa.

Människan har med all tydligt visat att han inte ska vara ute i samhället. Att han vid fällande dom återigen interneras tror jag vi alla är överens om. Men hur många år blir det?

Kan tänka mig att rättsväsendet gärna vill trycka till honom hårt och att brottet om falskt larm kan komma att bedömas som grovt vilket betyder upp till 4år i fängelse. Nu tror jag inte på 4år i fängelse såklart, så grovt är inte brottet. Men jag funderar på om inte chansen finns att han kan bli dömd till rättspsyktriatisk vård? Det vore trots allt underbart om så skedde, det om något borde svida rejält för Babben Batterito...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in