2021-02-16, 18:49
Medlem
+Seno+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Du tror för väl om svenska tjejer. De är även normala tjejer utan drogproblematik som suktar efter Abbe.

Haha nej. De tjejer jag sett som kommenterar fina ord om batteriet är tjejer med daddy issues som oftast har minst 1 barn de aldrig borde satt till jorden. De tjejer han haft innan han utförde ett mord visste aldrig om hans tidigare misshandel mot tjejer osv. Läs gärna fup så förstår du hur manipulativ han var mot tjejerna han träffade.
Citera
2021-02-16, 18:49
Medlem
Abbe pratar med en ”hacker” som säger det är polisen som stängt ner pga pågående utredning.
Lol, vadå hacker? Hahahah
Citera
2021-02-16, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lajtel
Han är väl trammad 24/7

Jag har svårt att tro att häktespsykiatern gav honom opiater under vistestelsetiden där, men tack för input.
Citera
2021-02-16, 18:52
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
Jag lyssnade om på rättegången häromdagen med Rättegångspodden... han ber om ursäkt för sin stamning osv pga någon medicin som ska göra honom lugn säger han (och Nils Bergman), är det någon som vet nånting om en sådan medicin eller är det bara hans eventuella HIVbromsmedicin?
Någon som vet om den biverkningen på lugnande alternativt HIV-medicin?

Bromsmediciner har jag inger erfarenhet av, av de lugnande mediciner han jag aldrig börjat stamma sådär... Sanningen är att Babbe Batterito är så nervös att han förutom att stamma förmodligen även skvätter lite smått i byxan titt som tätt.
Citera
2021-02-16, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Bromsmediciner har jag inger erfarenhet av, av de lugnande mediciner han jag aldrig börjat stamma sådär... Sanningen är att Babbe Batterito är så nervös att han förutom att stamma förmodligen även skvätter lite smått i byxan titt som tätt.

Jag googlade lite och det kan vara allt från Zyprexa till Cymbalta...
... dead end.
Citera
2021-02-16, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PelageZin
Abbe pratar med en ”hacker” som säger det är polisen som stängt ner pga pågående utredning.
Vart kommer denna information ifrån? Snap?
Citera
2021-02-16, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Vart kommer denna information ifrån? Snap?

Precis!
Han har panik nu när allt han har stängs ner.

Nya kontot på ig är abbeblattelito2.1 enl hans snap
Citera
2021-02-16, 19:27
Medlem
Mer.info.007s avatar
Med hans tatueringar och tränade kropp och den sjuka blicken ser han ut som en Kackerlacka 🦂
Citera
2021-02-16, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias71
Nu fick jag från insta att dom har tagit bort hans konto abbeblattelito2.0
Citat:
Citat:
Precis!
Han har panik nu när allt han har stängs ner.

Nya kontot på ig är abbeblattelito2.1 enl hans snap
Användaren jag citerar ska ha fått en notis av instagram efter att ha rapporterat abbes konto, så antagligen inaktiverades kontot för att folk från den här tråden anmält.

Är det ännu en fejkad konversation som abbe lagt upp?
Senast redigerad av Virgo1 2021-02-16 kl. 19:34.
Citera
2021-02-16, 20:04
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Fy fan vad han ser äcklig ut i klippet ” flippar ur ” . Tänk att sitta där bredvid i bilen , skulle få panik !

Vilket klipp?

Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Värt att påminna hur cool Babbe Batterito är. Älskar att lyssna på detta från rättegången, han är så söt när han är nervös och låter nästan mänsklig. Att han stammar som en idiot gör nästan så att man bara vill krama om honom. 6:25 in i klippet när han talar om nässpray och att han inte använder nässpray då det är beroendeframkallande är underbart... Vilket jävla tönt lillbubben är, undrar om han lyssnat på inspelningen själv?

https://www.youtube.com/watch?v=dHgsK2GvPqc

"Det är ing ing inget ny y nytt a a att jajajag bru u u kar åka he hem till henne om kvähähähähällarna".

Fast det där stammandet kommer enligt honom av att han medicinerats (mot sin abstinens?). I rättegångspodden hör man från början hur han ursäktar sig att han fått medicin som gör att stammar. De som lider av stammande låter inte riktigt sådär heller utan fastnar mer på ett visst ord. Abbe får mer temporära talsvårigheter överlag, liksom sluddrar igenom vissa ord och pratar flytande och snabbt ibland. Jag kan köpa att det är medicineringen eller kanske abstinenssymtom som orsakar det snarare än nervositet. Man kan höra hanns frustration v att inte kunna prata ordentligt och i övrigt så hör jag inte någon större nervositet i hans röst.

Jävla lustigt sagt av honom att om han hade kokat ihop en överdos åt henne så hade han använt en sked och kokat med tändare för "det är så heroinister gör med kokain".

Att han flera gånger säger hur han skulle gjort om han hade velat döda henne (slå ihjäl hellre än att ge överdos, hellre koka en överdos i sked än krossa tabletter i en kastrull och blanda med nässpray osv) antyder starkt att han tänkt igenom allt och gjort det på ett sätt så att just han inte ska misstänkas.

"Jag är ju våldsam och får raseriutbrott så hade det varit trasiga möbler och en massa blod om jag mördat henne."

Så resonerar och försvarar sig inte en oskyldig.
Citera
2021-02-16, 20:12
Medlem
cerns avatar
Hans stamningar påminner mig om stamningarna man får på höga doser Lyrica. Har upplevt det själv: Man stammar inte som en vanlig stammare utan man får mera svårt att uttala sig.

Att han ursäktar sig över detta är bara för att vinna tid! Han är skitnervös och han vet att han ljuger.
Citera
2021-02-16, 20:18
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Fast det där stammandet kommer enligt honom av att han medicinerats (mot sin abstinens?). I rättegångspodden hör man från början hur han ursäktar sig att han fått medicin som gör att stammar. De som lider av stammande låter inte riktigt sådär heller utan fastnar mer på ett visst ord. Abbe får mer temporära talsvårigheter överlag, liksom sluddrar igenom vissa ord och pratar flytande och snabbt ibland. Jag kan köpa att det är medicineringen eller kanske abstinenssymtom som orsakar det snarare än nervositet. Man kan höra hanns frustration v att inte kunna prata ordentligt och i övrigt så hör jag inte någon större nervositet i hans röst.

Nu tror jag inte att han lider av stamning generellt, men nog fan tror jag han är nervös och rädd.

I den här videon är han ju lite coolare i även om han säger att han inte har kriminella vänner och lägger upp klipp och bilder för att hans vänner ska tycka att han är "häftig"... Tror dock han är ärligare i det här klippet i tron att han inte gjort något kriminellt.

https://www.youtube.com/watch?v=yGMRZBhYVXI&t=4s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in