Citat:
Ursprungligen postat av
nickomyra
Fy fan vad han ser äcklig ut i klippet ” flippar ur ” . Tänk att sitta där bredvid i bilen , skulle få panik !
Vilket klipp?
Citat:
Ursprungligen postat av
Silverfiskarna
Värt att påminna hur cool Babbe Batterito är. Älskar att lyssna på detta från rättegången, han är så söt när han är nervös och låter nästan mänsklig. Att han stammar som en idiot gör nästan så att man bara vill krama om honom. 6:25 in i klippet när han talar om nässpray och att han inte använder nässpray då det är beroendeframkallande är underbart... Vilket jävla tönt lillbubben är, undrar om han lyssnat på inspelningen själv?
https://www.youtube.com/watch?v=dHgsK2GvPqc
"Det är ing ing inget ny y nytt a a att jajajag bru u u kar åka he hem till henne om kvähähähähällarna".
Fast det där stammandet kommer enligt honom av att han medicinerats (mot sin abstinens?). I rättegångspodden hör man från början hur han ursäktar sig att han fått medicin som gör att stammar. De som lider av stammande låter inte riktigt sådär heller utan fastnar mer på ett visst ord. Abbe får mer temporära talsvårigheter överlag, liksom sluddrar igenom vissa ord och pratar flytande och snabbt ibland. Jag kan köpa att det är medicineringen eller kanske abstinenssymtom som orsakar det snarare än nervositet. Man kan höra hanns frustration v att inte kunna prata ordentligt och i övrigt så hör jag inte någon större nervositet i hans röst.
Jävla lustigt sagt av honom att om han hade kokat ihop en överdos åt henne så hade han använt en sked och kokat med tändare för "det är så
heroinister gör med
kokain".
Att han flera gånger säger hur han skulle gjort om han hade velat döda henne (slå ihjäl hellre än att ge överdos, hellre koka en överdos i sked än krossa tabletter i en kastrull och blanda med nässpray osv) antyder starkt att han tänkt igenom allt och gjort det på ett sätt så att just han inte ska misstänkas.
"Jag är ju våldsam och får raseriutbrott så hade det varit trasiga möbler och en massa blod om jag mördat henne."
Så resonerar och försvarar sig inte en oskyldig.