2021-02-03, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bensooo
OK så det är ingen fara att snorta det då? Har du själv snortat heroin? Jag blir dålig av att röka, klarar inte ens att röka en vanlig cigarett.

Hjärnblödning kommer du inte få av det, men "det är ingen fara att snorta" är dock att ta i. När man röker heroin så kan du inte ta överdos, det kan du dock göra om du snortar, speciellt om du blandar med andra droger som kan täppa till andningen.

Börja lugnt, ta lite åt gånger och känn av och snorta lugn så du inte drar ner det i halsen för det har dålig biotillgänglighet oralt, det ska alltså stanna i näsan.

Simma lugnt
Citera
2021-02-03, 08:43
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bensooo
OK så det är ingen fara att snorta det då? Har du själv snortat heroin? Jag blir dålig av att röka, klarar inte ens att röka en vanlig cigarett.

Det är ingen som helst fara, iallafall inte gällande risken för hjärnblödning. Ja jag har tagit varor på alla sätt möjliga.
Citera
2021-02-03, 14:30
Medlem
OK tack för alla goda råd och tips!
Citera
2021-02-05, 11:45
Medlem
Izzardkings avatar
alltså hur går det med det vita horset som funnits i sthlm den senaste tiden, av det man läser om det så verkar det som att man ska va fett försiktig med dessa varor..👌👍
Citera
2021-02-08, 18:15
Medlem
Slumbarns avatar
Går det att boosta heroin med gabapentin?
Citera
2021-02-08, 20:14
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumbarn
Går det att boosta heroin med gabapentin?

Absolut det är en lättare variant av Lyrica. Men du behöver minst 8000mg för att få ut något av det.
Citera
2021-02-11, 11:45
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Absolut det är en lättare variant av Lyrica. Men du behöver minst 8000mg för att få ut något av det.

Nja jag får effekt av Gabapentin om jag väntar typ 1 vecka mellan doserna, då måste jag bara ta typ 1200mg för att få ett bra rus, man tar 1 varje halv timme typ
Citera
2021-02-11, 13:27
Medlem
Litteraturs avatar
Brukar alltid ta en ikto på morgonen. Lugnt att snorta 50mg brunt nu, alternativt 30mg oxy, som opiatnaiv?
Citera
2021-02-11, 13:36
Medlem
bobsburgerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litteratur
Brukar alltid ta en ikto på morgonen. Lugnt att snorta 50mg brunt nu, alternativt 30mg oxy, som opiatnaiv?

Ajjamen tvärlugnt
Citera
2021-02-11, 17:42
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

30mg Oxy utan tolerans är på tok för mycket!
För mig räckte 5mg mer än väl första gången och då hade jag ätit 4-600mg tramadol dagligen i flera år innan (allt utskrivet av läkare).

Hoppas verkligen du inte tog så mycket direkt!!
Citera
2021-02-11, 23:13
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
30mg Oxy utan tolerans är på tok för mycket!
För mig räckte 5mg mer än väl första gången och då hade jag ätit 4-600mg tramadol dagligen i flera år innan (allt utskrivet av läkare).

Hoppas verkligen du inte tog så mycket direkt!!
Tack för omtanken! Jag avvaktade och tog en nykter, nåja, dag idag.
Tänkte dock prova ta min jungfrusil nästa vecka, har alla verktyg bortsett från adekvat filter.

Någon som vet hur proceduren ser ut när man skjuter Oxy? Tänkte att håller mig borta från benson den dagen, tar en ~15-20mg av Oxy80an och skalar bort det yttre skiktet. Lägger det på min sked tsm med det medicinska vattnet, eldar för att lösa upp skiten. Rör om med kanylen och drar slutligen upp vätskan i pumpen, men som sagt så har jag inget bra filter - duger inte en vanlig bomulspad? Läste att det inte var så bra.

Vill inte få en blodpropp eller liknande Är första gången så jag är fan nervös.
OBS: upptäckte precis att jag skrivit i heroin-tråden, men det kanske inte gör något. Antar att folk vet en hel del om detta med.

EDIT: Äsch, verkar så meckigt att skjuta just oxy. Får avvakta tills jag fått tag på något bra H istället.
Senast redigerad av Litteratur 2021-02-11 kl. 23:36.
Citera
2021-02-12, 08:50
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Tack för omtanken! Jag avvaktade och tog en nykter, nåja, dag idag.
Tänkte dock prova ta min jungfrusil nästa vecka, har alla verktyg bortsett från adekvat filter.

Någon som vet hur proceduren ser ut när man skjuter Oxy? Tänkte att håller mig borta från benson den dagen, tar en ~15-20mg av Oxy80an och skalar bort det yttre skiktet. Lägger det på min sked tsm med det medicinska vattnet, eldar för att lösa upp skiten. Rör om med kanylen och drar slutligen upp vätskan i pumpen, men som sagt så har jag inget bra filter - duger inte en vanlig bomulspad? Läste att det inte var så bra.

Vill inte få en blodpropp eller liknande Är första gången så jag är fan nervös.
OBS: upptäckte precis att jag skrivit i heroin-tråden, men det kanske inte gör något. Antar att folk vet en hel del om detta med.

EDIT: Äsch, verkar så meckigt att skjuta just oxy. Får avvakta tills jag fått tag på något bra H istället.

Använd örontops eller cigarettfilter, finns så många alternativ. Bomulspad är det absolut inget fel på heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in