2021-02-15, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Det är konstigt också att de inte uppmärksammat nr 13. Såvitt jag kan se är han en klassisk störig kille som sprider dålig stämning. Men det tolkar väl zuper-soldaterna som "vinnarskalle"...

Är nr 13 kille från annat land, ”orten”-kille och boxare? Varje dokusåpa har ofta med den där som blir kränkt om man inte lyssnar på honom/henne. Självkänslan får sig en törn lätt för dem. Ser hela samhället som om de är emot dem. Stort självstigma där.
Citera
2021-02-15, 13:41
Medlem
Crapmagics avatar
Vad heter Rebecca i efternamn?
Citera
2021-02-15, 14:30
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Är nr 13 kille från annat land, ”orten”-kille och boxare? Varje dokusåpa har ofta med den där som blir kränkt om man inte lyssnar på honom/henne. Självkänslan får sig en törn lätt för dem. Ser hela samhället som om de är emot dem. Stort självstigma där.

Han åker nog ut rätt snart. Började gnälla så fort det blir jobbigt.

Jag tror triathleten/orienteraren går långt. Fokuserad och stark. Jag gillar även 7:an. Hon är vek och stark på samma gång.
Citera
2021-02-15, 14:33
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue

Dock ganska lustigt att instruktörerna säger att Hv-killen "inte fattar något", men sedan ändå håller med honom i praktiken eftersom de skickade ut snygg-Madde istället. Synd på puman!

Enda anledningen varför hon åkte ut var för att hon var skadad (en onödig börda för gruppen).

Vilket nummer är Rebecca? Alla säger hon är snygg men den enda snygga enligt mig var madde. Och även hon var lite bull-dyke-ish.
Senast redigerad av RickRozay 2021-02-15 kl. 14:47.
Citera
2021-02-15, 14:50
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Fan vad jag garvade åt förhöret med nummer 6, hemvärnetsnubben!

Dom: Hur tycker du det går? (Efter hans personliga misslyckande med att läsa kartan)
-Det går bra.
-Men hur gick det med tävlignen?
-Vi förlorade.
-Och du var ledare?
-Ja.
-Och det är bra?
-Nej.

Olustig, snäppet på antisocial snubbe. Många i hemvärnet som är .. lite för långt ut på högerkanten. Och då menar jag värderingar som blir snäppet ohälsosamma.
Som militär så stärker han bara min tes.
Han är urtypen av möp/besserwisser. Han vill och tror att han är mer än han faktiskt är.
Om jag var med i hemvärnet skulle jag nog inte ens säga det i dessa sammanhang.
Misslyckas på GMU, Hemvärnet tar emot med öppna armar och han är helt plötsligt bäst och kan mer än alla andra för han är ju med i HV. Nåja... Tror han kommer ryka snart faktiskt.

en annan sak:
Nu vet inte jag hur dom klipper. Så det kan varit medvetet och taget ur sitt sammanhang.. Men när dom skickade ut 14 så filmade dom HV. Och den blicken bara skrek "EGOBOOOST". Han tror förmodligen på fullaste allvar att dom körde ett mindgame med honom och att 14 åkte pga det han sa. Är fan övertygad. Så dum är killen
Citera
2021-02-15, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
Inte säkert - att vara total öppen och ärlig i en elitstyrka där tillliten är enda som hjälper er att hålla varandra vid liv är något helt annat än att en trött statligt anställd personal låter dig ljuga - den blir nog ljugen för fler gånger per dag än vad en soldat någonsin blir.

Nja, att faka personlighetstester och MMPI-2 tester och se deras kuggfrågor, samt ljuga, är nog övertygande, åtminstone i min journal samt diagnos-vis. Annars hade jag fått resultat som jag ej velat. Så klart att en stats-anställd kanske inte har "samma motivation" som dessa instruktörer, dock så är det väl lite konstigt om 5-10 psykiatriker klarar av att ljuga över en period av 10 eller så år? :P
Citera
2021-02-15, 16:20
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Enda anledningen varför hon åkte ut var för att hon var skadad (en onödig börda för gruppen).

Vilket nummer är Rebecca? Alla säger hon är snygg men den enda snygga enligt mig var madde. Och även hon var lite bull-dyke-ish.
Madde är snygg som när på dom stora trans-läpparna, hon ska definitivt inte bära rött läppstift, eller läppstift alls för den delen
Citera
2021-02-15, 16:28
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Madde är snygg som när på dom stora trans-läpparna, hon ska definitivt inte bära rött läppstift, eller läppstift alls för den delen
Jag ändrar mig efter att ha peepat på hennes insta. Hon är sexig.
Citera
2021-02-15, 16:41
Det är nog rena barnteven i jämförelse med SOGs uttagning
Väldigt massa tårar, skulle vilja se hur det funkar på riktigt, ändå väldigt massa sund kunskap som instruktörerna ger tittarna.
Rena örfilarna om man gör en självanalys, bättre att bocka sig när visdomens svärd viner över ens huvud än stolt stå kvar som vissa.
HV killen är inte direkt omtyckt av Soggarna, hoppas han vaknar till.
Citera
2021-02-15, 17:29
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jag ändrar mig efter att ha peepat på hennes insta. Hon är sexig.
Jag ska kontrollera dessa uppgifter, här får du mot din vilja en till Instagram.
Som Ingvar Oldsberg har sitt leende så döljer också du en hemlighet.....https://www.instagram.com/becky_sundell/?hl=sv
sådär lagom få bikinibilder.....
Citera
2021-02-15, 17:38
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Det är nog rena barnteven i jämförelse med SOGs uttagning
Väldigt massa tårar, skulle vilja se hur det funkar på riktigt, ändå väldigt massa sund kunskap som instruktörerna ger tittarna.
Rena örfilarna om man gör en självanalys, bättre att bocka sig när visdomens svärd viner över ens huvud än stolt stå kvar som vissa.
HV killen är inte direkt omtyckt av Soggarna, hoppas han vaknar till.

I och med att svenska specialförbandsuttagingen rent logiskt borde inspireras av brittiska SAS, så kan man utgå från att svenska uttagningen är gissningsvis runt tre veckor. Jag tror åtminstone två. Om du vill förstå varför så måste du se the Search for Warriors på Youtube. Australienska SAS-Regiment är nära modellerat efter British SAS, och det är lätt att se paralleller om man sett dokumentären.
Så varför jag tror SOG uttagning är minst två veckor, om inte tre är för att svenskar inte brukar sänka ribban lägre än lägsta.

Sen har du kanadickerna var uttagning är en vecka, men dom har en annan synvinkel.
Senast redigerad av RickRozay 2021-02-15 kl. 17:43.
Citera
2021-02-15, 17:52
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
I och med att svenska specialförbandsuttagingen rent logiskt borde inspireras av brittiska SAS, så kan man utgå från att svenska uttagningen är gissningsvis runt tre veckor. Jag tror åtminstone två. Om du vill förstå varför så måste du se the Search for Warriors på Youtube. Australienska SAS-Regiment är nära modellerat efter British SAS, och det är lätt att se paralleller om man sett dokumentären.
Så varför jag tror SOG uttagning är minst två veckor, om inte tre är för att svenskar inte brukar sänka ribban lägre än lägsta.

Sen har du kanadickerna var uttagning är en vecka, men dom har en annan synvinkel.

Står lite om uttagningsprocessen här:

https://www.forsvarsmakten.se/siteas...ruppen-sog.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in