Citat:
Ursprungligen postat av
Ploppbrorsan
Blir svårt att inte ta med Isak Thelin till EM. Han visar ju storform i Turkiet.
Som jag skrev i landslagstråden så känns IKT mycket hetare än Andersson som har haft ett skadehelvete under säsongen som har gått.
Citat:
Ursprungligen postat av
OvissFramtid
På vems bekostnad?
Han visar storform nu, behöver inte vara så om 4 månader.
Så är det absolut, men om formen håller sig för IKT i 4 månader till medan Andersson fortfarande är skadad eller har hamnat djupt nere i frysboxen så är det inga större konstigheter att IKT får plats istället. Vad som helst kan hända inom 4 månader som du säger.