Citat:
Ursprungligen postat av
Kexchoklad2404
Som jag skrev i landslagstråden så känns IKT mycket hetare än Andersson som har haft ett skadehelvete under säsongen som har gått.
Så är det absolut, men om formen håller sig för IKT i 4 månader till medan Andersson fortfarande är skadad eller har hamnat djupt nere i frysboxen så är det inga större konstigheter att IKT får plats istället. Vad som helst kan hända inom 4 månader som du säger.
Jordan Larsson då som var aktuell ett tag? Ryska ligan har ju inte börjat än så om han skulle fortsätta leverera blir det svårare att välja. 3 mål för Thelin tycker jag är för lite att gå på i nuläget för att säga att han borde få en EM-plats.
Jesper Karlsson fick ingen landslagsplats i höstas trots hans starka start i Nederländerna.
Om det skulle lossna för Pontus Almqvist (jag är nog en av få som är optimistisk där) så kan han också bli en joker.
Ryska ligan är trots allt högre rankad än den turkiska.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ploppbrorsan
Ja Thelin bör vara given om inte Zlatan kommer med.
Tycker Thelin bör gå före Sebbe Andersson isåfall.
Som sagt vi får se om hans målform håller i sig. Han är absolut en kandidat att ta en plats men det känns lite för tidigt att säga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kexchoklad2404
Moberg Karlsson hattrickskytt i tjeckiska ligan mot Karvina.
Det där är sjukt, riktigt kul för honom. Ser nu på Sofascore att han ligger 5a i tjeckiska skytteligan. Hoppas han fortsätter så här.