2021-12-28, 02:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyMurva
En bild säger mer än tusen ord. Trodde man friade genom att erbjuda sin partner ovillkorlig kärlek och trohet, inte vifta med pengar som man viftar med ett hundben framför en labrador.

Lol 😂ja hur fan smaklös kan man vara att fria samtidigt som man viftar med en bunt med sedlar!
Citera
2021-12-28, 12:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyMurva
En bild säger mer än tusen ord. Trodde man friade genom att erbjuda sin partner ovillkorlig kärlek och trohet, inte vifta med pengar som man viftar med ett hundben framför en labrador.
Blatten har ju skeva värderingar, det visste vi. Men ja, detta är väl hans sätt att visa sin "kärlek".
Citera
2021-12-28, 21:04
Medlem
415brushans avatar
Lite tyst i tråden på sistone.. vad har hänt?

Har babbe fått tyst på sina haters kanske 😳
Citera
2021-12-28, 21:18
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan

Japp, han är numera älskad och uppskattad av alla.
Citera
2021-12-28, 23:10
Medlem
"Jag kan inte fatta det, jag gjorde det!" Alltså kan ingen få fram det jävla klippet igen.... det är det mest tragikomiska jag någonsin har sett i hela mitt liv! Han sitter i nyinköpta "finkläder" och tror sig ha blivit accepterad och lyckad för att en dag senare inse att han blivit blåst och är tillbaka på rutan -1000.
Citera
2021-12-28, 23:56
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan

Ja han har bytt livsstil helt och är numera ett helgon.
Citera
2021-12-29, 00:06
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren
Det gjorde jag.
De sa att dokumentet på bilden inte tillhör dem,och att det heller inte ser ut som om han försöker öppna ett konto hos dem.

Jag skickar ett nytt mail till deras head office och AML-avdelning eftersom Abbe rör sig med crypto, varit häktad i spanien vid 2 tillfällen,dömd för våldsbrott i Sverige, och är skyldig kronofogden i Sverige pengar, samt för att han sålt Melanotan olovligen i Sverige.

Detta om något borde avskräcka de flesta bankerna från att ge honom ett företagskonto i syfte att sälja "nallebjörnar och dunkuddar" på en webshopp, eller vad han nu ljugit om i sin ansökan hos bankens merchant-avdelning.

En fråga: stämmer dessa uppgifter om honom fortfarande?
namn: Abbe Abdalla Alsaadi (19950519-5256)
Det hade underlättat för min del då jag inte vet vad han har för spanskt skattenummer o så vidare.

Jävla massa cred till dig seppo! Blatten ska skit ha! Stör mig nå djävulskt på hans idiotiska framtoning. Han skadat omvärlden med sitt beteende.
Citera
2021-12-29, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Jävla massa cred till dig seppo! Blatten ska skit ha! Stör mig nå djävulskt på hans idiotiska framtoning. Han skadat omvärlden med sitt beteende.
Tack. Men det hade varit kanon ifall vi varit flera som tweetar bankerna så att de startar en utredning.

För nu tror jag mest att de lägger mina brev på högen bland andra tips. Men är vi fler så kanske han blir ett prio ärende.
Citera
2021-12-29, 12:55
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren
Tack. Men det hade varit kanon ifall vi varit flera som tweetar bankerna så att de startar en utredning.

För nu tror jag mest att de lägger mina brev på högen bland andra tips. Men är vi fler så kanske han blir ett prio ärende.

Bra jobbat!! Vi behöver fler som dig👊
Det lilla aset ska aldrig få,slappna av
Citera
2021-12-30, 04:02
Medlem
kaktjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tishaah
Ett exempel.

Från mysig frukost till ”Din mördare”

https://bayimg.com/gaaHdAAHJ

Vem är det som la upp det där?
Påminner lite om när hans förra tjej skulle outa hnm.
Citera
2021-12-30, 06:48
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
"Jag kan inte fatta det, jag gjorde det!" Alltså kan ingen få fram det jävla klippet igen.... det är det mest tragikomiska jag någonsin har sett i hela mitt liv! Han sitter i nyinköpta "finkläder" och tror sig ha blivit accepterad och lyckad för att en dag senare inse att han blivit blåst och är tillbaka på rutan -1000.

Detta vill jag se.
Citera
2021-12-30, 08:15
Medlem
CharlieWaffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tishaah
Tog bort den delen du citera innan ditt meddelande kom för jag är osäker på det själv.

Har inte grävt i det för jag är inte så intresserad av hela grejen men om det vore så hade det blivit en sjukare twist på hela grejen.

Kan ta vad jag vet i PM om du vill gräva i det.

Vem är tjejen? Kan du skicka PM?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in