2021-02-13, 23:45
Medlem
Nu för tiden tror folk att allt är falskt. Det är det vi vet inte vad som är äkta och vad som är falskt. Samma sak med Covid-19, några säger att det är en falsk pandemi. Min bror sa också en gång, jag kan inte ens lita på mina egna ögon längre så mycket falskt skit som finns i denna jord.

On topic, jag tror att han har fått stryck. Med tanke på vilket liv han lever och hur han beter sig mot folk. Men att han kanske ljuger och överdriver om vissa saker i videon.
Citera
2021-02-13, 23:46
Medlem
STABILO99s avatar
100% fake. Tråkigt, han sitter där och säger att de tvingade i honom tramadol också. Jo tjena.
Citera
2021-02-13, 23:47
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbuserUser
Kom igen för fan asså! Lortungen har åkt på några lättare smällar av vad han säger är barn. Tydligen ett barn han går "way back" med också! Lortungen har alltså fått spö, eller rättare sagt en lightversion av spö och gråter ut helt jävla noddad att han har blivit nappad! Det här är fan komedi på högsta nivå!

Har ni nånsin sett nån som har blivit duktigt pryglad och träffat den personen några timmar efter? Verkar inte som det för man ser fan inte ut som lortungen gör i ansiktet nu kan jag ju meddela!

Lortungen har varit i en catfight, max!!
Precis!
Citera
2021-02-13, 23:51
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989
Haha, exakt. Folk är verkligen iq befriade här inne. Och ska leka experter. Förstår ingenting om ellära osv. De enda förövarna behöver göra är att göra den del av kroppen man vill strömföra att minska kroppens resistans. Typ fukta huden med vatten.
Blir extremt provocerad av finniga små Flashback pojkar som precis fått hår på pungen.

Jag har jobbat som elektriker i 10 år och sedan 10 år med el-konstruktion i industri, så finnig kan du vara själv.

Citat:
Ursprungligen postat av knibbe
Självklart så är det. Men nog fan känns det
Nej det känns inte alls så vida du inte lyckas slicka på båda polerna samtidigt. Man skulle eventuellt kunna få någon form av värmeutveckling om man lyckas få en bit hud tillräckligt fuktig, men då är det effektivare att bara elda på personen med tändare.

Citat:
Ursprungligen postat av Monday1
Men tillräckligt föratt drivarunt en startmotor eller hur menar du?

Ja tillräckligt för att dra runt en startmotor för bil, men ofarligt för gemene man.
Citera
2021-02-13, 23:53
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det kan ju inte bara vara fejk. Ser ju ut som en kartell avrättning. Hans ögon är ju helt fucked up. Det kan man inte fejka, om han inte har linser. Vilket jag tvivlar på.

Jag tror inte den där killen kommer att vakta sin tunga. I början nu kanske, men sen så faller han tillbaka. Han verkar vara så jävla impulsiv. O h inte allt för klipsk. Sjukt ointressant person är han också. Otroligt ointressant.
Tonas ned lite, kanske fick han den uppmärksamhet han ville ha å ingen tog intervju för 10000.
Udda dock med AC som oxå törstade.
Citera
2021-02-13, 23:57
Medlem
desammlass avatar
rätt åt han om de hänt
Citera
2021-02-13, 23:58
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yrsomfan
Sluta lek något fjant din läsförståelse brister du har inte argumenterat en enda sak jag skrivit korrekt du snackar om blod och jag snackar om riktiga frakturer i ansiktet. *fjolla*

Du vet inte vad du pratar om så snälla lägg ner. Det blir bara pinsamt. Tror jag hör din mamma kallar på dig. Du får krypa ner i hennes säng och mysa ett tag med henne så blir det säkert bra igen.
En dag kommer även du få rejält med stryk från någon som vet vad han gör. Då, och först då inser du skillnaden.
Fattar du hur många kriminella som har hållit på med eller håller på med kampsport?Skillnaden mellan att få stryk av en storväxt 9-årig flicka och en kampsportare är väldigt stor. Mina 10 sekunder var sannolikt betydligt kortare än så. Har dock inget klart minne av detta. Fick sedermera, av en kompis till en av vakterna, reda på att personen som hade slagit ner mig var en känd kriminell (och just det kampsportare) och ingen kände någon större lust att vittna.
Citera
2021-02-14, 00:00
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Det syns i hans blick och ögonen att han åkt på stryk. Sånt går inte att fejka oavsett tram osv.

Däremot tror jag vissa delar som tex "inbrott i en liten stuga" är ljug. Var finns det sådana små stugor i den trakten som man kan däcka ihop i till att börja med.

Som någon annan skrev han har väl blivit hemkörd och utkastad utanför porten mot vissa löften.
Ja, Abdalla har ljugit ihop en del för att save face, och givetvis försöker han visa sig stark nu när han har åkt på en del stryk, men i det stora hela lär hans berättelse stämma. Låter ganska logiskt, han försöker flasha med att han har pengar och blir misshandlad av några opportunistiska polare som givetvis såg ett smidigt tillfälle att tjäna lite snabba cash som det heter.

Citat:
Det börjar han nog inse själv också, men det är ju inte helt enkelt att börja backa bandet nu tillbaka till 12-13års ålder och göra om redan valda val.
Ja det är försent för Abdalla nu. Det var försent redan för några år sedan, vad vi ser nu är ett avspårat tåg.

Citat:
Börjar nästan få lite sympati med killen. Jag är inte så insatt i allt tidigare strul men som någon skrev tidigare verkar det inte vara en helt genuint ond människa.
Det var jag som skrev det, inlägget ifråga:

(FB) Abbe Blattelito - Vem är han?

Sympati vet jag inte om jag skulle säga, men jag har ju lite empati i alla fall (till skillnad från Blattelito, som dödar sitt ex framför hennes dotter) och visst tyckte jag lite synd om Abdalla när jag såg honom ligga där och berätta vad som har hänt. Det är ju ändå en människa som sitter där och har haft det riktigt jobbigt. Abdalla Alsaadi är ju egentligen inte en dålig kille, snarare osäker som fan och försöker vara något han inte är. Vilket har lett honom dit han är idag. Snubben är ganska mycket fasad och keeping up appearances, poserar osv, men innerst inne är han säkert en snäll kille så sett. Det ligger mycket visdom i ordspråket att man ska vara sig själv, vilket Abdalla Alsaadi definitivt inte är med den här "Abbe Blattelito" karaktären han kör med, och alla tatueringar, piercingar och liknande skit är bara ytterligare exempel på att Abdalla inte kan vara sig själv. Och när du inte är dig själv, ja då får du ofta problem.

Sedan påminner Abbe Blattelito mycket om min polare, som har ungefär samma livsstil som Blattelito (minus kvinnoboxandet och kvinnomordet). Det blir så här ofta när man blandmissbrukar en jävla massa droger, och är oftare hög på något än nykter, att man hamnar i alla möjliga konstiga situationer.

Det sagt så förtjänar Abdalla stryket han åkte på idag, och definitivt mer än så också. Han kom lindrigt undan. Men som jag påpekade tidigare så hade Abbe Blattelito om han aldrig började med skräpkultur, kunnat haft ett normalt liv med vissa sociala och ekonomiska framgångar idag.

Citat:
Det bästa vore nog om han bröt allt, gick under jorden och anmälde sig till komvux och startade om med en utbildning och ett vanligt hederligt jobb om några år. Han är ju inte lastgammal så han hinner både det och skaffa en tjej och få ett någorlunda normalt liv.
Det är försent för Abbe Blattelito nu. Det är så här hans liv kommer se ut framöver. Så småningom kommer han att få minst en framtand avslagen (det har min polare), alltid hamna i bråk med folk när han är ute, misshandlad och förnedrad på olika sätt, i vissa fall utstå en del tortyr osv. Allt detta kommer att ske med jämna mellanrum.

Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Det behövs inte en tungviktsboxare för att knocka ut någon med ett slag. Är det ingen här inne som har någon som helst erfarenhet kring detta?? En välriktad spark i huvudet kan få oerhörda konsekvenser om personen vet vad han gör. Det känns uppriktigt sagt som jag diskuterar med ett gäng mellanstadie-gossar.Samma personer som precis innan orerade om styckning, tänger och blåslampa.Det är nu helt säkerställt att ni uppenbarligen inte har den blekaste aning om vad ni pratar om.
Pojkrums-gangsters.
Vi utger oss inte för att vara gangsters. Vad får dig att tro att de slog hårt? Skillnaden nu mot Hjällbogänget är att de verkar ha fått tag på honom inomhus, och därför lyckades slå honom en stund. De slog inte hårt, men de gav honom ändå en bra omgång. Detta är ju perfekt. Det ska inte vara så att han redan nu blir styckad eller torterad till döds. Först ska han få gå igenom några dussin misshandelsituationer liknande den han fick idag, sedan kan de börja klippa tong och döda honom.
Citera
2021-02-14, 00:01
Medlem
Kanonklass avatar
Inte ett ord konkret fakta i denna tråd, bara
massa spekulationer kring det hela.

Denna tråd kommer förmodligen låsas tyvärr, precis som Raffa tråden.

Abbe har råkat ut för något, men oavsett vad är han icke trovärdig.

Förövarna hade förmodligen lagt upp mer bevis på Instagram eller liknande om det var kids, annan bild / video än det vi har. Inte hade dom tillåtit Abbe sitta och skratta åt dom timmar senare, påverkad på Instagram, någon video där dom "el chockar" honom, nedvärderar honom eller dylikt hade cirkulerat.
Citera
2021-02-14, 00:02
Medlem
Citat:
Du vet inte vad du pratar om så snälla lägg ner. Det blir bara pinsamt. Tror jag hör din mamma kallar på dig. Du får krypa ner i hennes säng och mysa ett tag med henne så blir det säkert bra igen.
En dag kommer även du få rejält med stryk från någon som vet vad han gör. Då, och först då inser du skillnaden.
Fattar du hur många kriminella som har hållit på med eller håller på med kampsport?Skillnaden mellan att få stryk av en storväxt 9-årig flicka och en kampsportare är väldigt stor. Mina 10 sekunder var sannolikt betydligt kortare än så. Har dock inget klart minne av detta. Fick sedermera, av en kompis till en av vakterna, reda på att personen som hade slagit ner mig var en känd kriminell (och just det kampsportare) och ingen kände någon större lust att vittna.
Håll käften tror du jag är intresserad av dina rövar historier eller, jag säger att ett ansikte går inte sönder så lätt har inte sagt något alls om blod och du börjar hetsrunka över ditt lilla krogslagsmål som du fortfarande lever hypen på, för att verkligen förstöra någons ansikte som proffsboxare gör det sker inte så lätt lilla vän det är allt jag sagt och du börjar hetsa över blod jävla trams gå och lägg dig inavel.
Citera
2021-02-14, 00:07
Medlem
Citat:
Men herregud…
*speechless*
Är du autistisk må tro? Allt verkar enligt dig vara antingen eller inget mitt i mellan, du vet man kan få lite stryk så man blöder och kanske bruten näsa, sprucket ögonbryn. Man kan även få så mycket stryk så ansiktet går sönder, ögonsockan spricker, bruten käke. Eller man kan till och med bara blöda lite lätt efter ett krogslagsmål se på fan!
Citera
2021-02-14, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vance_01
en urdragen piercing blöder nog inte så mycket, sen så måste de väl torkat rent honom innan fotot, för det finns ju knappt något blod alls i ansiktet. Det kan de i och för sig gjort så sett.

Är inte helt med på att dom skulle vilja torka rent honom inför en bild som man sen vill använda som trofé?

Tycker man ser rätt tydligt att det är en linje där alla droppar med blod börjar på bröstet och Mest centrerat i mitten som skulle kunna vara sant om dom slagit han över käften och han därifrån blött, men på hans film har han inte ens en fläskläpp?

Han har antingen slagit sig själv eller bett någon annan göra det!

Inget är omöjligt med den här pajasen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in