2021-11-18, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Så kul att se alla hatare i denna tråd Abbe har liksom bilder på en ny audi och kassar från Loui'vee. Låt mig gissa: "Han har lånat allt". Haha era pajas alltså. Abbe vinner i slutändan Ni kommer fortsätta vara internet krigare
Du särskriver, det stör mig.
Be om ursäkt.
Citera
2021-11-18, 11:40
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
Jaha så de är gammalt material.. Vad är det för patrask som låter han åka med i deras bil. Man spyr ju lagom på hela dendär ”kolla på oss vi är överklass, vi är VIP och festar varje natt-livsstilen.”

Har han kvar sin kreditköpta högmilade dieseltraktor med all-around-däck och rs7 optik förresten?
Det sista jag hörde var att bilen stod på verkstaden för han inte har råd att lösa ut den.

Han går säkert runt på boardwalken på solkusten just nu, helt trammad och letar pant, luffarkungen Abdalla.
Citera
2021-11-18, 12:25
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Så kul att se alla hatare i denna tråd Abbe har liksom bilder på en ny audi och kassar från Loui'vee. Låt mig gissa: "Han har lånat allt". Haha era pajas alltså. Abbe vinner i slutändan Ni kommer fortsätta vara internet krigare

Så kul att se att det finns fjantar som fortfarande tror att det är värt att ta kvinnoboxaren Batterito i frösvar. Dina pajas alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det sista jag hörde var att bilen stod på verkstaden för han inte har råd att lösa ut den.

Han går säkert runt på boardwalken på solkusten just nu, helt trammad och letar pant, luffarkungen Abdalla.

Det är alltså en annan bil än den hans ex köpt åt honom?
Citera
2021-11-18, 13:47
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Så kul att se att det finns fjantar som fortfarande tror att det är värt att ta kvinnoboxaren Batterito i frösvar. Dina pajas alltså.

Det är alltså en annan bil än den hans ex köpt åt honom?
Ja det var väl alltid varit modus operandi, skaffa en blåst brud med 0 självkänsla, hota henne att ta lån, köp en fet bil, döda/lämna sen bruden.
Citera
2021-11-18, 15:49
Bannlyst
Nu har Alsaadi iallafall laddat upp en äkta Rolex på instagram. Han börjar närma sig sina mål 🙏🏿
Citera
2021-11-18, 16:04
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -AEI
Nu har Alsaadi iallafall laddat upp en äkta Rolex på instagram. Han börjar närma sig sina mål 🙏🏿
Tack då vet vi det för du är ju urmakare o kan bedöma det på bild..
Citera
2021-11-18, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -AEI
Han har rätt mycket mål att pricka av på listan ännu..bara" köpa hund" men han hade inte råd att mata den.
Citera
2021-11-18, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XFelleX
Du särskriver, det stör mig.
Be om ursäkt.

För låt
Citera
2021-11-18, 17:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Han har rätt mycket mål att pricka av på listan ännu..bara" köpa hund" men han hade inte råd att mata den.
Han hade råd med en rolex, men inte att mata hunden. Bra prio.
Citera
2021-11-18, 17:24
Medlem
Citat:

Hahahaha och vad är det att sträva efter? Att den som konsumerar mest och dyrast "vinner", och blir lyckligare då eller?
Citera
2021-11-18, 17:46
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Hans hår blir bara sämre och sämre.
Citera
2021-11-18, 17:48
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
En fågel viskade i mitt öra att det var anledningen transan stod ut med honom såpass länge, de gjorde content till OF.

Så transan maxade sin kredit och sen gav upp tuffingen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in