2021-02-13, 23:31
Medlem
mr.demons avatar
Det kan ju inte bara vara fejk. Ser ju ut som en kartell avrättning. Hans ögon är ju helt fucked up. Det kan man inte fejka, om han inte har linser. Vilket jag tvivlar på.

Jag tror inte den där killen kommer att vakta sin tunga. I början nu kanske, men sen så faller han tillbaka. Han verkar vara så jävla impulsiv. O h inte allt för klipsk. Sjukt ointressant person är han också. Otroligt ointressant.
Citera
2021-02-13, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Näsblod. Droppar som runnit

Nej, det krävs ett helt yx-jack i skallen för så mycket blod 🤪
Citera
2021-02-13, 23:33
Medlem
Markera-allts avatar
Allvarligt talat nu. Vad har denna människa för framtid egentligen?

Han bor tydligen i sin bil. Han är avskydd av allt och alla mer eller mindre och åkt på däng två gånger vad vi vet sedan han släpptes.

Han är mer eller mindre benämningen på misslyckad person i en ordbok. Noll framtidsutsikter. Kommer han till slut bli ovän med fel personer och förlora sitt liv? Eller inser han sitt eget misslyckande och tar det själv? För chansen att han vänder sitt liv och får ett jobb osv känns helt osannolikt.
Citera
2021-02-13, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Pffft, jag har blivit nerslagen en gång i hela mitt liv, märkligt nog inne på en krog. Jag såg aldrig det komma. Hade inte ens pratat med personen. Det hela var över på mindre än 10 sekunder enligt de som såg det hela. Jag slogs medvetslös. När jag vaknade till sprutade det blod från ansiktet. kändes som ett varmt sommarregn. Skjorta, jacka, byxor och skor var nerblodade. Jag var skuren i handen och i ansiktet. Vakterna på stället kunde inte klara av att stoppa blodflödet så det blev en resa till akuten där jag fick sys.

Det tog veckor innan jag såg normal ut igen.

Jag vet inte vad det är för fjollor du umgås med, men det behövs bara några slag från någon som vet hur man slåss för att det skall synas i veckor efteråt.
Snarare du som är en jävla fjolla som blir slagen medvetslös och nedblodad på under 10 sekunder, notera att jag sa ansiktet sönder på 5 smällar inte huruvida blodvite drogs, jag har fått mitt ögonbryn spräckt så det runnit blod över hela ansiktet betyder inte att man är sönderslagen i ansiktet bara för det mes!
Citera
2021-02-13, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det kan ju inte bara vara fejk. Ser ju ut som en kartell avrättning. Hans ögon är ju helt fucked up. Det kan man inte fejka, om han inte har linser. Vilket jag tvivlar på.

Jag tror inte den där killen kommer att vakta sin tunga. I början nu kanske, men sen så faller han tillbaka. Han verkar vara så jävla impulsiv. O h inte allt för klipsk. Sjukt ointressant person är han också. Otroligt ointressant.

Han lär väl få rejält ptsd från det här. Tramadolen (eller vad det är) lär ju hålla honom lugn för stunden, men efter det lär det bli rent helvete eller fortsatt missbruk av lugnande medel.
Citera
2021-02-13, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vance_01
Kollar man på bilderna, så är det inte ögonbrynet, för det vet jag kan blöda som fasen, utan strax intill, sen blöder man så mycket ifrån näsan, spridningen är ju över hela bröstkorgen, så då måste han rört på huvudet men finns inget blod på varken kinder eller på tejpen.

Han hade en piercing där som personerna gissningsvis drog ur. Då blöder det kraftigt.
Tycker blodspridningen ser ganska rimlig ut. Han har väl varit bakbunden hela tiden?
Enligt blattelito själv blev han slagen i bakhuvudet först, sedan började kalaset.
Citera
2021-02-13, 23:35
Medlem
jag kallar de fake
Citera
2021-02-13, 23:37
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monday1
Tror knappast haft tid med något finlir med silvertejpen ,men inga märken öht av att man ryckt bort den,Man har tagit den jäkligt försiktigt isf annars skulle det lämna märken "rodnader" och avslitna skäggstrån, tycker det totaltsett väger mycket för att det hela är fejk , misstänker att han först tänkte fejka ett rån !

Man får inte några "rodnader" om man får riktigt med stryk. Ansiktet svullnar upp. Du får ett bisart duckface med svullna ögonlock. Bryter du näsan kan det resulterar i två gigantiska blåklockor. Delade arbetsrum med en svartbältare där hans motståndare inte fixade avståndet utan fick in ett slag rakt i plytet.
Näsan bruten och två gigantiska blåklockor ovan på detta en hjärnskakning.

Ett slag…
Citera
2021-02-13, 23:37
Medlem
AbuserUsers avatar
Kom igen för fan asså! Lortungen har åkt på några lättare smällar av vad han säger är barn. Tydligen ett barn han går "way back" med också! Lortungen har alltså fått spö, eller rättare sagt en lightversion av spö och gråter ut helt jävla noddad att han har blivit nappad! Det här är fan komedi på högsta nivå!

Har ni nånsin sett nån som har blivit duktigt pryglad och träffat den personen några timmar efter? Verkar inte som det för man ser fan inte ut som lortungen gör i ansiktet nu kan jag ju meddela!

Lortungen har varit i en catfight, max!!
Citera
2021-02-13, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadasaltrU
Han hade en piercing där som personerna gissningsvis drog ur. Då blöder det kraftigt.
Tycker blodspridningen ser ganska rimlig ut. Han har väl varit bakbunden hela tiden?
Enligt blattelito själv blev han slagen i bakhuvudet först, sedan började kalaset.

en urdragen piercing blöder nog inte så mycket, sen så måste de väl torkat rent honom innan fotot, för det finns ju knappt något blod alls i ansiktet. Det kan de i och för sig gjort så sett.
Citera
2021-02-13, 23:40
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nongming
Nej, det krävs ett helt yx-jack i skallen för så mycket blod 🤪
Hahaha. Frågan är om abbe kommer gola igen. Han menar på att polisen kommer hitta dom även om han inte samarbetar.

Är övertygad om att det är någon från Gbg som lurat ut han och att det är utfört på uppdrag av Tati. Misstänker att abbé har en fet jävla skuld nu
Citera
2021-02-13, 23:44
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Tror du att skitungarna som misshandlade Bilbatterito har lika mycket krut i deras armar som proffsboxare? Förstår du hur hårt tungviktsboxare slår och att några spinkiga 18 åringar inte kan slå så hårt? De gav honom stryk och syftet var att förnedra honom, vilket de lyckades med. De hoppades få ut lite pengar av honom också medan de höll på, men hade inte tänkt gå hela vägen genom att mörda honom eller skada honom allvarligt.

Abbe Blattelito verkar ha tillgång till Hollywoodsminkare enligt er som tror att han fakar. Blattelito verkar också vara i någon konspiration med snuten som bekräftar hans skador. Spännande utveckling detta enligt de självständigt tänkande genierna här på Flashback.

Det behövs inte en tungviktsboxare för att knocka ut någon med ett slag. Är det ingen här inne som har någon som helst erfarenhet kring detta?? En välriktad spark i huvudet kan få oerhörda konsekvenser om personen vet vad han gör. Det känns uppriktigt sagt som jag diskuterar med ett gäng mellanstadie-gossar.Samma personer som precis innan orerade om styckning, tänger och blåslampa.Det är nu helt säkerställt att ni uppenbarligen inte har den blekaste aning om vad ni pratar om.
Pojkrums-gangsters.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in