2021-02-13, 08:05
Medlem
15APRILs avatar
Tar enalapril + metomylan + furix för hjärtat, Xanor, Ikto och Stesolid på recept. Kom över några enstaka midazolam 15 mg. Undrar om det går att kombinera utan farliga biverkningar?
Citera
2021-02-13, 17:36
Medlem
Hej ha tre frågor tog 3 ikto och 0.3 lyrica för några timmar sen kan jag ta 30 toppisar sen och känna av något eller ska jag skippa.

Fråga 2 kan jag ta en 240mg E ikväll samt kanske lite mer lyrica då de ska booosta? eller ska jag skippa E och svamp ikväll och ta de när jag ej tagit ikto eller dylikt.

Fråga 3 Skulle de gå med hippieflip?

Annars får de bli mer lyrica osv istället

Tack på förhand.
Citera
2021-02-13, 17:41
Medlem
Booiis avatar
Lite nyfiken, vad händer om jag tar kokain, amfetamin, meth och LSD samtidigt. Låter som en jäkla kick. Lsd på sidan av detta skulle vara intressant att testa då jag inte har någon aning om vad som skulle hända (har ni någon aning?). Behöver man ta både amfetamin och meth eller är de liknande, har inte orkat lära mig skillnaden på dem. Finns det någonting annat man kan blanda med kokain som ger en stor kick?

Edit: Hade visst citerat av misstag...
Senast redigerad av Booii 2021-02-13 kl. 17:54.
Citera
2021-02-13, 19:49
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booii
Lite nyfiken, vad händer om jag tar kokain, amfetamin, meth och LSD samtidigt. Låter som en jäkla kick. Lsd på sidan av detta skulle vara intressant att testa då jag inte har någon aning om vad som skulle hända (har ni någon aning?). Behöver man ta både amfetamin och meth eller är de liknande, har inte orkat lära mig skillnaden på dem. Finns det någonting annat man kan blanda med kokain som ger en stor kick?

Edit: Hade visst citerat av misstag...
Du skulle med största sannolikhet få en mycket otrevlig snedtrip.
Amfetamin+kokain är inte särskilt trevligt. De är bättre för sig.
LSD och stimulanter (bortsett från MDMA) brukar vara en garant för snedtrip.

Mer är inte alltid bättre
Citera
2021-02-13, 19:51
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomasquick420
Hej ha tre frågor tog 3 ikto och 0.3 lyrica för några timmar sen kan jag ta 30 toppisar sen och känna av något eller ska jag skippa.

Fråga 2 kan jag ta en 240mg E ikväll samt kanske lite mer lyrica då de ska booosta? eller ska jag skippa E och svamp ikväll och ta de när jag ej tagit ikto eller dylikt.

Fråga 3 Skulle de gå med hippieflip?

Annars får de bli mer lyrica osv istället

Tack på förhand.
Jag hade hållt mig till lyrican eller möjligtvis tagit E:n också. Men med tanke på ikton du redan tagit tror jag inte du fått ut särskilt mycket av svampen.
Citera
2021-02-13, 20:01
Medlem
Booiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litteratur
Du skulle med största sannolikhet få en mycket otrevlig snedtrip.
Amfetamin+kokain är inte särskilt trevligt. De är bättre för sig.
LSD och stimulanter (bortsett från MDMA) brukar vara en garant för snedtrip.

Mer är inte alltid bättre

Så ingen LSD och kokain? Känner ju att jag måste testa det, får se. Hur skulle snedtrippen se ut?
Citera
2021-02-13, 20:56
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booii
Så ingen LSD och kokain? Känner ju att jag måste testa det, får se. Hur skulle snedtrippen se ut?
Du skulle förmodligen börja överanalysera din puls, hjärtrytm eller blodtryck och därifrån hade det eskalerat vidare till panikkänslor, osv.

Detta är bara spekulationer från min sida - det finns säkert de som haft en lyckad trip på den kombon också, men jag hade personligen avstått.
Citera
2021-02-13, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litteratur
Jag hade hållt mig till lyrican eller möjligtvis tagit E:n också. Men med tanke på ikton du redan tagit tror jag inte du fått ut särskilt mycket av svampen.

Blev mer lyrica och ksalol
Senast redigerad av thomasquick420 2021-02-13 kl. 23:38.
Citera
2021-02-13, 23:37
Medlem
Kanske lite op men är i samma fråge katerogi har tagit 8-10 ikto och 7.5 Ksalol samt 1.2 g lyrica.
Va hade hänt om jag hade tagit 20-40 mg oxy kommer inte inte göra de såklart hade de blitt od
Citera
2021-02-13, 23:42
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomasquick420
Kanske lite op men är i samma fråge katerogi har tagit 8-10 ikto och 7.5 Ksalol samt 1.2 g lyrica.
Va hade hänt om jag hade tagit 20-40 mg oxy kommer inte inte göra de såklart hade de blitt od
Jo, avstå från oxyn om du inte vill riskera att göra dig väldigt illa.
Citera
2021-02-14, 09:02
Medlem
8h sen intag av 2mg subutex, kan jag ta en shot vodka 7cl nu?
Citera
2021-02-14, 09:28
Medlem
Booiis avatar
Kokain och ecstasy? Vad få man för tripp av det? Har inte möjligheten till droger just nu så kan inte testa men det låter intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in