2021-02-13, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Måste väl vara fake för att locka folk till deras insta.

Jaha inte konstigt då att han fått mer följare nu
Citera
2021-02-13, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Det roliga i det hela är att svennebananer har nu gnällt så länge på hur dåliga dessa nattar är som ständigt våldtar den svenska kvinna. Det stämmer givetvis. Men här där man blattar som på ett sätt räddat den svenska kvinnans heder om man nu kan kalla detta för det. Medan den svenska hanrejen sitter som vanligt med en ihopknycklad hand i fickan.

Tänk om svenne hade vågat sig på något liknande. Det är ju knappast svårt att få reda på var våldtäktsmän bor.

Minns en händelse i Polen där några kebabtekniker hade knivslurit en Polsk ungdom som hade jävlas med dem på deras kebaberia. Det slutade med att det lilla samhället jagade ut dom fepn staden samtidigt som man attackerade deras kebaberia. Har något liknande hänt i Sverige? Bortsett från utlänningar som jagat bort svenskar?

Känns faktiskt som att Sverige tillhör utlänningar. De både skadar landet men även räddar dess kvinnors heder.

För övrigt är jag tämligen säker på att detta är ett verk av Alikhaner. Abbe borde inte ha gjort narr av dem.

Exakt vad jag skrev här i tråden också!
Jag har noll respekt för svennar. Gissa då vad dessa blattar har- inte konstigt att det ser ut som det gör.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
Om definitionen av civiliserad är att låta mördarvåldtäktsmän gå fria så är jag emot det.
Fegis.

Fanns inga klara bevis på att han de facto mördade henne, hade det funnits hade han varit inlåst.
Man kan inte låta känslor styra hur utfall av en dom ska bli.
Citera
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalasLoppan
Men eller hur xD
Jag inväntar dock bekräftelse på att dessa bilder är verkliga
Skulle inte förvåna mig om detta är ytterligare ett sätt att få "uppmärksamhet"
if so, Well done Abbe :P

Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Tror inte på det förens man ser film på det. Han är för mycket narcissistist och uppmärksamhetskåt för att vara kapabel att fakea för empati... han har inga gränser som kan lämna en 3 åring med sin döda mor i 12 timmar utan problem.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Är gammal kamsportskille som jobbat många år i kroginsläppet och sett ett och annat och för mig är det där ingenting. Så där såg man ju för övrigt ut efter träning var och varannan gång.

Men är ni dumma i huvudet lr? Vrf skulle man fejka att man blev förnedrad o misshandlad? Hahahah.

Abbe vill ju ha streetcred om ngt. Det får man inte genom o bli rövknullad o sen upplagd på insta.

Som idioterna som trodde att kidnappningen på Einar va fake Finns liksom inget motiv o fejka en sån grej för ngn som försöker leka tung.
Citera
2021-02-13, 14:21
Medlem
Protienpulvers avatar
Såg att Tati lagt upp på sin insta story:

Fucking hund så kan det gå 😥🐶 / 🤡 HEHEHE

Undra vad han menar. 🤷‍♂️
Citera
2021-02-13, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Fanns inga klara bevis på att han de facto mördade henne, hade det funnits hade han varit inlåst.
Man kan inte låta känslor styra hur utfall av en dom ska bli.

Än en gång- om du är civiliserad och dessa inte så kan civiliserade dra åt helvete. Ni tittar gladeligen på när era döttrar blir våldtagna till döds framför deras barn.
Fyfan va sjuk du är.
Citera
2021-02-13, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Såg att Tati lagt upp på sin insta story:

Fucking hund så kan det gå 😥🐶 / 🤡 HEHEHE

Undra vad han menar. 🤷‍♂️

Ali Khan gissar jag på? Kan ju hoppas att Abbe är bragd om livet.
Citera
Medlem
Kämpendahls avatar
Oj, vad tråkigt att Blattelito verkar blivit kidnappad

Många i den här tråden har uttryckt att de ska spöa upp honom, men jag har tänkt att det mest varit skitsnack bakom datorn. Men det verkar ändå finnas personer i samhället som har förmågan att skrida till verket. Det skulle vara intressant att veta lite mer om vad som föranlett detta. Blattelito verkar alldeles för korkad för att hålla en låg profil. Det hade han tjänat på.

Nu förordar jag inte utomrättslig rättsskipning, men jag kommer inte att tillhöra de närmast sörjande om han skulle lämna Jordens yta. Det skulle bespara samhället och många människor en del problem faktiskt. Men bäst hade nog varit om han hade dömts för mord trots allt.
Citera
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Ali Khan gissar jag på? Kan ju hoppas att Abbe är bragd om livet.

Ali khan la upp det ja 😀
Citera
2021-02-13, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marknadsassistent
Någon har tittat på film och tror att det går att ge elstötar med 12V och startkablar.

Haha, tänkte också på detta.
Citera
2021-02-13, 14:25
Medlem
Citat:
Än en gång- om du är civiliserad och dessa inte så kan civiliserade dra åt helvete. Ni tittar gladeligen på när era döttrar blir våldtagna till döds framför deras barn.
Fyfan va sjuk du är.

Det är vad du tror och därmed inget som kan styrkas.
Vi vänder på det, du blir misstänkt för ett grovt brott. Det är högst troligt att du utfört det, men bevis saknas. Skulle du då godta att bli dömd?
Citera
2021-02-13, 14:27
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Så ska det låta!!!
VAKNA UPP SVENNE SÄTT HÅRT MOT HÅRT!!!

HAHAHAA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera