2021-01-26, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det här låter väldigt intressant & på ett viss korrekt - de använder ett centralt informationssystem för att ta emot, bearbeta & skicka ut information om måltavlan. Det som är svårt att acceptera är alla de brott som begås av "informatörsnätverket" & att de håller tyst om det. Är du säker på att informatörerna vet vad de är del av? Vet min familj & vänner att de är informatörer åt en myndighet i över 10 år?

Se det ur deras synvinkel. De kan inte höra det du hör, de ser inte trakasserierna. Det enda de ser är din profil. En profil där du ständigt misskrediteras. Förmodligen kommer du där även påskrivas sådana egenskaper som du kanske känner att dina motståndare har. I din profil kommer misskrediteras i en riktningar så att din omgivning ska avsky dig och din släkt skämmas.

Vissa kommer de i profilerna ständigt påskrivna sina fobier som homosexuell, pedofil. tjuv, lögnare, psykopat, kvinnomisshandlare, äckel, rasist, efterbliven, foliehatt, tafsare, blottare, skrikande galning, pissat utanför någons dörr, skurit bildäcken, slagit en invandrare, piskar hunden, vill slå kvinnor, infantil, knarkar, osv.

Sättet som dessa nätverk marknadsför sig inbördes är nog snarare socialt skyddsnätverk, grannsamverkan, att de "hjälper" folk kommer ut ur sina problem och söka hjälp, möjligheter till yrkeskarriär och skapa kontakter, skapar rättvisa, driver in skulder, osv

Så antag att var tjugonde person du möter kanske ingår i dessa nätverk och att målpersoner är i jämförelse ytters litet antal, de flesta av målpersoner gör dessutom bort sig då de inte vet om övervakningens former och att det är staten som ligger bakom.

Se det som så att en målperson blir trakasserad och beslutar sig för att använda samma metod för att tala tillbaka och börjar skrika. De flesta som är med i nätverken i grannskapet har inte hört trakasserierna men de kommer höra när målpersonen skriker, bråkar och springer omkring. Sedan läser de kanske att målpersonen är nån idiot som fått psykos och är farlig.

Nätverket brukar i många länder även ha en viss arbetspool och utbyggt kontaktnätverk så att de kan hitta bostad lättare och liknande.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-01-26 kl. 10:13.
Citera
2021-01-26, 23:12
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Se det ur deras synvinkel. De kan inte höra det du hör, de ser inte trakasserierna. Det enda de ser är din profil. En profil där du ständigt misskrediteras. Förmodligen kommer du där även påskrivas sådana egenskaper som du kanske känner att dina motståndare har. I din profil kommer misskrediteras i en riktningar så att din omgivning ska avsky dig och din släkt skämmas.

Vissa kommer de i profilerna ständigt påskrivna sina fobier som homosexuell, pedofil. tjuv, lögnare, psykopat, kvinnomisshandlare, äckel, rasist, efterbliven, foliehatt, tafsare, blottare, skrikande galning, pissat utanför någons dörr, skurit bildäcken, slagit en invandrare, piskar hunden, vill slå kvinnor, infantil, knarkar, osv.

Sättet som dessa nätverk marknadsför sig inbördes är nog snarare socialt skyddsnätverk, grannsamverkan, att de "hjälper" folk kommer ut ur sina problem och söka hjälp, möjligheter till yrkeskarriär och skapa kontakter, skapar rättvisa, driver in skulder, osv

Så antag att var tjugonde person du möter kanske ingår i dessa nätverk och att målpersoner är i jämförelse ytters litet antal, de flesta av målpersoner gör dessutom bort sig då de inte vet om övervakningens former och att det är staten som ligger bakom.

Se det som så att en målperson blir trakasserad och beslutar sig för att använda samma metod för att tala tillbaka och börjar skrika. De flesta som är med i nätverken i grannskapet har inte hört trakasserierna men de kommer höra när målpersonen skriker, bråkar och springer omkring. Sedan läser de kanske att målpersonen är nån idiot som fått psykos och är farlig.

Nätverket brukar i många länder även ha en viss arbetspool och utbyggt kontaktnätverk så att de kan hitta bostad lättare och liknande.

Citat:

Det är troligen så också. Menar du att myndigheter står bakom nätverket som många påstår torterar personer främst psykologiskt genom t.ex gaslighting? Jag tror dig i att en formell grupp är bakom mitt fall eftersom många personer från bl.a. olika myndigheter över åren har övertalats att delta. Vad är det de vill åstadkomma genom 15 års psykologiska operationer mot mig med min sociala krets som "vapen"? De använder även personer jag har på sociala medier som bor över hela världen så de kontaktas via textmeddelanden eller telefon för att koordinera psykologiska operationer mot mig genom t.ex. att göra ett visst inlägg på en tidpunkt. De är så mäktiga att de manipulerar sociala medier såsom de beskriver i "The Great Hack" där bl.a. Cambridge Analytica skapade psykologiska profiler för att påverka amerikanska väljare i USA-valet 2016 genom att manipulera sociala medier. Det här har de använt mot mig sedan 2013 då det blev uppenbart att jag är övervakad & hanterad av en okänd grupp inte bara offline men framförallt online samt att all min kommunikation är övervakad & min aktivitet spårad. Därför tror jag på dig att en väldigt mäktig men formell grupp är bakom mitt fall - myndigheter & regeringar deltar inte i massiva psykologiska operationer i över 8/14 år mot enstaka oskyldiga individer - eller? Det är verkligen så pass omfattande även om folk vill påtala att det är endast några kriminella knarkare som stalkar - själva namnet "Gang Stalking" är en psykologisk operation & missledande; det jag upplevt måste göras med samhällets stöd men jag misstänker att de använder mitt fall för att experimentera med sina teknologier online & offline åtminstone. Det är inte svårt att förklara - jag har skrivit 10 A4-sidor om hur det gör det mot mig online - jag kallar det för informationskrig förklätt som psykologiska operationer för att påverka mig - som du säger så tror de säkert att de "hjälper mig" på något plan men faktum är ALLA vet att det de gjort mot mig i flera år har skadat mig ändå håller de tyst om det & fortsätter så agenda mo mig kvarstår. De kanske tror att de hjälper mig men all hemlig påverkan & all gaslightande har inte hjälpt mig alls så det är som du säger: de har en profil om mig som detaljerar allt negativt om mig som personer jag har kontakt med får allt mer information om mig i olika syften men framförallt att låta mig veta att de jag har kontakt med vet privata saker om mig vilket även folk jag chattar med ett tag online får veta (de övervakar all min kommunikation). Anta att allt jag skrivit är sant & objektiv stämmer: vilka tror du är bakom operationen mot mig?
Senast redigerad av RiktigTI 2021-01-26 kl. 23:15.
Citera
2021-01-28, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Vad är det de vill åstadkomma genom 15 års psykologiska operationer mot mig med min sociala krets som "vapen"?

Fel retorik eller ordval ifall du tänkt att det på något sätt vill få orden till ett motangrepp mot dem och rätt så oanvändbart för oss.

När du säger att de skadat dig så är det bättre ifall du beskriver deras del mot dig under mera flyktiga former och utan onödiga spekulationer. Exemplet är att de trakasserat dig i åratal, ange gärna årtal och nämn omfattningen typ ifall om det pågår dygnet runt, få det inte till att se ut som om det bara är en person som sagt något en gång. Sedan när du beskriver hu de skadat dig så beskriv effekter som kanske självmordsförsök, förlorat arbete, att du känner dig som fredlös, förstörd hälsa, ifall du känt dig så kränkt att du inte vågat gå ut, att du inte kunnat ta del av olika samhällsservice, ifall du inte kunnat bilda familj, bostadsproblem, utsatts för brott som skadat din ekonomi, osv

Försök spela på deras känslor, inre spänningar, söndra. Du behöver inte på något sätt skola dem utan använd orden som ett minfält där de när som helst kan behå misstag. Jag brukar ofta citera ut saker när de sagt något, Ofta blir de tvungna att informera ledningscentralen så du kan faktiskt bli till den som hela tiden "bombar" deras ledningscentral med samtal och driver deras chef till vansinne. Själv har jag haft öknamnet "radion" där jag befinner mig. Störta segern kommer när deras regelverk säger att de måste informera ledningscentralen i vissa lägen men deras chef börja r be dem dra åt helvete eller att han inte bryr sig. Då börjar deras nätverk lokalt falla samman inifrån.

Som exempel har jag beskurit din quote då jag undvikit att din kommentar blir till min kommentar i min omgivning. Det är så deras system fungerar så därför är det viktigt att inte citera folk som skriver om implantat i hjärnan t.ex. Även om du bara velat svara på deras kommentar.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-01-28 kl. 13:08.
Citera
2021-01-28, 19:40
Medlem
Istället för att sitta här och gnälla över att de fått vore liv förstörda och de gjort att ni försökt att kanske försökt flera gånger begå självmord så borde man kanske istället tänka på vad är deras största svagheter. Glöm internationella domstolar, glöm skadestånd.

Deras störta svaghet är nog deras stora antal. 500 000 chanser där det kan gå fel

Visst så är större delen av målpersoner eller Targeted Individuals personer som hade velat ha ett någorlunda normalt liv, hade velat bilda familj och avskyr brottslighet men vi borde kanske se till det fåtal som hade kunnat skapa problem. Till exempel de muslimer och gängkriminella som kanske "hört röster".

Så vad är den absoluta mardrömmen för den svenska staten. Svaret är enkelt. Tiotusentals affischer på nyckelpunkter som informerar om dessa nätverks verksamhet, vilken typ av information de kan se, hur många de är (om möjligt även chefers namn), att alla polisinformatörer och fängelsetjallare är med i nätverket och förutom vanliga svenskar även den organiserade brottsligheten. Dessa affischer får bara använda sig av ett sådant fackspråk myndigheter använder sig av. Absolut inget man sett på youtube eller från ett gäng foliehattar och absolut mystiska hemliga vapen eller mystiska skuggfigurer som i Don quijoute och väderlekarna. Det måste var ytterst konkret.
Citera
2021-02-01, 22:48
Medlem
regafras avatar
Varit en del kring informatörer och infiltratörer nu i media.
Då mitt ärende började med sådana förfrågningar men att jag nobbade till det, så undrar jag hur man får fram tex de JK anmälningar som gjorts av de som behandlats dåligt av polis och säpo efter att de blivit brända?

Jag vill helt enkelt veta hur man skriver en JK anmälan och vad man tar upp i början?

I mitt fall så visade sig det långt senare vad det egentligen handlade om ,att jag blivit felaktigt intressant i en brottsutredning, och går inte att vända sig till polisen då de ser mitt personnummer och skickar någon handplockad mörkläggare som struntar i att ta upp anmälan och bara är hotfull mot dig (Glöm JO, ingen respons där alls).
Citera
2021-02-03, 21:12
Medlem
Ett par fall som fångat hystericallynaked:s uppmärksamhet i förhållande till fenomenet gangstalking:

Karin Lilja (https://www.flashback.org/t3073582)

Domarna som ligger bakåt i tiden är intressanta. En kvinna som blir utsatt för LOB flertalet gånger -
något som tycks återkomma frekvent i stalking/gangstalking.

Här blir det viktigt att förstå PTSD som fenomen, det vill säga hur den mänskliga hjärnan hos en person med bibehållen empati påverkas av upprepad stress, chock och traumatiska incidenter.

Att bli omhändertagen enligt LOB är i sig identiskt med ett våldtäktsförsök eller annat trauma från oprovocerat överfall. Du blir fasthållen, avklädd med våld, ofta handlar det om kläder och smycken som klipps upp med en sax, du blir därefter tryckt naken mot ett iskallt stengolv utan någon rätt att försvara dig. En intrikant detalj är att det aldrig rapporteras något om promillehalt i dessa fall, det handlar i princip uteslutande om en ”bedömning” från förövarens (i detta fall de ingripande polisernas) sida.

Helt oavsett vad personen ifråga gjort sig skyldig till kommer LOB alltid, ofrånkomligen, att resultera i någon form av psykologiskt trauma eller re-traumatisering (på det sätt det utförs enligt ”protokoll”).

Med tanke på den enorma arbetsbelastning polis och rättsväsende anser sig arbeta under, blir dessa otaliga LOB-omhändertaganden av kvinnor som rimligtvis inte kan ha varit mer berusade än den medelmåttiga Stureplansbruttan, än mer märkliga vid en närmare titt.

I Karin Liljas fall finns så många detaljer som överensstämmer med vad tusentals offer för gangstalking världen över beskriver att det nästan är smärtsamt uppenbart. Måhända hade hon kunnat rädda sig själv om hon vågat kontakta andra offer, fått något slags validering samt hjälp innan det var för sent. På sätt och vis var hon mer chanslös än de ensamstående mammor, före detta ”missbrukare” eller traditionellt för-traumatiserade offer som vanligtvis görs till villebråd. Just eftersom en person med positionen hon hade kommer vänta ännu längre än vi andra innan hon vågar söka sig till de utmarker där hon möjligtvis kan hitta sin armé.

En av de första LOB:arna hon utsätts för är då hon sitter på en restaurang nära sitt hem. Enligt Karin vågar hon inte gå över gatan/till sitt hem eftersom en okänd man står där. Hon beskriver i domen hur mannen ”gjorde en svepande armrörelse” då han såg henne. Kort därefter kommer polis till den asiatiska restaurangen där hon sitter och som sagt då, LOB:ar henne.

Nästa gång detta händer har hon enligt utsago klivit in på Riche, blivit bjuden på ett glas vin i baren, sett en man som är bekant med hennes ex-man, och därför lämnat stället. På gatan utanför Riche blir hon då stoppad av polis och omhändertagen enligt LOB. Återigen av vad som bara tycks vara en slump.

Kom igen, flashback.. En kvinna som blir LOB:ad otaliga gånger på det sättet? För att hon är salongs utanför någon chinarestaurang eller utanför Riche? Dra mig baklänges.

För er som vet något om PTSD samt så kallad Trauma Based Mind Control är resten av dessa domar inte så märkliga. Alla människor dissocierar och hamnar i ”fight mode” eller någon typ av överlevnads-”persona” styrd av rädsla om vi utsätts för den här typen av händelser. Det sjuka är att polisen i sin utbildning inte får någon som helst kunskap om hur de kan minska trauma impact hos de som är med om denna typ av insatser.

Vi vet idag vet så oerhört mycket om trauma forskningsmässigt att det inte finns något försvar för att fortsätta arbeta på det sätt polisen gör, utan att samtidigt erkänna att man medvetet VILL fortsätta samma typ av trauma impact hos de som blir utsatta. Alla i en organisation blir förstås blir groom:ade att lyda och skydda sitt system eller kollegor, oavsett profession. Så fungerar människor och mobbar i grupp. De flesta som är ’enablers’ av system ser sig givetvis inte som ’enablers’ utan som hyggliga och rättskaffens individer. Våra mänskliga egon orsakar enorm skada för hela samhället på det viset. I en sund maktutövning bör det finnas säkerhetsspärrar för sådant här. Det finns inte idag, och det finns en anledning till det.

Vidare om Karin.

Personerna som ska ha ”hjälpt henne” att ”beställa ett mord” på sin ex-man är dessa:

1. En kvinna som hon ”råkar” träffa på sin kvarterskrog nära Östermalm. Kvinnan bor i Tensta och börjar omedelbart prata med den då (förmodat påverkade/berusade) Karin om sin situation med ex-man och barn, som i stort speglar Karins egna situation. Hon går fri eftersom hon enligt dom ”befann sig i ett maniskt tillstånd” då hon ”hjälpte Karin” att leja två 17-åriga torpeder från Tensta..

2. En man som hon träffar ”av en slump” på sjukhuset strax efter en hjärnblödning, och som säger att han kan ”hjälpa henne att driva in en skuld” efter att hon blivit blåst på en svart lägenhetsförsäljning.

Den som tror att hon träffar dessa personer av en slump har antagligen aldrig heller träffat en psykopat.

Människor bryter inte ihop i ett vakuum på det sätt domen mot henne tycks göra gällande. För någon som som utsätts för coercive control (den värsta form av psykologisk tortyr som förekommer i intima relationer) finns INGET i domarna mot henne som vittnar om någonting annat än att hon utsatts för just detta.

Ett ytterst fåtal, sägs det, är verkliga psykopater. Att vi lever i ett samhällsklimat som bokstavligen fostrar människor till att utveckla NPD är däremot ingen hemlighet i resten av världen.

Kanske borde jag ha skrivit det här inlägget med bifogad referenslista. Men som de flesta av oss som faktiskt utsatts är jag helt enkelt för trött. Ni som vet, vet.

Jag hoppas ändå att mitt inlägg kan bidra till att fler människor börjar läsa domar, FUP:ar, Soc-utredningar, tidningsartiklar osv med aningen nya ögon. För de ni tror finns där för att ”skydda” er kommer inte att göra det den dagen ni råkar göra eller säga någonting ”fel”. Det kan handla om en intim partner, en chef, kollega, släkting eller ibland främling som bestämmer sig för att just ditt liv är värt att förstöra, inifrån och ut. Då kommer det inte att spela någon roll hur högt du skriker eller gråter eller bedyrar att du är en bra människa.

Följande fall är också oerhört intressant ur gangstalking-synpunkt, tar det när jag orkar men lägger det ändå här om någon annan känner för att gräva ned sig dessförinnan (också blivit utsatt för överfallstrauma dvs LOB innan hon blir förgiftad av en flaska "stulen" från polisens förvar och dör):

*nna *onsson (https://www.flashback.org/p72771751#p72771751)

Det finns många, många fler.. när vi börjar se det som händer omkring oss med friska ögon. Svårt för de flesta av oss att ta in bara.
Senast redigerad av Hystericallynaked 2021-02-03 kl. 21:43.
Citera
2021-02-05, 12:44
Medlem
Min svenska Facebooksida:
Sveriges Targeted Individuals, Gang stalking UD KSI FRA angiverinätverk
https://www.facebook.com/groups/276653046360490/

Min Ungerska sida med 877 medlemar, alla ungrare:
Hálózati Ügynökség: Információs Hivatal Besúgóhálózat Hírszerzés
https://www.facebook.com/groups/517575362096186/members

Jag raderar allt som inte är konkret, allt foliehattsmaterial, skriverier om implandat och dödsstrålar, koronavirusartiklar raderas omgående, etc. Målet är att samla folk som normalt skäms för att gå med i den här typen av grupper.

Gör mig därför av med en hel del dårar i mina Facebook-grupper då dessa procentuellt är en ytterst liten del av alla targeted individuals men skrämmer iväg alla andra och det är denna faktor som gjort att min ungerska sida växer allt snabbare. Har inte haft mycket tid till att utveckla min svenska Facebooksida.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-02-05 kl. 12:51.
Citera
2021-02-11, 08:32
Medlem
Clay Allisons avatar
För att parafrasera Susan Sontag, jag är faktiskt lite avundsjuk på er ’TIs’, för ni tror att folk faktiskt bryr sig om att ni finns.
Citera
2021-02-11, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
För att parafrasera Susan Sontag, jag är faktiskt lite avundsjuk på er ’TIs’, för ni tror att folk faktiskt bryr sig om att ni finns.

En gemensam läggning hos TI's verkar vara en något skev uppfattning av sin egen betydelse.

Om man tror att man är i centrum för åratal av systematisk förföljelse från tusentals människor så har man utan tvekan en väldigt avvikande syn på ens egen betydelse.
Citera
2021-02-16, 11:12
Medlem
Hur stalkern leker med ditt förstånd

I Gang stalking gör stalkarna allt i sin makt för att få andra att ta avstånd från ett offer.
Målet är att få familj, vänner och arbetskamrater att lämna offret för att få makt och
kontroll över offret. Detta görs många gånger genom att manipulera offret att misstro
de som står henne/honom närmast så att dessa människor självmant tar avstånd från
offret. Stalkarna är inte alltid så lätta att upptäcka eftersom de ser ut som oss andra
men bakom fasaden av att verka vara normal så gömmer sig en mycket illasinnad
individ. Dessa medvetet elaka individer psykar offren och gör allt för att inte bli
upptäckta. Deras riktiga kännetecken är en fullständig avsaknad av ett samvete och
att de njuter av att skada/döda. Syftet för dem är att inom lagens gränser leka med
offrets förstånd och få offret att framstå som tokigt hos myndigheter och allmänheten.

Många människor längst ut på höger- och vänsterkanten har mer gemensamt än
de vill erkänna och båda grupperna kännetecknas gemensamt av tro på konspirationer
och av en gemensam misstro mot myndigheter. Dessa människor är oftare än vanligt
övertygade att det finns agenter, signalspaning och hemliga myndigheter. Därför blir
de i högre grad än andra människor också gang stalkade eftersom de lätt kan luras att
att det rör sig om en hemlig regerings- eller polisutredning och som naturligtvis blir
omöjlig att anmäla hos myndigheterna.
Senast redigerad av Piratpartiet 2021-02-16 kl. 11:16.
Citera
2021-02-16, 11:33
Medlem
Om vi förutsätter att det finns gang stalkers. Hur ska man kunna lita på vad man läser här inne te.x. Man kan ju enkelt vilseleda och desinformera på forum dit TI's söker sig. Många som anger sig vara TI's kan ju lika gärna sprida falska antaganden.

Jag antar inte att någon är eller inte är vad jag skriver. Menar bara att där utsatta samlas borde vara en lekplats för förtryckare.
Citera
2021-02-16, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

Det är normalt att folk bryr sig om varandra, dock inte att det begås kriminella gärningar och experiment på människor eller att diktaturer skapas framför ögonen på folk. Så du har kanske anledning att vara avundsjuk men samtidigt sägs det att allt har en mening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in