2021-01-25, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag håller med dig - de är nollor som håller på med att trakassera oskyldiga personer.
Jag har den uppfattningen att de flesta i targeting-sällskapet samt perpetrators tror att de gör viktigt arbete & de gör nästan vad som helst att gå "kulten" tillgodo.

Generellt håller jag med i din beskrivning av hur det fungerar operativt - så har jag också tänkt & då är mobilen central i kommunikationen. Jag kan tänka mig att de använder ett centraliserad informationsbas som delas till personer runt en måltavla genom telefonsamtal, SMS & textmeddelanden däremot tror jag i de flesta fall förföljs måltavlan av MINST en person som direkt tar kontakt med folk som måltavlan stöter på eller kommer stöta på genom face-2-face-rekrytering eller över telefon med telefonnummer som inte går att ringa tillbaka till. Det är bisarrt hur enkelt de rekryterar vissa . vi pratar om någon minut i mitt fall. De måste ha extremt övertygande argument i mitt fall & det kan jag förstå eftersom jag är en "speciell" person som de enkelt kan använda i sina argument för att motivera enstaka handlingar men också kortsiktigt & långsiktig deltagande.

Däremot tycker jag inte att din beskrivning förklarar varför familj, släkt & ens vänner samt t.ex. universitetspersonal & andra i känsliga positioner går med på det här & att hålla tyst om det även vid allvarliga klagomål om att det påverkans ens hälsa & liv negativt. Det här kan inte vara så enkelt som att "det finns ett informationssystem som används av onda personer i samhället att trakassera specifika personer öppet" - hur kan det finnas utan bevis eller avslöjanden? Om vem som helst kan se det & gå med på nätverket så borde åtminstone en av dessa vanliga medborgare blåsa visselpipan? I mitt fall har jag haft alla typer av perpetrators i min sociala cirkel eftersom jag var aktiv i universitetsvärlden & likaså mina vänner - vi pratar alltså inte om dumma personer & low-lifes. Vi pratar om personer som bryr som om mig. Jag har öppet klagat till dem om det här men de fortsätter dela information om mig till "informationsnätverket" som perpetrators får ta del av & använda för att skapa psykologiska operationer mot mig - online & offline. De övervakar nämligen min kommunikation online så de tar kontakt med personer som jag har social kontakt med.

De som är ute efter mig är inte bara en "stat" däremot använder de säkert statliga resurser i att uppnå deras mål. Vissa menar att det är en "kult" av psykopater som kanske är satanister eller drivs av religiösa/spirituella motiv. Det finns ju många anledningar till att någon utsätts för det här däremot i mitt fall verkar det vara motiverat av en satanistisk "kult" (sekt) som kanske är kopplad till katoliker & Vatikanen eller Israel. Det här är inte något sponsrat av svenska staten men kanske med svenska statens hjälp - i mitt fall.

Som jag uppfattat det går de omkring och skriker förrädare kring den som agerat fel eller inlett förhållanden med TI. I alla fall har jag både hört och sett det hända i Budapest.

Vid värvningar kan hållar officerare kanske även ha en hållhake på vissa personer de värvat. Sedan kan jag ju tänka mig att folk har sina egna karriärer att tänka på eller så har de faktiskt köpt in sig i det där med att de är ett brödraskap, en enda stor familj och så kan ju alla deras vänner finnas innanför angiveri nätverks sfären. Deras jobb kan också ha tillkommit via nätverket. Säkerhetstjänstens mål här t.ex är ju att ha någon på varje arbetsplats Jag tror de flesta nog även vill undvika att själva bli "genomlysta" Kan inte förstå varför någon skulle vilja snacka med dig direkt när det säkert har reglerat in "förtäckt" verksamhet (leplezett tevékenységek) i paragraferna även i Sverige. Dock har jag inte hunnit läsa mig igenom de svenska förhållande och lagböckerna angående säkerhetstjänsten. Med den Ungerska har jag matat mig igenom de senaste två åren. Kan till och med den paragrafer som utpekar den riktiga chefen över utrikes säkerhetstjänsten och angiverinätverken i Ungern istället för den officiella chefen. Paragraferna som skrevs om 2018 säger klart och tydligt utrikesministern. Nämligen Szijjártó Péter. Chefen för Information Byrån är hans marionett enligt säkerhetstjänstens Nbtv paragrafer där. Skrivna 2018. Vilket även betyder gang stalking nätverkens chef.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-01-25 kl. 00:27.
Citera
2021-01-25, 00:55
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Som jag uppfattat det går de omkring och skriker förrädare kring den som agerat fel eller inlett förhållanden med TI. I alla fall har jag både hört och sett det hända i Budapest.

Vid värvningar kan hållar officerare kanske även ha en hållhake på vissa personer de värvat. Sedan kan jag ju tänka mig att folk har sina egna karriärer att tänka på eller så har de faktiskt köpt in sig i det där med att de är ett brödraskap, en enda stor familj och så kan ju alla deras vänner finnas innanför angiveri nätverks sfären. Deras jobb kan också ha tillkommit via nätverket. Säkerhetstjänstens mål här t.ex är ju att ha någon på varje arbetsplats Jag tror de flesta nog även vill undvika att själva bli "genomlysta" Kan inte förstå varför någon skulle vilja snacka med dig direkt när det säkert har reglerat in "förtäckt" verksamhet (leplezett tevékenységek) i paragraferna även i Sverige. Dock har jag inte hunnit läsa mig igenom de svenska förhållande och lagböckerna angående säkerhetstjänsten. Med den Ungerska har jag matat mig igenom de senaste två åren. Kan till och med den paragrafer som utpekar den riktiga chefen över utrikes säkerhetstjänsten och angiverinätverken i Ungern istället för den officiella chefen. Paragraferna som skrevs om 2018 säger klart och tydligt utrikesministern. Nämligen Szijjártó Péter. Chefen för Information Byrån är hans marionett enligt säkerhetstjänstens Nbtv paragrafer där. Skrivna 2018. Vilket även betyder gang stalking nätverkens chef.

Som sagt: min ståndpunkt är att dessa underrättelse-/säkerhetstjänsters resurser står till förfogande till de som sponsrar gang stalking. Det angivarnätverk i mitt fall innefattar bokstavligen hela min sociala cirkel sedan 2013 & det handlar också om påverkansoperation som liknar experiment. De försöker trigga mig genom stimuli de samlat in genom analys av informationen om mig & genom min kommunikation offline & online som då delas till centrala informationsbasen. Exempelvis har en jobbintervju totalt tagits över av gruppen i syfte att trigga mig för att se min respons & mina reaktioner - det är de VÄLDIGT intresserade av. Det hela liknar ett jävla psykologiskt experiment & jag är Pavlovs hund som ska utsättas för stimuli som verkar orelaterade & skapa kausalitet i mitt huvud eftersom hela koordinationen i den psykologiska operationen sker medvetet utan min vetskap & utom min uppfattning - alltså det är menat att ska i hemlighet. Det låter ju som ett elakt jävla skämt att utföra handlingar bakom ens rygg & förneka dessa som oftast är väldigt uppenbara - det är ju rå gaslighting (psykologisk tortyr). Jag tror tyvärr att de är hjärntvättade på båda sidor: ena är att de ska känna sig mäktig för att de för privatinformation om måltavlan (känner överlägsenhet) & det andra är de tror med övertygelse att jag inte uppfattar det hela & har vanföreställningar eftersom de vet själva att syftet är att ta över ens verklighet & verklighetsuppfattning. Med andra ord: ens familj saboterar för en eftersom de tror att de är så jävla mäktiga & viktiga i att delta i en "kults" hemliga operation som de frivilligt gått med på att stödja & hjälpa då "kulten" påstår något om en måltavla som de köper. Tyvärr är mina föräldrar & stor del av släkten troende kristna så vem vet hur mycket de har manipulerats baserat på trossystem vilket är grunden i psykologisk krigföring. Nätverket i fråga kan använda något liknande "Discord"-forum där folk kan gå med genom bara att trycka på en länk & på så vis kan flera perpetrators diskutera & gå ihop om planer & då koordinera händelser i en måltavlas liv - då tänker jag främst på hur min familj & vänner arrangerat & koordinerat mitt liv öppet & aggressivt i över åtta år. På något plan är MYCKET större makter än min direkta sociala cirkel med på det - & det har de insett nu. Som sagt: det finns en agenda bakom mitt fall som de flesta går med på även om det grundar sig i tros- & beteendeförändring. Agendan använder psykologi & psykologiska tricks/metoder för att uppnå sina mål vilket verkar vara att påverka mig på olika vis. Det enda som kommit av det är misär, skada, sabotage, förstörelse & ohälsa. De måste ställas till svars!
Senast redigerad av RiktigTI 2021-01-25 kl. 01:08.
Citera
2021-01-25, 01:01
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Du har inga namn på de som du måste ha sett ? Fotar du något ? Filmar du din skärm någon gång , då du säger att det händer saker på den ? Jag efter att jag ringt media mm och kom hem och slog på datorn som jag börjat skriva om dessa runt mig (stort brottmål ) så blinkade halva sidan i blått och grönt några gånger , aldrig tidigare eller efter och jag tänkte att det är möjligt en pik.

Ta bevis.

Hela min sociala cirkel är med på det så det finns inget mycket att bevisa. Vissa har erkänt men fortsätter att hålla tyst om det hela eller fortsätter med att hjälpa "kulten" i deras psykologiska operationer online & offline mot mig. De är alla så jävla övertygade om agendan & av "kulten" att delta i det här.
Citera
2021-01-25, 01:34
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag rekommenderar starkt denna Powerpoint-genomgång av gang stalking: https://youtu.be/kuysaekdKkI - den är väldigt informativ & lätt att förstå samt täcker det hela - så videon kan ni dela till de som inte vet något om det här eller som deltar i det hela men saknar uppfattning vad det egentligen är vilket är djupt baserat i psykologi & psykologisk manipulation.
Citera
2021-01-25, 07:46
Medlem
Hur predatorn, manipulerar, lurar och bedrar

Gang Stalking är ingen hemlig regerings- eller polisutredning och inte heller någon
global säkerhetsoperation. Det är att missförstå och bli lurad av den som stalkar
dig. Den som stalkar är en individ som är intresserad av hur människor tänker och
fungerar och som är farlig för andra människor om han/hon får tag i privat information.
Det är en individ som hos dig framkallar skam, skuld och ånger och som därför
inte är mentalt frisk. I gang stalking väljer stalkarna noggrant ut offer som tror på
företeelser som "agenter", "signalspaning" och "hemliga myndigheter". Då de
vet att riktiga myndigheter uppfattar att sådana människor har psykisk sjukdom eller
kraftigt förvrängd verklighets uppfattning. Man utreder därför inte offrens många
anklagelser då myndigheterna tror att offren är mentalt sjuka. Myndigheter har
i verkligheten nästan ingen teknisk utrustning utöver vanliga datorer och telefoner.
Senast redigerad av Piratpartiet 2021-01-25 kl. 08:43.
Citera
2021-01-25, 11:31
Medlem
Jag är egentligen här för att få in er på en investigativ bana med aktivt motstånd via deras eget eget övervakningssystem. Övriga här inne tycker jag förtjänar vad de utsätts för.

Med aktivt motstånd menar jag med att ni skriver privata meddelanden till er själva. Antingen SMS-meddelanden till ert eget nummer eller privata Facebook meddelanden till er själva.

Syftet med sådan aktivitet är både informationsfiske, självförsvar och att söndra dem. Spela ut dem mot varandra, nämn deras namn, få dem till att diskutera saker med varandra, Informera dem direkt varje gång någon sagt något mot er. Provocera.

Det ni ska undvika , undvik tala om er själva, om era känslor, undvik leka viktigpetrar, eller att skola dem, ifall ni vill fiska information så får ni inte skola dem eller leda in diskussionen i dumma spår.

Tänk på att varje kommentar ni skriver här går i två riktningar en till oss och en till omgivningen. Skillnaden är att omgivningen läser direkt

Information jag hade velat införskaffa direkt från dem om jag opererat i Sverige är:
Chefernas namn
Hur många de är i samhället. Till antal och procentuellt
Ledningscentralens namn och beläglse.
Hur deras applikation ser ut. Detta är enkelt att ta reda på rent visuellt i storstäder.
Arbetsnamm, vad de kallar sig inbördes (har tidigare hört att de kallat sig för Säk t.ex)
Vilka uttryck de använder inbördes.
Namn på polisinformatörer.

Försök sedan använda deras egna uttyck, ord de själva använder, om en TI är en målperson t.ex eller om de som i ungern kallar sig för nätverks, ifall de Svenska nu kallar sig för Säk så börja kalla dem för Säk och undvik till varje pris betäckningen gang stalking.

vid kartläggning har vi olika verktyg till hands:
som jag nämnt så är det direktmeddelanden till deras interna system med hjälp av era egna kommunikationsverktyg som de hackat
Deras egna applikationer, titta alltid på vad de har i handen men en kampsportsperson kan faktiskt tvinga dem visa allt. En annan metod är att ni löser månadskort och åker omkring på bussar och tunnelbanan hela dagarna och promenerar omkring i köpcenter.
Väggavlyssningsutrustning som ni kan koppla till högtalare eller inspelning.
Placera i hemlighet ut ljudinspelare videoinspelning på platser där ni brukar höra dem tala om er. Undvik till varje pris att dessa enheter på något sätt är kopplade till internet eller mobilnätet.

Bland de uppgifter jag fiskat i mitt hemland är bl.a:
796 tusen i angviverinätverken Januari 2018
Cheferna
Mártony János 2010 - 2012
Lázár János 2012 - 2018
Szijjártó Péter 2018
Planer på att ge Szijjártó sparken och tillsätta Novák Katalin
200 tusen zigenare, var fjärde angivare
Namnen på några hållar officerare
NNI Nationella detektiv kontoret är kontrollanter gentemot angiverinätverken
Angiverinätverken är placerade under Informationskontoret IH
Att rekryterarna och hållar officerarna kommer från Konstitutions Byrån AH
Antalet Informatörer i det Ungerska samhället är 8-10%
De anser sig ingå i ett internationellt NATO samarbete med totalt 90 miljoner informatörer och angivare.
De kan i sitt interna system de har på mobilerna se och kommunicera med andra länders angivare ifall de kommer som turister, studenter, besöker släkt eller för att arbeta.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-01-25 kl. 11:53.
Citera
2021-01-25, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet

Gang Stalking är ingen hemlig regerings- eller polisutredning och inte heller någon
global säkerhetsoperation. Det är att missförstå och bli lurad av den som stalkar
dig. Den som stalkar är en individ som är intresserad av hur människor tänker och
fungerar och som är farlig för andra människor om han/hon får tag i privat information.
Det är en individ som hos dig framkallar skam, skuld och ånger och som därför
inte är mentalt frisk. I gang stalking väljer stalkarna noggrant ut offer som tror på
företeelser som "agenter", "signalspaning" och "hemliga myndigheter". Då de
vet att riktiga myndigheter uppfattar att sådana människor har psykisk sjukdom eller
kraftigt förvrängd verklighets uppfattning. Man utreder därför inte offrens många
anklagelser då myndigheterna tror att offren är mentalt sjuka. Myndigheter har
i verkligheten nästan ingen teknisk utrustning utöver vanliga datorer och telefoner.

Samtidigt om du får span och e privatperson och helt oskyldig då gang stalkas du av polisen

De sker ofta om du har vissa politiska åsikter med mera.
Citera
2021-01-25, 15:14
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet

Gang Stalking är ingen hemlig regerings- eller polisutredning

Vad vet du om det ? Olika mål olika utförare , alla kan använda detta, ju mer pengar ju mer förslaget som ordna bostäder, jobb etc.

https://www.svtplay.se/infiltratoren

eller "spioneri genom historien"
Senast redigerad av regafra 2021-01-25 kl. 15:16.
Citera
2021-01-25, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Vad vet du om det ? Olika mål olika utförare , alla kan använda detta, ju mer pengar ju mer förslaget som ordna bostäder, jobb etc.

Ser vi tillbaks till gamla strukturer som under IB-skandalen och kanske de erfarenheter jag har från utlandet så har jag några gissningar om varande struktur.

Min gissning i så fall vore Säkerhetspolisen som något slags samordnare. Detta krävs för att även poliser på något sätt skulle kunna vara inblandade.

Gissning nummer två går till det gamla systemet med arbetsplatsinformatörer via LO. Under IB-skandalen har jag för mig att det fanns 80 tusen sådan. Dessa i sin tur kan under 70-talet haft en struktur med angivare. Ungefär som att de är en form av kontaktpersoner. Ungefär som systemet med hålar-officerare i Ungern.

Utöver detta så måste de ha någon form av internt kommunikationssystem där de även kan se allt om er. er. Detta system är förmodligen kopplat till samma system som ingår inom internationellt samarbete. Att gissa här känns lite svårare. Spåren går då till Kontoret för Särskild Inhämtning, MUST SÄKK och FRA.

För samordning av personal i utlandet så går min misstanke omgående till UD Utrikesdepartementet.

För varje gang stalker som har tillgång till dessa interna kommunikationssystem bör i grunden ha någon form av handläggare. Handläggarna förmodar jag har officiella anställningar precis som poliserna med sina informatörer och infiltratörer.

Att du flyttar någonstans och du verkar få dessa som grannar beror snarast på att de redan fanns där. Sannolikheten är ju ganska stor ifall låt sig ett antal procent av Svenska folket är med i ett sådant system. Ett sådant system fanns ju redan under 70-talet så varför skulle det inte kunna vara så nu?

Redan för tio år sen när jag bodde i Malmö så misstänkte jag flera i samma trapphus, oavsett var jag flyttade så fanns det några som verkade ingå i dessa nätverk. Samma sak i Ungern. Vore inte alls förvånad om siffran uppgår till hundratusentals även i Sverige. Yrken jag uppfattade med störst koncentrationer när jag bodde i Sverige var typ elektriker, Securitas-vakter, Vaktmästare, Byggarbetare, politiska ungdomsförbund, autonoma vänsterkretsar, gängkriminella, syndikalister, osv. Strukturerna kan a förändrats men mina kartläggningsmetoder var inte lika bra då som nu, kan ha missat allt det grundläggande.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-01-25 kl. 16:40.
Citera
2021-01-25, 21:35
Medlem
Hört en del obekräftade uppgifter från öppna källor i det land där jag befinner mig. Vet inte alls om dessa är sanna.

Det jag hört är att i Sverige finns 500 tusen angivare via den internationella delen av underrättelsetjänsten.

Ifall uppgifterna stämmer och siffrorna är sanna så antar jag att det då borde vara UD som det hänvisas till inom underrättelsetjänsten. Om det är så är jag ganska säker på att Säkerhetspolisen och övriga myndigheter ser och har full tillgång till det interna kommunikationssystemet som de kan tänkas använda. Det kan även tänkas att angivarregistren samkörs och det kan vara det verkliga antalet även hos låt säga Säkerhetspolisen eller kanske rent av KSI.

Har även hittat en paragraf (1kap. 17§FM-PuL och FRA-PuL) som tillåter att FRA för ut personuppgifter till andra länder eller mellanfolkliga organisationer. med andra ord den organisation som UD nätverkets 500 tusen angivare då kan tänkas vara med i. Med andra ord så kan personuppgifter lagras utomlands och system för automatisk behandling användas.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-01-25 kl. 22:03.
Citera
2021-01-25, 23:13
Medlem
Citat:
Liten sammanfattning över vad alla informatörer och angivare ert närområde omgående kan få se från era hackade mobiltelefoner och datorer:

De kan läsa alla era SMS och MMS
De avlyssnar alla samtal och har ett program som omvandlar samtalen till skriven text och översätter till andra språk.
De kan se alla nedladdade foton.
Varje gång ni fotograferar så får de en kopia tillsänd.
Aktivera webbkameran eller mobiltelefonens kamera.
Aktivera inbyggd mikrofon för rumsavlyssning.
Keylogger som registrerar alla tangentnedslag. All skriven text, även felstavningar, lösenord eller ångrad text som ni aldrig publicerar.
Screen Capture kopierar hela tiden bildskärmens innehåll och skickar det till dem.
Alla meddelanden online, även privata.
De ser om enheten är på eller kopplad till internet.
Internethistorik.
De kan fjärrstyrt stänga av enheten.
Kontaktlistor med namn och telefonnummer.
GPS positionering
Aktiverar Bluetooth
Aktivera inbyggd WIFI i mobiltelefonen och koppla upp mot internet

.

Na de stämmer ej
Denna tråd har infilitrerats av säpo som skriver sån skit som dej så att alla de avlyssnar ska säga grejer till dom

Dom kan ej se ett skit om du använder rätt program

Men säpo får börja avlyssna dej om du själv kontaktar dom "för å bedriva counter-intelligence", helt utan brottsmisstanke , bara för å ta reda på om du snackar m främmande makt
Om dom hittar vilket brott som helst vid avlyssningen går dom vidare med d till sedvanlig utredning.
Senast redigerad av RamaZotero 2021-01-25 kl. 23:17.
Citera
2021-01-26, 00:16
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jag är egentligen här för att få in er på en investigativ bana med aktivt motstånd via deras eget eget övervakningssystem. Övriga här inne tycker jag förtjänar vad de utsätts för.

Med aktivt motstånd menar jag med att ni skriver privata meddelanden till er själva. Antingen SMS-meddelanden till ert eget nummer eller privata Facebook meddelanden till er själva.

Syftet med sådan aktivitet är både informationsfiske, självförsvar och att söndra dem. Spela ut dem mot varandra, nämn deras namn, få dem till att diskutera saker med varandra, Informera dem direkt varje gång någon sagt något mot er. Provocera.

Det ni ska undvika , undvik tala om er själva, om era känslor, undvik leka viktigpetrar, eller att skola dem, ifall ni vill fiska information så får ni inte skola dem eller leda in diskussionen i dumma spår.

Tänk på att varje kommentar ni skriver här går i två riktningar en till oss och en till omgivningen. Skillnaden är att omgivningen läser direkt

Information jag hade velat införskaffa direkt från dem om jag opererat i Sverige är:
Chefernas namn
Hur många de är i samhället. Till antal och procentuellt
Ledningscentralens namn och beläglse.
Hur deras applikation ser ut. Detta är enkelt att ta reda på rent visuellt i storstäder.
Arbetsnamm, vad de kallar sig inbördes (har tidigare hört att de kallat sig för Säk t.ex)
Vilka uttryck de använder inbördes.
Namn på polisinformatörer.

Försök sedan använda deras egna uttyck, ord de själva använder, om en TI är en målperson t.ex eller om de som i ungern kallar sig för nätverks, ifall de Svenska nu kallar sig för Säk så börja kalla dem för Säk och undvik till varje pris betäckningen gang stalking.

vid kartläggning har vi olika verktyg till hands:
som jag nämnt så är det direktmeddelanden till deras interna system med hjälp av era egna kommunikationsverktyg som de hackat
Deras egna applikationer, titta alltid på vad de har i handen men en kampsportsperson kan faktiskt tvinga dem visa allt. En annan metod är att ni löser månadskort och åker omkring på bussar och tunnelbanan hela dagarna och promenerar omkring i köpcenter.
Väggavlyssningsutrustning som ni kan koppla till högtalare eller inspelning.
Placera i hemlighet ut ljudinspelare videoinspelning på platser där ni brukar höra dem tala om er. Undvik till varje pris att dessa enheter på något sätt är kopplade till internet eller mobilnätet.

Bland de uppgifter jag fiskat i mitt hemland är bl.a:
796 tusen i angviverinätverken Januari 2018
Cheferna
Mártony János 2010 - 2012
Lázár János 2012 - 2018
Szijjártó Péter 2018
Planer på att ge Szijjártó sparken och tillsätta Novák Katalin
200 tusen zigenare, var fjärde angivare
Namnen på några hållar officerare
NNI Nationella detektiv kontoret är kontrollanter gentemot angiverinätverken
Angiverinätverken är placerade under Informationskontoret IH
Att rekryterarna och hållar officerarna kommer från Konstitutions Byrån AH
Antalet Informatörer i det Ungerska samhället är 8-10%
De anser sig ingå i ett internationellt NATO samarbete med totalt 90 miljoner informatörer och angivare.
De kan i sitt interna system de har på mobilerna se och kommunicera med andra länders angivare ifall de kommer som turister, studenter, besöker släkt eller för att arbeta.

Det här låter väldigt intressant & på ett viss korrekt - de använder ett centralt informationssystem för att ta emot, bearbeta & skicka ut information om måltavlan. Det som är svårt att acceptera är alla de brott som begås av "informatörsnätverket" & att de håller tyst om det. Är du säker på att informatörerna vet vad de är del av? Vet min familj & vänner att de är informatörer åt en myndighet i över 10 år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in