2019-03-11, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det är i få forum som oftast oskyldiga "nätfjantare" har blivit "weaponized" av mäktigare krafter som fjantarna på online forum 1) inte kan begripa då de 2) inte förstår hur samhället faktiskt fungerar - 3) inte heller har de läst på. De vill få all bevis & inlärning serverat på ett silverfat i ett enda koncist inlägg men för att sedan klaga (trolla) ännu mer - kognitiv dissonans?
Jag förstår allvarligt talat ingenting av ditt inlägg.
Citera
2019-03-11, 04:08
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Jag förstår allvarligt talat ingenting av ditt inlägg.

Har du inte följt tråden noggrant?
Citera
2019-03-11, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Har du inte följt tråden noggrant?
Nää, typ inte alls. Jag har dessutom bestämt mig för att jag ska lämna nätet eller Flashback och Facebook för att slippa den skumma negativa energin man fylla med så kommer inte hinna läsa ikapp för att få innebörden i vad du sa. Kanske kan du förenkla? Annars så spelar det ingen större roll ändå
Citera
2019-03-11, 04:49
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Nää, typ inte alls. Jag har dessutom bestämt mig för att jag ska lämna nätet eller Flashback och Facebook för att slippa den skumma negativa energin man fylla med så kommer inte hinna läsa ikapp för att få innebörden i vad du sa. Kanske kan du förenkla? Annars så spelar det ingen större roll ändå

Eftersom Org. Gang Stalking i många fall gå hand-i-hand med Mind Control: något som kan vara förenklat, övergripande & sammanfattande är denna väldigt intressanta presentation om Mind Control av Jan Irvin från 2014: https://youtu.be/auJWTHn-W70 (vid 16:e minut nämns Gang Stalking, troll & falsk information varav Jan Irvin tror att 10% av hans följare är betalda troll!)
Senast redigerad av RiktigTI 2019-03-11 kl. 04:59.
Citera
2019-03-15, 03:39
Medlem
Och om alla vi som tvivlar på (och argumenterar emot) att organiserad gangstalking existerar bara svarar ja, då kan tråden stängas och alla riktiga Ti´s kan återgå till sina bloggar där de förklarar Hur de blir gangstalkade eftersom det inte är Topic. Tänkte du på det RiktigTI ?

Jag röstar för att organiserad gangstalking existerar.
Inte för att jag tror det, utan för att döda tråden som har hållit på Alldeles för många år (2015-07-04) och producerat alldeles för lite bevis för min smak.
Citera
2019-03-20, 16:30
Medlem
Stalking är att en eller en grupp personer tvångsmässigt smyger sig på och
förföljer en annan person. Stalking kan alltså utföras av en grupp personer.
Gang Stalking utförs av en grupp personer och är alltså en sorts Stalking.

Offret för "Gang Stalking" är en helt okänd person men som valts ut för att han/hon
har en kombination av typiska tecken som orimliga vanföreställningar, tro på
konspirationsteorier m.fl. Det finns ingen sammansvärjning med hemliga agenter
som förföljer privatpersoner. Det är bara Stalking som pågår över många år,
utförs av flera personer och innefattar nutida teknik som mobiler, datorer etc.
Senast redigerad av Piratpartiet 2019-03-20 kl. 17:27.
Citera
2019-03-20, 20:08
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Offret för "Gang Stalking" är en helt okänd person men som valts ut för att han/hon
konspirationsteorier m.fl.

Hur vet man att personen har typiska kännetecken om personen är helt okänd?

Och menar du att man inte har typiska kännetecknen, såsom vanföreställningar, så blir man inte utvald?

Citat:
Det finns ingen sammansvärjning med hemliga agenter
som förföljer privatpersoner.

Alla som påstår att säpo/staten/cia/miltärern utför GS har mao fel.
Bra, då har vi slagit fast det.
Citera
2019-03-20, 20:43
Medlem
"Hur vet man att personen har typiska kännetecken om personen är helt okänd?"

Jag menade att de är obekanta personen, inte att de saknar
kunskap om han/henne.

"Och menar du att man inte har typiska kännetecknen, såsom vanföreställningar,
så blir man inte utvald?"

Det finns olika typer av Stalking. "Gang Stalking" är att
tvångsmässigt smyga på och förfölja en annan person i grupp
och att den drabbade personen har en kombination av typiska tecken
som orimliga vanföreställningar, tro på konspirationsteorier m.fl.
Senast redigerad av Piratpartiet 2019-03-20 kl. 20:45.
Citera
2019-03-20, 21:10
Medlem
madtops avatar
Citat:
"Gang Stalking" är att tvångsmässigt smyga på och förfölja en annan person i grupp
och att den drabbade personen har en kombination av typiska tecken
som orimliga vanföreställningar, tro på konspirationsteorier m.fl.

Så du menar att det bara är de som lider av orimliga vanföreställningar och dessutom är foliehattar som drabbas?

Jag tror du är något på spåret...
Citera
2019-03-20, 23:50
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Stalking är att en eller en grupp personer tvångsmässigt smyger sig på och
förföljer en annan person. Stalking kan alltså utföras av en grupp personer.
Gang Stalking utförs av en grupp personer och är alltså en sorts Stalking.

Just Den typen av stalking, är dock inte ämnet för Denna Tråd.

Citat:
konspirationsteorier m.fl.

VARFÖR skulle just dessa parametrar vara viktiga?

Citat:
Det är bara Stalking som pågår över många år,
utförs av flera personer och innefattar nutida teknik som mobiler, datorer etc.

Du har dock en väldigt fundamental uppfattning om vilka psykologiska parametrar det är som är viktiga hos offret. Varifrån fick du dessa parametrar?
Citera
2019-03-21, 00:15
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Åh WOW.. själv har jag varit medlem i Nambla.

vilket har NOLL bäring för denna tråd..

Han är raka motsatsen till Mig. Han är en 'Fientlig Instigatör', medan Jag är en 'Vänlig Resolutör'.

Ni HAR vanföreställningar. Men, det är inte ämnet för denna tråd, utan vad vi i denna tråd är intresserade av, är att utreda huruvida andra skribenter än dig, har FAKTISKA problem med gangstalking?

Vad jag lärt mig efter flera hundra timmar av undersökning/läsning om Org. Gang Stalking (Gang Stalking troligen term för att missleda om "gäng") & Targeted Individuals (de facto CIA-term) är att problemet grundar sig i "Mind Control" (CIA-term) & psykologiska operationer (PsyOp = CIA-term) mot vissa utvalda individer men också mot större grupper & hela populationer - ni förstår inte att det de gör mot oss riktiga TI:s görs mot grupper & populationer.

Den kritiska källan som beskriver deras operation & kritiskt granskar hela TI-sällskapet; jag rekommenderar starkt: http://exposinginfragard.blogspot.com/2013/12/online-psyops-and-perception-management.html

"Before you believe anything you might ever read, hear, or see in the media (including TV, radio, movies, books, magazines, newspapers, and the internet), or from anyone else (family, friends, acquaintances, employers, strangers, etc.), you need to read this very important information. You, and the public as a whole, are constant targets of extremely well-planned and executed psychological operations (psyops), and there are any number of these media-facilitated programs taking place at any given time. They are so numerous and varied that you and those around you are bound to fall prey them sooner or later. They can target an entire population, an identified group within a larger population, or even a single individual. Being aware of what psyops programs are, how they’re executed, and how to detect and avoid them is crucial to maintaining an accurate perception of reality in today’s world, so as not to become misled about your situation as a targeted individual and drawn deeper into the clutches of those who seek to take advantage of you. Even though this might sound like an extreme statement, the powers-that-be are intent on enacting total mind-control on the entire global population. Electronic harassment and the various hardware technologies used in these attacks play a significant part of this, but these are not the only means to this end, although these technologies serve to force the target along a certain intended path of thought or action. Just as significant as these ‘hard force’ methods, but far less recognized, are the ‘soft force’ psychological methods of manipulation and control. Few researchers of the targeting situation give much attention to these aspects, but they’re at least as important as any other – and probably more so. I believe that by understanding the psychological methods that are used in targeting, many of the other methods will be far less capable of working effectively, and in many cases can even be defeated completely. But this first requires learning about the psychological aspects of psyops, and then personally applying certain counter-measures to avoid them. Fortunately, these counter-measures require nothing more than a knowledge of these methods and the ability to spot them in action, which becomes easier with practice to the point that these defenses become habit. The intent of this document is to help you gain the knowledge you need to allow you to start protecting yourself against these psychological ‘soft force’ attacks. "
Citera
2019-03-21, 13:18
Avstängd
ElIzzards avatar
Over many months we have been collecting evidence of what appears to be a hostile foreign government's plan to target americans serving abroad and their families.

60 Minutes Overtime: Is an invisible weapon targeting U.S. diplomats?

Since 2016, dozens of American officials have come home from Cuba and China with unexplained brain trauma. Evidence shows it may be the work of another government using a weapon that leaves no trace.

https://www.cbsnews.com/news/brain-trauma-suffered-by-u-s-diplomats-abroad-could-be-work-of-hostile-foreign-government-60-minutes /?fbclid=IwAR18Z4HqAlQCnz1UguntjapNSaraSbXf7BJF7Kb6 5rOO0QqhW_-qcQweyxQ
Senast redigerad av ElIzzard 2019-03-21 kl. 13:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in