2021-02-08, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Klart det här inte är något viktigt med kåta gubbar på nätet men väljer man något får man ju stå ut med reglerna från den som betalar sin lön eller hitta något annat. Inte så svårt?

Det verkar ju bara vara några få som alltid har coach på sig, kanske ska ni göra något annat? Jag skriver fort och att logga tar 2 sekunder. Ser inte problemet.

Men bra att du fått ventilera dig. Svårt med sympati. Dom berättade vad du skulle göra innan du började och du gick med på det.

Voine, voine vilken svagbegåvad individ du verkar vara. Hitta nåt annat..? Jag har ju annat, det har jag förklarat för dig flera gånger. Nej dom berättade inte innan om hur petiga och gnälliga dom var med all oväsentlig loggning också. Vad härligt att du loggar allt på 2 sekunder, inte för att jag tror på dig men, men... Det är nästan lite gulligt att se någon försvara "arbetsuppgifterna" på J.H och deras coacher så stenhårt som du gör. Men dom kan ju kanske behöva lite sånt stöd. Keep up your good work, så kanske du kan få bli uppgraderad åtminstone till att få skriva profiler till en början sen vidare till coach. Styrkekram till dig.
2021-02-08, 14:51
Medlem
se8035s avatar
Kom igen nu flickor fokusera på meddelanden istället för att bråka som två tonåringar på hormonbehandling. Var är mod som kan rensa tråden? Var är killen med skrönorna??
2021-02-08, 15:39
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Förstår att dom har regler och att det ska följas. Nu är det ett tag sedan det här hände, och jag jobbar vidare. Det är D som har halv taskig attityd, med sina ”nästa gång överväger vi avstängning i 24h” Skriver man ca.1500 meddelanden i veckan så är det väl klart att man kan missa något ibland. Har inte haft kontakt med någon annan. Av det som man läser här, så stressar dom upp operatörerna i onödan med sina härskartekniker.
Har inte ens den snubben på min Skype. Får lite mejl ibland om att jag ska kolla så att jag har alla coacherna, men misstänker att det är ett massutskick för att påminna. Så han kanske är den grinigaste då. De andra som jag har: A, F, U, J, E och R har alltid varit trevliga.

Jag har en annan bild på Johnny btw som du kan få om du känner dig sugen på att byta avatar
2021-02-08, 15:40
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Voine, voine vilken svagbegåvad individ du verkar vara. Hitta nåt annat..? Jag har ju annat, det har jag förklarat för dig flera gånger. Nej dom berättade inte innan om hur petiga och gnälliga dom var med all oväsentlig loggning också. Vad härligt att du loggar allt på 2 sekunder, inte för att jag tror på dig men, men... Det är nästan lite gulligt att se någon försvara "arbetsuppgifterna" på J.H och deras coacher så stenhårt som du gör. Men dom kan ju kanske behöva lite sånt stöd. Keep up your good work, så kanske du kan få bli uppgraderad åtminstone till att få skriva profiler till en början sen vidare till coach. Styrkekram till dig.

Ja och? Menar något annat för att tjäna extra på din dötid

Jag försvarar inte j.h utan utan ifrågasätter dig varför du klagar på ett jobb du själv valt. Den som betalar ur lön får kräva vad som vill. Curlad eller varför är det så svårt att förstå?

Hörde förresten att det är nån där ute som felaktigen påstår sig representera texkings som anställer folk. Ifall nån som varit med om det läser.
Senast redigerad av Bbobi 2021-02-08 kl. 15:52.
2021-02-08, 15:46
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Har inte ens den snubben på min Skype. Får lite mejl ibland om att jag ska kolla så att jag har alla coacherna, men misstänker att det är ett massutskick för att påminna. Så han kanske är den grinigaste då. De andra som jag har: A, F, U, J, E och R har alltid varit trevliga.

Jag har en annan bild på Johnny btw som du kan få om du känner dig sugen på att byta avatar
Hahaha. Vad skönt att du inte har D. Jag har några bokstäver till, men dom är trevliga. Har iof bara kontaktat när jag skulle byta konto och fråga en grej. Bilder på Johnny tas tacksamt emot Han är min favorit
2021-02-08, 15:50
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Hahaha. Vad skönt att du inte har D. Jag har några bokstäver till, men dom är trevliga. Har iof bara kontaktat när jag skulle byta konto och fråga en grej. Bilder på Johnny tas tacksamt emot Han är min favorit
Hört tidigare om att F skulle vara jävligt dryg och att någon av brudarna skulle vara det också, tror det var E - men har ännu inte märkt något.

Du har pm
2021-02-08, 16:47
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:

Jag försvarar inte j.h utan utan ifrågasätter dig varför du klagar på ett jobb du själv valt. Den som betalar ur lön får kräva vad som vill. Curlad eller varför är det så svårt att förstå?

Hörde förresten att det är nån där ute som felaktigen påstår sig representera texkings som anställer folk. Ifall nån som varit med om det läser.

Det är elder aka elias som representerade texkings. Han får bonus av operating4u. Varning för han, han kommer fixa nytt inlogg senare och göra om det. Men det var operating4u som skulle betala ut lönerna. Det gjorde dem inte. De skyller bara ifrån sig.
2021-02-08, 17:21
Medlem
Citat:

Jag har ju det. Men du verkar ju inte ha förstått det även fast jag upprepar det hur många gånger som helst. Sen bestämmer inte du här vem som får skriva eller vad man får tycka om J.H och deras coachers efterblivna beteenden.
Nej den som betalar lön får inte kräva vad dom vill. Så funkar det inte ute i verkligheten på seriösa jobb, bara så att du vet.
Senast redigerad av canoon 2021-02-08 kl. 17:32.
2021-02-08, 17:49
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jag har ju det. Men du verkar ju inte ha förstått det även fast jag upprepar det hur många gånger som helst. Sen bestämmer inte du här vem som får skriva eller vad man får tycka om J.H och deras coachers efterblivna beteenden.
Nej den som betalar lön får inte kräva vad dom vill. Så funkar det inte ute i verkligheten på seriösa jobb, bara så att du vet.
Jag undrar har du inget vettigt att göra på dagarna och kvällarna? Det verkar precis som att du måste klaga på det mesta vad tillför du tråden kanske du ska fråga dig.
Du ska rota på alla och svara på alla känns det som. Inga polare kanske eller är du mest ensam?
Jag tycker att de flesta verkar vettiga här på tråden men du har nog hamnat lite fel.
Rekommenderar dig att starta en egen tråd och babbla med folk som kan anpassa sig till din nivå.
2021-02-08, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag undrar har du inget vettigt att göra på dagarna och kvällarna? Det verkar precis som att du måste klaga på det mesta vad tillför du tråden kanske du ska fråga dig.
Du ska rota på alla och svara på alla känns det som. Inga polare kanske eller är du mest ensam?
Jag tycker att de flesta verkar vettiga här på tråden men du har nog hamnat lite fel.
Rekommenderar dig att starta en egen tråd och babbla med folk som kan anpassa sig till din nivå.

Ja just nu så är jag själv, från i torsdags eftermiddag och dagarna framåt så har jag varit tvungen och suttit ganska så mycket på olika tåg och busstationer för att ta mig fram genom ett covid- och restriktionsdrabbat Europa. Det blir ganska så segt och en del väntan vill jag lova. Då är faktiskt flashback och den här tråden ett bra tidsfördriv. Flyg kräver dom ju numera pcp test för så det blir lite komplicerat eftersom varje test bara gäller i 48 timmar och när man ska till olika ställen annars så är ju det smidigare och snabbare att ta det såklart. Jag klagar precis hur mycket jag vill kära du. Nej jag tänker varken logga in på c.c eller starta en egen tråd istället. Var det nåt mer du hade på hjärtat eller undrade över?
Senast redigerad av canoon 2021-02-08 kl. 18:26.
2021-02-08, 18:26
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Jag bestämmer inte vad som för skrivas men jag får också säga vad jag vill. Du kan skriva en blogg om du vill ha monolog men det här är ett diskussionsforum där olika tankar möts.

Och visst kan McDonalds säga åt städaren att även göra rent under diskbänken om det är vad som ingår i arbetsuppgifterna. Ska städaren själv avgöra vad som är viktigt att städa och skita i det han personligen inte tycker är viktigt? Låter ju helt knäppt.
Senast redigerad av Bbobi 2021-02-08 kl. 18:30.
2021-02-08, 18:29
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ja just nu så är jag själv, från i torsdags eftermiddag och dagarna framåt så har jag varit tvungen och suttit ganska så mycket på olika tåg och busstationer för att ta mig fram genom ett covid- och restriktionsdrabbat Europa. Det blir ganska så segt och en del väntan vill jag lova. Då är faktiskt flashback och den här tråden ett bra tidsfördriv. Flyg kräver dom ju numera pcp test för så det blir lite komplicerat eftersom varje test bara gäller i 48 timmar och när man ska till olika ställen annars så är ju det smidigare och snabbare att ta det såklart. Jag klagar precis hur mycket jag vill kära du. Nej jag tänker varken logga in på c.c eller starta en egen tråd istället. Var det nåt mer du hade på hjärtat eller undrade över?
Jag tycker ändå att dina meddelanden är totalt meningslösa. Du klagar på det mesta ska styra ställa
som att du vill vara en polis,
Taskig barndom eller har du svårt att få gehör på andra ställen. Sedan om du reser eller vad du gör
passar inte in på detta forum. Det handlar om chattoperatör du får nog läsa på lite pojk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in