2021-02-07, 03:15
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
JH har ju gått ned sig rejält med massa inkompetenta coacher som gnäller för minsta lilla, typ "du satte player i ort 2 mil för långt bort, upprepas detta stängs du av för alltid", ba okej, normala jävla människor det där.

Därför man alltid ska ha ett trollkonto (helst oper4u där de anställer vem som helst) där man kan trolla targets och få ut sin ilska och frustration. Testa! Det är härligt.
2021-02-07, 06:41
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Därför man alltid ska ha ett trollkonto (helst oper4u där de anställer vem som helst) där man kan trolla targets och få ut sin ilska och frustration. Testa! Det är härligt.
Märker att du har mycket fritid gubben. Det som är härligt är att läsa dina skrönor som tar lång skriva men alla skippar som om det vore reklam.
2021-02-07, 06:44
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Märker att du har mycket fritid gubben. Det som är härligt är att läsa dina skrönor som tar lång skriva men alla skippar som om det vore reklam.

Där har du helt fel gubben, mina historier är äkta och orsaken till varför majoriteten besöker denna tråd. *Strippar av mig kläderna och börjar dansa naken för dig sakta men säkert* *Skakar rumpan framför ditt ansikte* Aja baja, titta men inte röra!
2021-02-07, 12:40
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Dom byter ju och har nya coacher hela tiden, bara det tyder ju på att nåt inte står rätt till. Sitta som coach och påpeka att man glömde logga transportmedel på target att han har en cykel. Då har man antingen alldeles för lite att göra eller så är man efterbliven med en diagnos på det.
Vem fan berättar ens att man har en cykel?
2021-02-07, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Vem fan berättar ens att man har en cykel?

Jag tror inte ens att target nämnde det mer än att han cyklade någonstans. Men det skulle loggas under transportmedel... att han hade en cykel Jag kan förstå om man som coach säger till om det är nåt som kan förstöra i en konversation för senare operatörer. Men när det ska påpekas om såna där skitsaker som varken gör till eller från, nej då går dom för långt.
2021-02-07, 16:50
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Jag tror inte ens att target nämnde det mer än att han cyklade någonstans. Men det skulle loggas under transportmedel... att han hade en cykel Jag kan förstå om man som coach säger till om det är nåt som kan förstöra i en konversation för senare operatörer. Men när det ska påpekas om såna där skitsaker som varken gör till eller från, nej då går dom för långt.

Egentligen gör det ju inget för en normal person inte hade kommit ihåg det heller, players är ju som supermänniskor som aldrig glömmer något. Men typ om han senare berättar att han brukar gå till butiken och operatören frågar om han aldrig funderat på att skaffa en cykel så vet han att target redan framfört det.

En annan fånig sak är ju "ärtspoppa till middag", klart ingen bryr sig men då vet jag att jag inte ska fråga om vad han åt till middag. Eftersom han nyligen sagt det. Loggas alla dessa fåniga saker behöver inte nästa gå igenom flera meddelanden bak bara för att säkerställa att inte fråga om något som redan sagts.

Tar ju 0,5 sekunder om ni inte har falukorvar till fingrar så tryck in det bara?
2021-02-07, 17:23
Medlem
frekkinheads avatar
"Hej! Jag ser inte att du nämnt var du bor! Vilken stad bor du i?"
...när man inser att detta är ett automatiskt mess som targets kan klicka på... *skjut mig*
2021-02-07, 18:11
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Jag fick fan för att jag missat att logga MC
Löjligt.
2021-02-07, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Egentligen gör det ju inget för en normal person inte hade kommit ihåg det heller, players är ju som supermänniskor som aldrig glömmer något. Men typ om han senare berättar att han brukar gå till butiken och operatören frågar om han aldrig funderat på att skaffa en cykel så vet han att target redan framfört det.

En annan fånig sak är ju "ärtspoppa till middag", klart ingen bryr sig men då vet jag att jag inte ska fråga om vad han åt till middag. Eftersom han nyligen sagt det. Loggas alla dessa fåniga saker behöver inte nästa gå igenom flera meddelanden bak bara för att säkerställa att inte fråga om något som redan sagts.

Tar ju 0,5 sekunder om ni inte har falukorvar till fingrar så tryck in det bara?

Nej jag tänker inte hålla på och logga såna skitsaker och jag tänker heller inte skvallra på dom som inte gör det. Hälsa dina coachkollegor det.
2021-02-07, 18:51
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Nej jag tänker inte hålla på och logga såna skitsaker och jag tänker heller inte skvallra på dom som inte gör det. Hälsa dina coachkollegor det.

Du klagar på att du förväntas utföra dina arbetsuppgifter? Jag förstår att det inte är dom skarpaste som jobbar med det här men det är ju patetiskt att inte ens klara av detta jobb.

Jag skvallrar inte på andra men vore ju bättre för alla om man kunde vara säker att det senaste loggat gav en korrekt överblick över vad som nyligen tagits upp. Då kan alla jobba snabbare och tjäna mer pengar. För det tar bara en sekund att fylla i men långt längre för nån annan att behöva läsa bakåt.
Senast redigerad av Bbobi 2021-02-07 kl. 19:00.
2021-02-07, 19:18
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Du klagar på att du förväntas utföra dina arbetsuppgifter? Jag förstår att det inte är dom skarpaste som jobbar med det här men det är ju patetiskt att inte ens klara av detta jobb.

Jag skvallrar inte på andra men vore ju bättre för alla om man kunde vara säker att det senaste loggat gav en korrekt överblick över vad som nyligen tagits upp. Då kan alla jobba snabbare och tjäna mer pengar. För det tar bara en sekund att fylla i men långt längre för nån annan att behöva läsa bakåt.

+1
2021-02-07, 19:35
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Jag fick fan för att jag missat att logga MC
Löjligt.
Detta företag kommer att skjuta sig i foten till slut- Dom kastar ut folk för man gör småsaker fel
eller glömmer logga cykel elcykel vaniljsås till efterrätt.
Det känns som att man snart ska vara högutbildad för att vara ämnad för detta yrke.
Snart ska man skicka in ett cv med och kopia på belastningsregistret för ärligt ett skitarbete,
Till slut tröttnar folk och lämnar båten sedan har dom inget arbetande folk kvar.
Tyvärr inser dom inte detta men det kommer en dag allt är över.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in