Citat:
Ingen kan slå CW JH är bara det som blev över ärligt talat läser man tråden noga.Så ser man klart och tydligt JH klagar på en massa skitsaker komma kram etc etc.Såna problem har man inte på CW.
Även att man tjänar en del med så överväger det inte ens att gå över till JH.
Gillar inte deras beteende och behandling av folk för mycket besservisser mentalitet.
Även att man tjänar en del med så överväger det inte ens att gå över till JH.
Gillar inte deras beteende och behandling av folk för mycket besservisser mentalitet.
Citat:
Jag känner inte att jag är beroende av massa bonusar. Livet leker ändå måste jag nog påpeka
utan att vara klaga.
Jag anser absolut inte att jag försvarar dessa företag. Jag tycker visst dom kan betala mer men läget
är som det är bara acceptera eller packa väskan.
Hur svårt kan det vara? Jag kan bara påpeka att arbetet är liksom valfritt, ingen har påpekat eller tvingat dig till detta.
Jag tycker inte ens att jag klarar så varför ska jag söka något annat?
Jag är inte så kräsen med tanke på att det inte krävs någon utbildning. Sedan har man ingen boss
i röven som ska jaga eller hur.
utan att vara klaga.
Jag anser absolut inte att jag försvarar dessa företag. Jag tycker visst dom kan betala mer men läget
är som det är bara acceptera eller packa väskan.
Hur svårt kan det vara? Jag kan bara påpeka att arbetet är liksom valfritt, ingen har påpekat eller tvingat dig till detta.
Jag tycker inte ens att jag klarar så varför ska jag söka något annat?
Jag är inte så kräsen med tanke på att det inte krävs någon utbildning. Sedan har man ingen boss
i röven som ska jaga eller hur.
Det översta inlägget är skrivet av dig för inte så länge sen. Du tycker inte att du är kräsen och gnäller, eeehh!? När du själv tidigare har suttit och skrivit att du aldrig ens skulle jobba på J.H på grund av deras beteende och behandling av folk? Sen vet jag inte ens varför du lägger dig i nåt som handlade om J.H:s dåliga bonus från början när du uppenbarligen jobbar för C.W och aaaaaldrig skulle överväga ens att jobba på J.H?