2021-02-05, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Ingen kan slå CW JH är bara det som blev över ärligt talat läser man tråden noga.Så ser man klart och tydligt JH klagar på en massa skitsaker komma kram etc etc.Såna problem har man inte på CW.
Även att man tjänar en del med så överväger det inte ens att gå över till JH.
Gillar inte deras beteende och behandling av folk för mycket besservisser mentalitet.

Citat:
Jag känner inte att jag är beroende av massa bonusar. Livet leker ändå måste jag nog påpeka
utan att vara klaga.
Jag anser absolut inte att jag försvarar dessa företag. Jag tycker visst dom kan betala mer men läget
är som det är bara acceptera eller packa väskan.
Hur svårt kan det vara? Jag kan bara påpeka att arbetet är liksom valfritt, ingen har påpekat eller tvingat dig till detta.
Jag tycker inte ens att jag klarar så varför ska jag söka något annat?
Jag är inte så kräsen med tanke på att det inte krävs någon utbildning. Sedan har man ingen boss
i röven som ska jaga eller hur.

Det översta inlägget är skrivet av dig för inte så länge sen. Du tycker inte att du är kräsen och gnäller, eeehh!? När du själv tidigare har suttit och skrivit att du aldrig ens skulle jobba på J.H på grund av deras beteende och behandling av folk? Sen vet jag inte ens varför du lägger dig i nåt som handlade om J.H:s dåliga bonus från början när du uppenbarligen jobbar för C.W och aaaaaldrig skulle överväga ens att jobba på J.H?
2021-02-05, 21:37
Medlem
Vill äta chips från din nakna kropp
2021-02-06, 00:17
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Vill äta chips från din nakna kropp

Please.... can you only hoOold my hAnd..?
Thank you
2021-02-06, 01:28
Bannlyst
JH har ju gått ned sig rejält med massa inkompetenta coacher som gnäller för minsta lilla, typ "du satte player i ort 2 mil för långt bort, upprepas detta stängs du av för alltid", ba okej, normala jävla människor det där.
2021-02-06, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
JH har ju gått ned sig rejält med massa inkompetenta coacher som gnäller för minsta lilla, typ "du satte player i ort 2 mil för långt bort, upprepas detta stängs du av för alltid", ba okej, normala jävla människor det där.

Dom byter ju och har nya coacher hela tiden, bara det tyder ju på att nåt inte står rätt till. Sitta som coach och påpeka att man glömde logga transportmedel på target att han har en cykel. Då har man antingen alldeles för lite att göra eller så är man efterbliven med en diagnos på det.
2021-02-06, 05:29
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Det översta inlägget är skrivet av dig för inte så länge sen. Du tycker inte att du är kräsen och gnäller, eeehh!? När du själv tidigare har suttit och skrivit att du aldrig ens skulle jobba på J.H på grund av deras beteende och behandling av folk? Sen vet jag inte ens varför du lägger dig i nåt som handlade om J.H:s dåliga bonus från början när du uppenbarligen jobbar för C.W och aaaaaldrig skulle överväga ens att jobba på J.H?
Det är ju en anledning till att man INTE ens vill arbeta på JH.
JH klagar på små skitsaker som är överkurs dom har för strikta regler. Du blir avstängd för småbagateller det finns en anledning till varför många byter.
Jag personligen överväger inte ens att söka. CW är guld där har vi en hel drös som totalt skiter i att logga.
Inte blir man avstängd för det ens då är det guld för arbetaren.
Hade någon av dessa arbetare vart på JH skulle dom åkt ut med röven före.
2021-02-06, 06:42
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg

Ja verkligen alltså
Senast redigerad av Bbobi 2021-02-06 kl. 06:48.
2021-02-06, 10:04
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Det är ju en anledning till att man INTE ens vill arbeta på JH.
JH klagar på små skitsaker som är överkurs dom har för strikta regler. Du blir avstängd för småbagateller det finns en anledning till varför många byter.
Jag personligen överväger inte ens att söka. CW är guld där har vi en hel drös som totalt skiter i att logga.
Inte blir man avstängd för det ens då är det guld för arbetaren.
Hade någon av dessa arbetare vart på JH skulle dom åkt ut med röven före.
Man tappar lite glädje att jobba på JH när dom är så sjukt petiga. Vissa coacher är värre än andra.
2021-02-06, 11:33
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Man tappar lite glädje att jobba på JH när dom är så sjukt petiga. Vissa coacher är värre än andra.
Du kunde inte säga det bättre. Lite som huvudet på spiken
2021-02-06, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan

J.H:s efterblivna coacher (inte alla dock) och petighet kommer till slut bli deras fall.
2021-02-06, 17:59
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
J.H:s efterblivna coacher (inte alla dock) och petighet kommer till slut bli deras fall.

Ni borde väl varna för alla andra på samma plattform också om det ska göra skillnad så ni får fler mess?
2021-02-06, 23:43
Medlem
Tråd öppen och enda som levererar är freekinhead och jag (så klart). Samma JH op vs. coach bs är så jävla trött på er. Mod kan lika bra låsa skitet igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in