Citat:
Ursprungligen postat av
KomTillGullmars
Mitt knogjärn som Axel prövade en gång hade jag inte med mig på Gullmars. Jag har dock ett annat gjort av skumgummi, så varför använder de det för att försöka vrida sanningen till nåt den inte är? Jag har dessutom inte viftat med mitt leksaksknogjärn, hur kan de veta det när Axel inte ens kom ut?
Jag har ingen aning om vad du samlar på för järnskrot, men jag är ganska säker på att din hjärna är en atrapp, kanske av skumgummi ja.
Citat:
Ska jag sitta och detaljstudera några jävla hammare Axel håller i framför en webbkamera för att utröna om det handlar om äkta vara eller inte?
Nej, det framgick ganska bra av storleken med mera, det är rimligtvis ingen detalj. Det var därför jag drog en parallell till tanten med limpistolen.
Citat:
Och om jag kommer och kör en pistolattrapp i nyllet på dig, förändrar det min intention i den givna kontexten (att hota dig) eller gör du samma iskalla beräkning av huruvida vapnet faktiskt är äkta eller inte som du gör nu?
Om pistolen är 2 cm lång och rosa skulle jag nog inte ta den på allvar, nej. Lite som när du träffar tjejer!
Svinball att du nu har investerat så mycket tid och energi på att vara förorättad i offentligheten att du inte ens kan backa på en sån helt uppenbar grej. Man fattar varför du och din kompis passar bra ihop.