Citat:
Ursprungligen postat av
sweintoo
Finns det någonstans att läsa om den här gruppvåldtäkten lukas utsattes för, borde varit tidigt 2000-tal? Lite ovanligare då..
Förövrigt många udda i uppställningen: en liten gymnastbrud på 1.50 (paolos ex), en transa, en "efterbliven", ngn nyanländ afghan. Även hovmästaren har jag sett i ngt annat program(?)
Inte alls säkert den blev polisanmäld eller att någon blev dömd. Inte ovanligt att man skäms, inte orkar förklara hela "jag känner mig fel i min kropp" för läkare, domstol etc. Inte samma samhälle då som nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
nittrick
Dum fråga men.
Dom gör ju gällande att det deltagare är uttagna efter dom hårda fysiska tester och typ det är bråkdel av alla som sökte som vi ser.
Men det är väldigt mycket kvinnor i gruppen.
Alla har gjort eller varit med om något spektakulärt.
Det verkar inte vara någon kalle Svensson som är helt vanlig och det mest spännande kalle gjort är Thailands semester på all inclusive....
Dom verkar hand plockade för detta tv program.
Eller?
Ja, dom är handplockade. Så funkar 90 % av alla tv program, de plockar in personer som varit med i andra produktioner. Däremot kan de fortfarande fått i castingen "söka" dvs motivera varför de vill tacka ja till en plats.
Det funkar ju lixom inte heller att ha en öppen casting, det kräver något helt annat fysiskt än vad kalle svensson klarar. Vad gäller bagage, så har de flesta människor några sådana här händelser som påverkat och definerat - ex Elins vattentrauma.