2021-03-06, 22:01
Medlem
RickRozays avatar
Jag tror att efter tolvslaget går det att se senaste avsnittet på TV4play. Rapporterar igen då.
Citera
2021-03-06, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Jag tror att efter tolvslaget går det att se senaste avsnittet på TV4play. Rapporterar igen då.
Det är bara killar kvar nu va?
Citera
2021-03-06, 22:22
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woxictoxic
Korvfest bekräftad.
Citera
2021-03-06, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woxictoxic

Sista tjejen klev av i förra veckans program ja. Ont i foten...
Citera
2021-03-06, 22:54
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Det var Madde, Anna Lee var slut i benen, efter båtbärandet, "bruten fascia" (ett lager under huden som löpare snackar om), osv.

Hon låg bra till hos instruktörerna dock, man hörde att dom var imponerade "Fan va hon kämpade!"
Synd att hon sa upp sig, dom gillar att se folk som tar sig fram med bara tänderna om nödvändigt
Citera
2021-03-06, 23:01
Medlem
Citat:
Det var Madde, Anna Lee var slut i benen, efter båtbärandet, "bruten fascia" (ett lager under huden som löpare snackar om), osv.

Hon låg bra till hos instruktörerna dock, man hörde att dom var imponerade "Fan va hon kämpade!"
Synd att hon sa upp sig, dom gillar att se folk som tar sig fram med bara tänderna om nödvändigt

Madde blev bortplockad av instruktörerna väl, problem med ljumsken? Eller fanns det fler Madde?
Hon fick ju lägga ned sin thaiboxning karriär pga risk för hjärnskada vid en ny knock, men hon har haft alla möjliga sorters problem under karriären innan oxå.
Citera
2021-03-07, 00:06
Medlem
RickRozays avatar
Citat:

Citat:
Madde blev bortplockad av instruktörerna väl, problem med ljumsken? Eller fanns det fler Madde?
Hon fick ju lägga ned sin thaiboxning karriär pga risk för hjärnskada vid en ny knock, men hon har haft alla möjliga sorters problem under karriären innan oxå.
Vi fyller i varandras minnesluckor
Anna Lee var slut i benen. Hade inget kvar i dom.
Men du påminde mig om att det var ljumsken med Madde, trodde det var att hon inte kunde gå = ont i foten, aja, whatever.

Jasså. Jag har följt MMA i många år men inte muay thai, kände inte till Madde eller hennes problem. Men det går ihop när du säger det, omständigheterna är aldrig perfekta.
Hjärnskada? Ja, jag har sysslat med sparring och skit, och tycker helt ärligt det hade varit bättre utan. Hjärnan är känslig.

Edit: Just det ja, skulle "rapportera" om TV4Play. Nej, går inte och titta, men lär väl öppnas under natten? Får se när det blir möjligt att titta i förväg.
Senast redigerad av RickRozay 2021-03-07 kl. 00:11.
Citera
2021-03-07, 02:15
Medlem
RickRozays avatar
Sådär! Då är det bara att njuta av avsnitt nummer sju! God natt! (På tv4 play dvs)
Citera
2021-03-07, 03:15
Medlem
RickRozays avatar
Ser gött fram emot sista programmet! håhåhå!!
Citera
2021-03-07, 21:01
Medlem
Citat:
Ser gött fram emot sista programmet! håhåhå!!
Sista avsnittet är nästa vecka.
Citera
2021-03-07, 21:23
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Sista avsnittet är nästa vecka.
Det var just det jag syftade på.
Citera
2021-03-07, 21:43
Medlem
Nu finns ny brittisk säsong på TV4 play, skillnaden är skrattretande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in