2022-04-07, 21:38
Medlem
DyslexiKungens avatar
Tänk om alla skulle lämna sitt nummer? och det är avsnitt kvar?
Citera
2022-04-07, 21:40
Medlem
Enmansdemos avatar
Vad skiljer detta från Camp Molloy? springa lite fram & tillbaka.
Det är för lite skottlossning. Pacifist-styrkans hemligheter hette Gandis variant 1949

Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Lazyman jag vill ha svar varför ni gjort den här säsongen så *jävla* tråkig jämfört med förra. All spänning är borta. Slöare, mindre intressant, vad fan har ni gjort!? Serien blev för fan Årets dokusåpa förra året nu går det knappt och se på
Ändå är övningarna mer varierade än förra året känner jag, då var varje avsnitt spring runt en pinne, åtm dom avsnitt jag såg

Stephanie ser ut som en sminkad gris, däremot snygg osminkad!
Den osminkade Elitstyrkan-mode är väl något man bär med sig på fritiden, det har hon inte fattat ännu

jag kan inte vara den enda som är lite kär i Inge-bords näsa, stora manliga händer också, synd att hon gav upp
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-07 kl. 21:59.
Citera
2022-04-07, 22:04
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Va, är polisen ute? Sker det ikväll eller hände det tidigare. Han verkar hur stabil som helst.

Ja, han kastade in handduken ikväll.
Bara sådär.
Citera
2022-04-07, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Tänk om alla skulle lämna sitt nummer? och det är avsnitt kvar?

Inte omöjligt om fler skadat sig, men efter hand som man ser att fler åker ut och färre är kvar, ökar viljan att stanna kvar hos många så det liksom jämnar ut sig lite..
Citera
2022-04-07, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad skiljer detta från Camp Molloy? springa lite fram & tillbaka.
Det är för lite skottlossning. Pacifist-styrkans hemligheter hette Gandis variant 1949

Ändå är övningarna mer varierade än förra året känner jag, då var varje avsnitt spring runt en pinne, åtm dom avsnitt jag såg

Stephanie ser ut som en sminkad gris, däremot snygg osminkad!
Den osminkade Elitstyrkan-mode är väl något man bär med sig på fritiden, det har hon inte fattat ännu

jag kan inte vara den enda som är lite kär i Inge-bords näsa, stora manliga händer också, synd att hon gav upp

Camp molloy, de fick ju fan mat och priser å allt möjligt. Här bara spe
Citera
2022-04-07, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja, han kastade in handduken ikväll.
Bara sådär.

Illa egentligen.
Som att gå ett maraton liksom. Det är liksom MENINGEN du inte ska bli nöjd. Han var inte ens slut ju, vågade inte visa sig svag, är min teori.
Citera
2022-04-08, 09:09
Medlem
Citat:
Tråkigt avsnitt idag.
Jag minns inte att de hade såhär dryga övningar (hela tiden promenera fram och tillbaka) förra säsongen?

Fy fan, varför utsätter de sig för det här?

Urinvägsinfektion de luxe att sitta i ett jävla iskallt vatten och skrika av smärta?
Det är ju bara ren tortyr.

Massa kramar och gulligull med 10:an, Ingeborg då hon lämnat in numret.
Kramade de och gosade så mycket med polisen också?
Eller fick han pysa utan ett ord?
Ganska grov rangordning i bemötandet, där vissa favoriseras grymt kan jag ändå tycka.

Men de smälte väl totalt över att Ingeborg peppade Stephanie där i det kalla badet?

"Aha, är det sånt instruktörerna smälter för?" tänker väl deltagare framledes, och kommer således ta tillfället i akt att hjälpa varandra när chans finns?

När Stephanie erbjöd sig att springa med Ingeborg var alla snabba på att haka på, för att Stephanie inte skulle få för stor ära i att instruktörerna även smälte för henne?

Varför skulle de ha kramats och gosat med polisen? Han var ju inte ens det minsta utmattad jämfört med övriga och lämnade av helt andra anledningar än att han hade kört slut på sig själv...
Citera
2022-04-08, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingen23
Varför skulle de ha kramats och gosat med polisen? Han var ju inte ens det minsta utmattad jämfört med övriga och lämnade av helt andra anledningar än att han hade kört slut på sig själv...
Han polisen måste ju ha en diagnos eller nått,typ asberger ?
Citera
2022-04-08, 16:50
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Illa egentligen.
Som att gå ett maraton liksom. Det är liksom MENINGEN du inte ska bli nöjd. Han var inte ens slut ju, vågade inte visa sig svag, är min teori.

Citat:
Ursprungligen postat av Vikingen23

Men han kanske var psykiskt slut fast han inte ville erkänna det?
Han har ju verkligen varit extremt laidback och osynlig.

Om inte Klintbo talat om hur risigt hans inre var precis innan han lämnade in sitt nummer, så hade man ju inte haft en susning.
Han sa ju att han hade fysisk kapacitet.

Blyga/tysta människor kan ju må extremt dåligt med sina psyken enligt forskning.
Man tror att de är stabila för att de inte visar nåt, men egentligen mår de asdåligt.
Vad vet jag?

Ha, ha, det verkar som typ flera av mina "första- intryck-av-rekryterna" stämmer på pricken ju.
Han trodde jag också skulle vara anonym.
Citera
2022-04-08, 17:44
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Tidigare har jag inte fått någon uppfattning alls om Stephanie, genom programmet, men idag kanske hon framstod som mindre klädsam med sitt skitsnack om 18, samt att det nästan verkade bottna någon slags avundsjuka (eller konkurrenssituation) från hennes sida (fick jag känslan av då hon pratade direkt med 18 sen och tog upp sin aversion mot henne?).

Jag fick känslan av att Ingeborg och Stephanie kanske fryst ut 18 (av konkurrensskäl)?
Dock genom-rutan-iakttagelser, från mig.
Gillar du daltande? Nummer 6 är grym och har rätt i det hon säger. Hon är själv en lagspelare och blir irriterade på egon.
Citera
2022-04-08, 18:59
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Han polisen måste ju ha en diagnos eller nått,typ asberger ?

Tror inte man får (historiskt sett) bli polis om man har en Autism Spectrum Disorder diagnos.
Citera
2022-04-10, 11:05
Medlem
Citat:
Men han kanske var psykiskt slut fast han inte ville erkänna det?
Han har ju verkligen varit extremt laidback och osynlig.

Om inte Klintbo talat om hur risigt hans inre var precis innan han lämnade in sitt nummer, så hade man ju inte haft en susning.
Han sa ju att han hade fysisk kapacitet.

Blyga/tysta människor kan ju må extremt dåligt med sina psyken enligt forskning.
Man tror att de är stabila för att de inte visar nåt, men egentligen mår de asdåligt.
Vad vet jag?

Ha, ha, det verkar som typ flera av mina "första- intryck-av-rekryterna" stämmer på pricken ju.
Han trodde jag också skulle vara anonym.

Och hur skulle de kunna veta att han var psykiskt slut om han inte säger något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in