2021-02-02, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allcopsarebastards
Helvete det var mycket att ta in Får nog göra lite egen research på det där men du ligger ett par steg före kan man nog lugnt säga

Jag rekommenderar inte att försöka väcka människor just nu förresten.
Det är alldeles för sent, människor kommer inte hinna med planen ändå.
Låt dom sova.

>Förresten, du har via, ignorans, och aktivt motarbetande utav "konspirationer" - säkerställt ditt egna folks folkmord, förgiftning utav dina barn och alla framtida generationer, satt dig själv i en total förslavning. Samtidigt som du har socialt fryst ut, dom få hjältar och människor som stått upp för sanningen och motstånd. Du har kallat dom konspirations-teoretiker och nazister, trots detta, så gav dom aldrig upp att sluta kämpa för ditt liv och din integritet. Nu har det gått så långt, att dessa människor kommer avrättas - det hela är för sent. Du valde ignorans av bekvämlighet.
Dessa änglar till själar, kommer att förflyttas till en ny planet/civilisation eftersom att dom representerar ett högre medvetande som inte tillåter sig manipuleras bland annat och där man håller sig till sanning, heder, mod, rättvisa m.m oavsett hur obehaglig sanningen är.
Jorden är påväg till flera tusen års mörker då dom goda själarna separerar i den här proccesen och ni kommer få leva igenom ytterligare en cykel med en "ond elit" - som är till för att testa er och vad ni står för. Lycka till. Ni fick som ni ville, ni blev av med tokskallarna.

Detta är ungefär vad man kan förvänta sig i en uppvakning, beroende på hur långt man hinner.
Det är därför inte läge eller speciellt schysst att väcka människor- speciellt inte om dom inte vill.
Sanningen är, att dom flesta är i så djup dvala - att dom först kanske dinglar lite på pålen - men det vet jag inte om det räknas som motstånd eller att stå upp för principen att ens liv är viktigt och värdefullt.
Citera
2021-02-02, 21:37
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allcopsarebastards
Som sagt är jävligt ny till detta

Kunskap är makt. Läs allt du kan, men se till att vara skeptisk mot allt och inse att vissa saker inte går att bevisa eller att knyta samman. Andra sidan av det skeptiska myntet är att vara hälsosamt skeptisk.

Ta in allt, men lär dig sortera informationen.
Citera
2021-02-02, 21:45
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unicosmic2
Någon flummig ande viskade till mig att du var redo för annan information även.
Jag tar mig friheten och skickar det, även om jag är lite osäker på om du verkligen söker det här.

Silicon nanowire field effect transistors, or SiNW-FETs, are transistorized silicon nanowires. They're extremely small, on the order of a few micrometers long by a few nanometers thick. They are small enough to be coated with HIV TAT peptides and slipped right through the membrane of a cell.

http://cml.harvard.edu/assets/5Sep19_Precision-electronic-medicine-in-the-brain.pdf
http://cml.harvard.edu/assets/Nanowire-probes-could-drive-high-resolution-brain-machine-interfaces.pdf
http://cml.harvard.edu/assets/Nanoenabled-Direct-Contact-Interfacing-of-Syringe-Injectable-Mesh-Electronics.pdf
http://cml.harvard.edu/assets/NanowiredBioelectricInterfacescoverart.pdf
https://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/acs.nanolett.6b00020
https://spectrum.ieee.org/the-human-os/biomedical/devices/human-cells-eat-nanowires

Once inside, they're capable of reading signals from (and modulating the activity of) individual neurons. How does one power them if they're inside cells and have no batteries, capacitors, or other power source? Simple. RF induction.

https://arxiv.org/pdf/1007.3951.pdf
https://www.nanowerk.com/nanotechnology-news2/newsid=53658.php

What device is capable of directing RF of the required frequency directly into someone's head? A phased-array beamforming antenna, capable of steering beams of RF towards anything with high precision. What uses phased-array beamforming antennas? Fifth-generation wireless cell networks do.

https://www.youtube.com/watch?v=eIcLvF2C8eM
https://www.rcrwireless.com/20180912/5g/5g-nr-massive-mimo-and-beamforming-what-does-it-mean-and-how-can-i-measure-it-in-the-field

They even have a 600 MHz band in their bandplan that can penetrate tissue very deeply (millimeter-wave frequencies only penetrate the skin to a depth measured in millimeters).

https://www.theverge.com/2019/12/2/20991566/tmobile-nationwide-5g-600mhz-launch-samsung-oneplus

Just one little problem left. How to get the nanowires into the brain, past the blood-brain barrier. Normally, the BBB keeps foreign objects out of your brain tissue. There is one thing, however, that compromises the BBB very handily. SARS-CoV-2 Spike proteins. You see, COVID-19 is a vascular endotheliitis. This virus attacks the lining of people's blood vessels. That's why it causes blood clots, heart attacks, pulmonary edema, and all these other weird symptoms that one would never expect from a pneumonia. Its manifestations are protean because blood vessels are everywhere in the body. This is why it seems like an "everything-virus" that can impact every organ; it can cause viremia and inflammation in many different vital organs, as well as aggressive coagulopathy and neutrophilia.

https://academic.oup.com/eurheartj/article/41/32/3038/5901158

SARS-CoV-2 Spike proteins, on their own, even without the rest of the virus (even the shed spike proteins) can injure the blood-brain barrier and make it more permeable.

https://www.sciencedaily.com/releases/2020/10/201029141941.htm
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7547916/

SARS-CoV-2 mRNA vaccines contain a bit of mRNA suspended in a lipid capsule. These enter your cells, and then, your ribosomes take the mRNA and manufacture copies of SARS-CoV-2's Spike protein. This Spike protein acts as an antigen, training the immune system to detect it and form antibodies against it, like a typical vaccine, however, as described above, these free-floating Spike proteins may also compromise the BBB.

Now, what do you suppose would happen if someone with a compromised blood-brain barrier happened to have a bunch of silicon nanowires injected into their bloodstream?

-

Några sista frågor.
Hur kommer det sig att man tog vaccin-tester långt upp i näsan/hjärnan?
[När man kunde ta biometrisk data från kinden lika väl?]

Varför har man kunnat filma nano-material när man öppnar upp vaccin-testerna?
[Som rör sig intelligent och klumpar ihop - rör sig mot varandra, med väldigt speciellt utseende.]

Har man redan applicerat nano-robotar på större delar utav mänskligheten och i fortsättningen kommer att manipulera människors känslor och upplevelser utav verkligheten beroende på hur medgörliga dom är?

Skulle man använda detta till att möjligtvis skapa negativa känslor när någon besöker en hemsida med information som inte är önskvärd utav staten?

Ta inte i så du spricker.
Bitchute är till 99% besudlat av trams om att Trump ska bli president igen och att den djupa staten äntligen ska fångas. Trams och åter trams.
Jag har studerat konspirationsteorier i snart 20 år och absolut finns det elakartade judar som drar i strängarna som puppet masters, men om man lyssnar på dina vanföreställningar så är det Aliens bakom varenda buske och nano-chippen är redan implementerade i våra hjärnor med direktkontakt till Zeta reculi.
Du får lugna dig lite helt enkelt och ta det lugnt med drogerna.
The great reset är verkligt och ja, vi rör oss med ganska raska steg mot den utlovade 1984-lika new world order tack vare den här corona-farsen, men jorden kommer inte explodera imorgon och folk kommer inte bli halshuggna i Kanada i mars.
Det som sker är sedan länge planerat, inte tusentals år som du tror dock, men sedan mitten av 1800-talet har planen sakta rullats ut iaf.
Poängen är att allt kommer sakta sakta (fortare nu tack vare covid som sagt) men ändå taktfullt skrida till verket.
Det blir inga inbördeskrig, det blir inga halshuggningar. Om folk dör så kanske det är vaccinet som kommer döda dem, och Aftonbladet kommer ge en lugn och fin förklaring till det hela som folket sväljer med hull och hår.
Steg för steg. All according to plan.

Lugna dig.
Senast redigerad av fluffypuffy 2021-02-02 kl. 21:52.
Citera
2021-02-02, 21:49
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soliditet
Vad är skillnaden mot oligopol? Google, Amazon, Facebook, dom är väl sprungna ur fri konkurrens? Hur du än vänder och vrider på det så får du alltid några stora jättar som dominerar. Med den skillnaden att i ett företag har en vanlig medborgare inget att säga till om.

Nej, detdär problemet har varit känt i över 100 år och går att hålla i schack med regleringar. USA var tidigt ute med sina anti trust lagar. Håller man inte kapitalismen under måttlig kontroll så urartar den till rovkapitalism och det är icke önskvärt.

Visst, aktörerna du nämner ovan är stora men de agerar på fria marknader och har konkurenter.

Det finns ett ftiluftmuseum som heter Nordkorea dit man kan åka om man vill se med egna ögon vad alternativet till kapitalism och marknadsekonomi är.
Citera
2021-02-02, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Ta inte i så du spricker.
Bitchute är till 99% besudlat av trams om att Trump ska bli president igen och att den djupa staten äntligen ska fångas. Trams och åter trams.
Jag har studerat konspirationsteorier i snart 20 år och absolut finns det elakartade judar som drar i strängarna som puppet masters, men om man lyssnar på dina vanföreställningar så är det Aliens bakom varenda buske och nano-chippen är redan implementerade i våra hjärnor med direktkontakt till Zeta reculi.
Du får lugna dig lite helt enkelt och ta det lugnt med drogerna.
The great reset är verkligt och ja, vi rör med ganska raska steg mot den utlovade 1984-lika new world order tack vare den här corona-farsen, men jorden kommer inte explodera imorgon och folk kommer inte bli halshuggna i Kanada i mars.
Det som sker är sedan länge planerat, inte tusentals år som du tror dock, men sedan mitten av 1800-talet har planen sakta rullats ut jag.
Poängen är att allt kommer sakta sakta (fortare nu tack vare covid som sagt) men ändå taktfullt.
Det blir inga inbördeskrig, det blir inga halshuggning är. Om folk dör så kanske det är vaccinet som kommer döda dem, och Aftonbladet kommer ge en lugn och fin förklaring till det hela som folket sväljer med hull och hår.
Steg för steg.

Lugna dig.

Att briljera över hur många år man har undersökt konspirationsteorier visar bara en total avsaknad utav förståelse för hela processen. Den handlar om att tämja ditt ego, öppna ditt sinne och bli kritisk samt objektiv. Inte skryta om, samt känna dig överlägsen andra människors perspektiv- eftersom att du är en "expert med år på nacken".

Du kan läsa om konspirationsteorier i flera hundra år, det gör ingen skillnad.
Det är omöjligt att ta in information som du inte är redo för eller ens ser som en möjlighet.

Det handlar alltså inte om att läsa, det handlar om personlig utveckling.
När en människa öppnar sitt sinne, men saknar information att förverkliga potentialen i det nya tillståndet utav medvetande. Så skickar Universum känsliga människor att hjälpa till med just det, balansera naturen. Vi som är vakna på riktigt har fullt upp med detta.

Var försiktig med att "debunka" och övertygat påstå att information inte är sann.

Man kan inte lösa ett problem som man vägrar erkänna finns.
[Tror du att du är färdig med personlig utveckling? vet du hela sanningen?]
[Bara Gud i sin mest magnifika form är det.]
Senast redigerad av Unicosmic2 2021-02-02 kl. 22:04.
Citera
2021-02-02, 21:57
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Wow! Det här låter ju underbart. Precis vad jorden och mänskligheten behöver. Återkommer när jag sett videon och läst lite i tråden. Hoppas Greider överlever cancern så han får vara med och uppleva omställningen.

Nej, det här kommer inte leda någonvart alls. Jag litar inte på människor som pratar engelska. Speciellt inte rika sådana.
Citera
2021-02-02, 22:02
Medlem
Allcopsarebastardss avatar
Nu blev tråden full med konspirationsteorier. Även om det är sant eller ej så lär folk tycka allt låter för galet och sluta lyssna. Men tack för upplysningen. Kollade in bitchute snubben och rätt coolt att han förutspådde corona faktiskt. Kommer definitivt kolla vidare in i detta men man blir ju fan deprimerad.

Men ska vi återgå till att prata om the great reset? Vill inte skrämma bort folk.
Senast redigerad av Allcopsarebastards 2021-02-02 kl. 22:04.
Citera
2021-02-02, 22:03
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Att briljera över hur många år man har undersökt konspirationsteorier visar bara en total avsaknad utav förståelse för hela processen. Den handlar om att tämja ditt ego, öppna ditt sinne och bli kritisk samt objektiv. Inte skryta om, samt känna dig överlägsen andra människors perspektiv- eftersom att du är en "expert med år på nacken".

Du kan läsa om konspirationsteorier i flera hundra år, det gör ingen skillnad.
Det är omöjligt att ta in information som du inte är redo för eller ens ser som en möjlighet.

Det handlar alltså inte om att läsa, det handlar om personlig utveckling.
När en människa öppnar sitt sinne, men saknar information att förverkliga potentialen i det nya tillståndet utav medvetande. Så skickar Universum känsliga människor att hjälpa till med just det, balansera naturen. Vi som är vakna på riktigt har fullt upp med detta.

Var försiktig med att "debunka" och övertygat påstå att information inte är sann.

Man kan inte lösa ett problem som man vägrar erkänna finns.
[Tror du att du är färdig med personlig utveckling? vet du hela sanningen?]
[Ingen blir det.]

Att vakna till verkligheten är definitivt inget man gör över en helg, eller ens några år.
Det tar lång tid att processa och förstå den nya verklighetsbilden och under resans gång snubblar man många gånger och fastnar i alla möjliga tankebanor.
Jag kan garantera dig att långtidsvakna kan skriva under på att det är exakt så processen går till.
Därför kan jag förstå dig och se vart du befinner dig och därav mitt välmenande råd att lugna dig.

Jag vet absolut inte hela sanningen. Jag skulle snarare säga att ju mer tiden lider desto mindre vet jag.
Men med tid och grävande i alla dessa kaninhål så infinner sig istället någon form av tillit till det egna sinnet och egna slutsatser. Idag kan jag titta på vilken mainstream artikel som helst och se de verkliga bakomliggande agendorna exempelvis, utan att lyssna på tokstollar på bitchute som skriker domedagen till höger och vänster. Been there done that.
David Icke tycker jag fortfarande håller en sund tankebana så David kan jag ibland slösa en stund på absolut.
Senast redigerad av fluffypuffy 2021-02-02 kl. 22:08.
Citera
2021-02-02, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Att vakna till verkligheten är definitivt inget man gör över en helg, eller ens några år.
Det tar lång tid att processa och förstå den nya verklighetsbilden och under resans gång snubblar man många gånger och fastnar i alla möjliga tankebanor.
Jag kan garantera dig att långtidsvakna kan skriva under på att det är exakt så processen går till.
Därför kan jag förstå dig och se vart du befinner dig och därav mitt välmenande råd att lugna dig.

Jag vet absolut inte hela sanningen. Jag skulle snarare säga att ju mer tiden lider desto mindre vet jag.
Men med tid och grävande i alla dessa kaninhål så infinner sig istället någon form av tillit till det egna sinnet och egna slutsatser. Idag kan jag titta på vilken mainstream artikel som helst och se de verkliga bakomliggande agendorna exempelvis, utan att lyssna på tokstollar på bitchute som skriker domedagen till höger och vänster. Been there done that.
David Icke tycker jag fortfarande håller en sund tankebanor så David kan jag ibland slösa en stund på absolut.

David Icke är en PsyOPS, han stödjer många pseudo-spirituella koncept främst-
som sin desinformation han bakar in i sanningen.

Bland annat så pratar han om att kärlek är lösningen på allt, om man höjer sin frekvens- samt slutar tänka på "illuminati" - så slutar man "manifestera" dom och dom försvinner.
[Pacificerande agenda, när du inte agerar, så är du ett enkelt byte att köra över.]

Sen pratar han om att du inte har något kön, någon kultur, eller genetisk tillhörighet.
Att vi alla är Ett Medvetande.
[Tekniskt sett den högsta sanningen och viktigaste insikten som går att uppnå.]

Men han vänder det upp och ner, det vackra med att alla delar medvetande, är att alla instanser och individuella delar utav det kollektiva medvetande - är helt unika och har väldigt egna vägar i livet att förverkliga sig som, i avbild utav sig själva.

Att vända på detta till att alla människor är "samma" är totalt motsatsen till den riktiga visdomen om vad ett enat medvetande i form utav dualism innebär.

Jag kollar dock på videos från han till och från, då han har en förmåga att vara duktig på att förklara saker.
Men det är mycket med honom, som arbetar för en helt annan agenda.
Så man får vara försiktig, alltid kritisk, nästan allt är kontrollerad opposition i denna sfär.
[Även Gatekeeping(Utöver PsyOPS generella intentioner)]
Citera
2021-02-02, 22:34
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
David Icke är en PsyOPS, han stödjer många pseudo-spirituella koncept främst-
som sin desinformation han bakar in i sanningen.

Bland annat så pratar han om att kärlek är lösningen på allt, om man höjer sin frekvens- samt slutar tänka på "illuminati" - så slutar man "manifestera" dom och dom försvinner.
[Pacificerande agenda, när du inte agerar, så är du ett enkelt byte att köra över.]

Sen pratar han om att du inte har något kön, någon kultur, eller genetisk tillhörighet.
Att vi alla är Ett Medvetande.
[Tekniskt sett den högsta sanningen och viktigaste insikten som går att uppnå.]

Men han vänder det upp och ner, det vackra med att alla delar medvetande, är att alla instanser och individuella delar utav det kollektiva medvetande - är helt unika och har väldigt egna vägar i livet att förverkliga sig som, i avbild utav sig själva.

Att vända på detta till att alla människor är "samma" är totalt motsatsen till den riktiga visdomen om vad ett enat medvetande i form utav dualism innebär.

Jag kollar dock på videos från han till och från, då han har en förmåga att vara duktig på att förklara saker.
Men det är mycket med honom, som arbetar för en helt annan agenda.
Så man får vara försiktig, alltid kritisk, nästan allt är kontrollerad opposition i denna sfär.
[Även Gatekeeping(Utöver PsyOPS generella intentioner)]

Jag hade för några år sedan samma bild av Icke som dig.
Ungefär som att han skulle vara ännu en Alex Jones.
Hur kan man annars få leva liksom? Jag menar, dom tog ju kål på Bechir för mindre.
Nu är ju iofs Arselberget ett präktsvin till halvjude så där är kanske svaret, och Sverige och Stockholm är trots allt platsen där den verkliga styrande eliten har sitt säte över världen med Wallenberg och Investor som front.
Men nja, jag delar inte det du säger om David Icke längre. Och inte ens Alex Jones i sina yngre dar när han begav sig ut och exponerade Bohemian grove, oavsett om han är en gapande dårskalle idag.

Ta mina råd för vad du vill, men nej det är inte Aliens inblandade, och nej det är inte en tusenårig konspiration,
Landa i dina tankar och se saker för vad dom verkligen är och låt dig inte missledas av avskedsmanövrar är mitt bästa råd.

Allt väl.
Citera
2021-02-02, 22:44
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
I stort sett står det mellan kommunism och privat ägande. Globalism är egentligen kommunism i en annan skepnad, och det hela går ut på att eliten förskansar sig så mycket rikedomar som de kan. Dessa människor är värdelösa ledare och bryr sig noll om miljön också. Vi har redan sett allt tidigare och vi vet vart detta slutar. Sedan kan man diskutera om Kina har kommunism eller inte, eller om det är teknokrati men resultatet talar för sig självt.

Det finns många länder som varken är kapitalistiska eller kommunistiska. Det finns också länder som är kapitalistiska och kommunistiska, t.ex. Kina.
Citera
2021-02-02, 22:45
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Nej, mellan nationalism eller globalism. Väljer man globalism så väljer man internationellt, institutionaliserad marxism som kommer att ligga som en våt filt över kapitalismen.

Nej, inte det heller. Sverige var inte nationalistiskt innan globalism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in