Citat:
Ursprungligen postat av
Allcopsarebastards
Jag hittade the great reset för typ en vecka sedan så jag är ganska nyvaken eller vad man ska kalla det. tyckte hela skiten såg väldigt läskigt och obehagligt ut och såg att folk på youtube tyckte samma sak. Så ville dela det här o startade denna tråden.
Ska kolla in videon.
Starkt kämpat, indoktrineringen är inte enkelt för alla att slita sig ifrån.
Bättre sent än aldrig, desto mer du smälter nu - desto mindre shock när allt implementeras.
Delar med mig utav en hemlighet, allt är planerat sedan flera tusen år tillbaka, oroa dig inte för vad som händer, oroa dig för vart du själv står. Mvh
Varför påstår Ted Gunnarsson, hög chef på FBI, att FEMA/Millitär har beställt 30.000 giljotiner?
Varför beställde Canada 16.000 giljotinblad i veckan nu?
Tror du på deras förklaring om att det ska användas till papper?
[Som sedan blev censurerat helt, nu finns inte ens artiklarna om papper kvar.]
Vad tror du om att FedEX skickade flera miljoner likpåsar/body bags från ett lager i veckan?
Vad tror du om Project Zyphr - ett dokument som pratar om att Donald Trump är en trojansk häst, som ska samla in information på regimkritiker - för att sedan avrätta minst 15 miljoner människor?
Samma dokument påstog att Donald Trump kommer deklarera sig till "Kung av Israel"
[Vilket hände]
Samma dokument påstog att COVID/Virus skulle släppas på befolkningen för att inleda proccessen.
[År innan det hände]
Vad tror du om att det finns lik-kistor placerade på alla FEMA-kamps i USA?
[På en av lägrena, så kunde man räkna det till 80.000 likkistor (Med kapacitet: 5 människor per kista).
Varför är hela USA smockfullt av FEMA-kamps, alla med full personal dygnet runt + millitär beskyddning?
Varför har man raskt börjat bygga FEMA-kamps i mängder utav stadium? (Som inte används just nu under COVID)
Varför står det i Kabbalah-profetierna att man kommer avsluta världen / end games med halshuggningar utav icke troende/goyims?
[Giljotiner beställda som sagt.]
Varför står det i Kabbalah-profeteriena att nästa fas i mänskligheten är en odödlig androgyn människa?
[Tänk LBQT och transhumanism lobbyism]
Varför skrev man precis nu, under en lag(
ICD9E978) som: Tillåter giljotinen som avrättningsmetod.
Varför skrev man precis nu, under en lag som tillåter avrättningar utan rättegång?
Varför är det över 65.000 soldater i Washington DC?
Varför är det UN soldater i USA?
Varför tror du jag riskerar livet med att dela med mig utav detta?
[Tänk hemligheten jag delade.]