2021-02-02, 17:43
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Folk gläds på riktigt av att den rasar från 316 dollar ner till 80, på en och en halv dag, för att sedan göra några sista dödsryck upp till 120-130? Ja ni är fan efterblivna på riktigt
Vad menar du?
Citera
2021-02-02, 17:43
Medlem
muneys avatar
Alltså, det här är så sjukt spännande att följa. Jag står vid sidan om men hejar på reddit-maffian!
Citera
2021-02-02, 17:44
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Folk gläds på riktigt av att den rasar från 316 dollar ner till 80, på en och en halv dag, för att sedan göra några sista dödsryck upp till 120-130? Ja ni är fan efterblivna på riktigt

Funkar ju bra för daytraders.
Citera
2021-02-02, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
Shortsens ammo försvann. I teorin kan vi köra limit up resten av dagen.
Gissar på att en stor kaka av dagens shorts måste täcka innan dagen är över.

Jag tror inte man ska räkna ut dem ännu. Om det är som man hoppas att de fortfarande har stor del shorts så måste de köpa på sig mer aktier någongång. Det är kanske det som händer nu.

Sen kan de ju ta en paus och sänka skiten igen för att sedan köpa på sig ytterligare.

Detta tar inte slut idag. Inte heller imorgon. Detta kan svänga fort upp och ner. Men jag tycker helt klart det ser ut som att det ger effekt i att ha diamond hands. Detta är precis det man vill se.

Tur att man inte lyssnade på de som skrev negativt tidigare i tråden. En av dem hade ju t o m 25 års erfarenhet i finansbranschen Hahaha!
Citera
2021-02-02, 17:47
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gman2012
Jag tror inte man ska räkna ut dem ännu. Om det är som man hoppas att de fortfarande har stor del shorts så måste de köpa på sig mer aktier någongång. Det är kanske det som händer nu.

Sen kan de ju ta en paus och sänka skiten igen för att sedan köpa på sig ytterligare.

Detta tar inte slut idag. Inte heller imorgon. Detta kan svänga fort upp och ner. Men jag tycker helt klart det ser ut som att det ger effekt i att ha diamond hands. Detta är precis det man vill se.

Tur att man inte lyssnade på de som skrev negativt tidigare i tråden. En av dem hade ju t o m 25 års erfarenhet i finansbranschen Hahaha!

Tänk dig att vara 20 år men ha 25 års erfarenhet i finansbranschen. Hoppas han fick tag på sitt rymdgodis.

(FB) Radiogodis.se, finns det nånstans?
Citera
2021-02-02, 17:51
Medlem
trewqs avatar
Dead Cat Bounce?
Citera
2021-02-02, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Dead Cat Bounce?

Alive Bull Run ??
Citera
2021-02-02, 17:54
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:

Vi har aldrig hävdat något annat!
Citera
2021-02-02, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Tänk dig att vara 20 år men ha 25 års erfarenhet i finansbranschen. Hoppas han fick tag på sitt rymdgodis.

(FB) Radiogodis.se, finns det nånstans?

HAHAHA

Att folk väljer att lägga sin tid på att trolla. Sorgligt.
Citera
2021-02-02, 17:56
Medlem
Var är Vitsippekuken?

OnT - marknaden har stängts och öppnats 3-4 gånger bara under den senaste timmen, vad är det som pågår?
Senast redigerad av BillClintonsCigarr 2021-02-02 kl. 17:59.
Citera
2021-02-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Var är Vitsippekuken?

OnT - marknaden har stängts och öppnats 3-4 gånger bara under den senaste timmen, vad är det som pågår?

Det verkar som att det är skit i maskineriet bakom handeln. När det är så stort tryck så är det någon aktör som inte klarar av att genomföra ordrar. Förstår inte riktigt.

Om det hade gått bra att köpa aktier normalt så hade squeezen gått mycket bättre. WSB-anhängarna har ju verkligen fått kämpa imotvind. När Hedgarna sänker börsen så är det inge problem för dem att få igenom ordrar men när folker ska köpa så skiter det sig på något sätt hela tiden.

Trots att vi vevar mot väderkvarnar så går det ändå ganska bra måste jag säga.
Citera
2021-02-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Han pmade mig för några dagar sedan och fråga om han skulle lägga på AF, isk eller KF, jag svarade AF.

Nu blandar du ihop mig med någon annan lilla vän. Håll GME nu istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in