2020-12-08, 15:28
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dooby-dooo
Bert har många lyssnare, så nog är det bra reklam allt. Det var inte länge sedan Bert kallade Charlotte för märkvärdig, skrytsam, fixerad vid lyx och status m.m. Detta ändrades snabbt när han fick nys om makens ställning på Ryds bilglas. Då var Charlotte plötsligt den jordnära tjejen från Småland. Att byta vindruta är inte det billigaste precis och det vet såklart gristrynet.

Varför har Perrelli sådant stort behov av att skryta undrar jag.

1. Att byta bilruta går på försäkringen = självrisk. Överkomligt.

2. Tror du att Bert Karlsson bytte approach mot CP för att hennes man äger Ryds Bilglas?

3. När och var skryter CP så hårt och mycket att det kan uppfattas som ett behov hon har?
Jag ser, hör eller läser sällan om henne nuförtiden.

Jag har hört CP själv säga att hon inte kan vara lagom.
More is more. Men hon skrattade ganska avspänt och lät bara ärlig och som en hårt arbetande kvinna som gav fan i Jante.

Citera
2020-12-08, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
1. Att byta bilruta går på försäkringen = självrisk. Överkomligt.

2. Tror du att Bert Karlsson bytte approach mot CP för att hennes man äger Ryds Bilglas?

3. När och var skryter CP så hårt och mycket att det kan uppfattas som ett behov hon har?
Jag ser, hör eller läser sällan om henne nuförtiden.

Jag har hört CP själv säga att hon inte kan vara lagom.
More is more. Men hon skrattade ganska avspänt och lät bara ärlig och som en hårt arbetande kvinna som gav fan i Jante.

1. Det är inte säkert det går på försäkringen. Alla har inte helförsäkring heller. Dessutom kan självrisken vara högre än vad själva bytet kostar. Om det hade gått på försäkringen, så brukar det vara försäkringsbolaget som bestämmer vem som ska utföra jobbet, inte Perrellis man.

2. Mycket möjligt en bidragande orsak och att CP och hennes man kommer och bor på hans camping = bra reklam. Bert är slug. Precis som han skröt om att Lotta Engberg firat sin födelsedag där.

3. Jadu, kolla hennes blogg så får du snart en uppfattning. Raljerande om allt från trädgårdsmästare till lyxprylar. Allt ska visas upp i detalj och alla inköp med synliga designmärken på kläderna o.s.v.
Citera
2021-01-04, 18:16
Medlem
Larasofts avatar
Jobbar hennes gubbe något, han verkar mest ha semester och undervisa barnen i sportaktiviteter?
Citera
2021-01-10, 01:43
Medlem
mjukmjukares avatar
Charlotte Perrelli deltar som bekant i denna omgången av Stjärnorna på slottet, SVT1, och idag var det lättsamt lerduveskytte före lunch på Kjell Wilhelmsens dag.

Charlotte släpper ut håret och klär sig bekvämt såsom det passar aktiviteten. Skjuta m bössa. I skog i skitväder.
Och så på med ett par sketna hörselskydd och panga panga ett par timmar och dags för lunch.
Det är då det upptäcks. Sketna Hörselskydd av.

La Charlotte Perrelli har tappat ett diamantörhänge !!

Och inte ett litet utan med viss verkanshöjd.
Slappt klädd. Utsläppt hår. I skogen skjuta m bössa i den gråregniga dagen. Och ett fett diamantörhänge är inte kvar i hörselskyddet. 😳

SVT:s CREW m.fl. genomgick en inre kris och sökandet var gränslöst. Men stopp. Stop!
Charlotte hittade sitt skistora diamantörhänge.

I bh:n. Det hade trillat rakt ner i hennes bh.
Vilken tur !!

Puh ... sicken tur. 🥵
För hur det är. Man skjuter aldrig lerduvor i regn utan diamantörhängen.

Citera
2021-01-13, 20:34
Medlem
Det var ett jäkla liv när förra gubben var otrogen.men vad som aldrig kommit fram är att dom hade separerat ..fö tycker jag Charlotte är en underbar person.duktig på det mesta.
Citera
2021-01-29, 20:46
Medlem
Jag gillar Charlotte lite grann, hårt arbetande och verkar förvånansvärt smart.

Men den där karln hon är i hop med, är han bara en extremt uppmärksamhetssökande linslus eller är han ett kontrollfreak deluxe? Jag tycker han verkar smyga omkring framför eller bakom kamerorna i allt Charlotte gör nu för tiden.
Citera
2021-01-29, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Vad är det med människan. Hon skiljer sig från många andra med feta plånböcker. Varje inlägg på insta vräker hon ut sin lyxkonsumtion, verkligen zoomar in detaljer från sina alla palats så att ingen missar något. Har inget mot att människor som är framgångsrika, väljer att konsumera lyx för miljoner men i hennes fall så undrar man varför måste hon visa och bevisa allt hon kan köpa. Lite Sven Ivan Kalsson över henne. Kungen av kitch.

Det kanske är sponsrade inlägg?
Citera
2021-01-29, 21:39
Medlem
Nu kom jag på var jag sett hennes man. Det var ju han som vann "Sveriges mest självupptagna person" 2016, 2017, 2018, 2019 och 2020.

Undrar om det bara är på TV eller om Charlotte lägger så mycket tid/energi på att bekräfta honom även i vardagen?

Är det ingen som har något skvaller om denna And3rs J3nsen och hans Djursholms lajvande? Inte kan väl Djursholms kvinnliga motsvarighet till Leif Ivan och en bilglasmästare ha blivit accepterade av den gamla stammen Djursholmare?
Citera
2021-01-30, 15:42
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Nu kom jag på var jag sett hennes man. Det var ju han som vann "Sveriges mest självupptagna person" 2016, 2017, 2018, 2019 och 2020.

Undrar om det bara är på TV eller om Charlotte lägger så mycket tid/energi på att bekräfta honom även i vardagen?

Är det ingen som har något skvaller om denna And3rs J3nsen och hans Djursholms lajvande? Inte kan väl Djursholms kvinnliga motsvarighet till Leif Ivan och en bilglasmästare ha blivit accepterade av den gamla stammen Djursholmare?

Han verkar oerhört osäker som person, men han är ju tät så det kompenserar.
Citera
2021-01-30, 20:55
Avslutad
Baserad från stjärnorna på slottet låter det som att hennes framgång efter Eurovision blev ett helvete, en form av jantelag som jagade henne. Att Linda Skugge framstår henne som porrstjärna och Bert ville ha en miljon av henne.

Men ja, utseendemässigt skulle hon fungera att vara en Milf.

Man hör på henne att hon är rätt skör som person, gränsfall att hon har en självkänsla.
Citera
2021-01-30, 21:02
Medlem
En egoistisk och egocentrerad nolla, som till och med lyckats bete sig så illa så att hennes föräldrar såg sig tvingade att flytta från sin hemort. Värd noll respekt!
Citera
2021-01-30, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IdleGenius
En egoistisk och egocentrerad nolla, som till och med lyckats bete sig så illa så att hennes föräldrar såg sig tvingade att flytta från sin hemort. Värd noll respekt!

Det var ju knappast Charlottes fel att tidningarna och kolumnister skrev elaka saker som hamnade på löpen!

Att Skugge förnedrade henne och skrev att hon såg ut som en porrstjärna med kuksugarmun säger mer om henne än Charlotte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in