2008-06-09, 16:42
Medlem
snurreskvätts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franz Blaser
Läste att maken fått ta ett vändande plan från Belgrad för att åka hem och skriva på ett papper... Och sedan inte varit vid hustruns sida utan kollat på tävlingen hemifrån...? Luktar skumt, någon som har något?

Well, nu vet du
Citera
2008-06-09, 16:45
Medlem
Ronilles avatar
Jag tror att de är lika goda kålsupare båda två... Dock märkligt att de ändå har hängt ihop de senaste fem år och att det inte stupat tidigare. Men vad gör man inte för sin helhylleimage.
Citera
2008-06-09, 16:53
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojo80
http://www.expressen.se/noje/1.1192474/charlotte-perrelli-separerar-fran-maken

Finito!

Schlagerförlusten har nu fått sin syndabock! så fjantigt uppenbart

eller ska vi kanske säga "Slag"erförlusten, Muhaaaaa! för att återknyta till den Ingrossiska äcktenskaps-kulturen
Senast redigerad av Jag heter Regis 2008-06-09 kl. 17:49.
Citera
2008-06-09, 17:14
Medlem
Arthass avatar
Den person som anade att det var något skumt att Niccola åkte hem och "fixade papper" dagen innan finalen hade tydligen helt rätt i att det var äktenskapet som var på glid. bra jobbat
Citera
2008-06-09, 17:18
Medlem
cynthias avatar
Citat:
Men man växer väl ifrån varandra, säger Staffan Jordansson.
Låter ju som om dom hade träffats på lekis.
Citera
2008-06-09, 17:20
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthas
Den person som anade att det var något skumt att Niccola åkte hem och "fixade papper" dagen innan finalen hade tydligen helt rätt i att det var äktenskapet som var på glid. bra jobbat

Håller med och jag måste erkänna att jag trodde han/hon var lite ute och cyklade men jag får erkänna att jag hade fel!
.
Citera
2008-06-09, 17:22
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynthia
Låter ju som om dom hade träffats på lekis.

Standardfras så de/man ska slippa gå in på vad det egentligen beror på. Har vi väl alla kört med när folk i pereferin ska informeras men inte är så goda vänner så de förtjänar den egentliga orsaken och det är väl så vi nyfikna i Sveriges land får se oss.
.
Citera
2008-06-09, 17:53
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Standardfras så de/man ska slippa gå in på vad det egentligen beror på. Har vi väl alla kört med när folk i pereferin ska informeras men inte är så goda vänner så de förtjänar den egentliga orsaken och det är väl så vi nyfikna i Sveriges land får se oss.
.

Ej förglömma standardfras Nr:2 ochså

"Vi har båda jobbat väldigt mycket, och därför inte hunnits träffats så mycket"

för att citera Anki i Duck Tales "Är inte äkta kärlek underbar"
folk har så jävla lätt att ge upp och gå vidare visslandes, kan jag som står brevid ett vanligt liv konstatera
Senast redigerad av Jag heter Regis 2008-06-09 kl. 17:56.
Citera
2008-06-09, 18:25
Medlem
Bavaros avatar
Nu kan han inte flyta på att vara gift med en känd artist och med den uppmärksamhet och gratisreklam det innebär.

Snart slår nog restaurangen igen eller en taktisk konkurs då gratis reklamen försvinner.

Charlotte kommer att klara sig utmärkt utan spaggen, vad jag förstått är hon omtyckt i branchen, jäkligt proffsig, jobbar mycket, stenhård i förhandlingar, tar bra betalt. Sen kan man tycka vad man vill om utseende och musiken, men pengar tjänar hon, det ska hon ha creed för.
Citera
2008-06-09, 18:30
Medlem
Ronilles avatar
Ja, eller så är det fru Perrelli som har tröttnat på sina makes ständiga kolatrippar och häng i hasorna. Men jag tror också att C kommer att klara sig galant. Risken är väl dock att vi får välregiserade gråta-ut-reportage med de f.d svägerskorna Perrelli och Wahlgren. All publicitet är bra publicite typ.
Senast redigerad av Ronille 2008-06-09 kl. 18:35.
Citera
2008-06-09, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Ja, eller så är det fru Perrelli som har tröttnat på sina makes ständiga kolatrippar och häng i hasorna. Men jag tror också att C kommer att klara sig galant. Risken är väl dock att vi får välregiserade gråta-ut-reportage med de f.d svägerskerna Perrelli och Wahlgren. All publicitet är bra publicitet.

hmm, det tror jag inte..skillnaden är att Charlotte har mer talang och är proffsigare allena än de där äckliga wahlgrens-packet tillsammans
(med den alltid lika falsk-leende Pernilla i spetsen..)
Citera
2008-06-09, 18:35
Medlem
Franz Blasers avatar
Well, det var något som luktade...

Trodde dock mer på en dålig ursäkt från maken för att komma hem och ha lite mys med älskarinnan eller göra upp någon pulverdeal eller så...

Kommer Charlotte droppa sitt däckefternamn nu och ta tillbaka hederliga Nilsson (för det var väl vad hon hette som ogift)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in