2021-01-30, 13:05
Medlem
CHleames avatar
Trxhobit
Din diskussionsnivå ligger på #Tala med en vägg#

Jag lägger frågor som du inte besvarar
Jag ifrågasätter Synacts värdering och pekar på andra biotech.

Men du mal på som en sinnesslö
Dina inlägg talar för sig själv

#680 Trxhobit
“Hej alla SynAct vänner! Spännande tider och allt pekar mot framgång. En finfin analys av ABG Sundal Collier och en topp ledning. Därpå fina enterimresultat. Men men...detta med aktier är ju alltid en risk och det finns ju inget socialt skyddsnät här minsann. Själv tar jag den risken för jag tror på bolaget. Tror man inte så håller man bättre tyst och ödslar inte sin tid och energi på detta forum utan hittar något bättre som kan passa till sina egna kriterier. . “

#682 Trxhobit
“Trxhobit #680
“Tror man inte så håller man bättre tyst och ödslar inte sin tid och energi på detta forum utan hittar något bättre som kan passa till sina egna kriterier.
Varför kommenterar du om en aktie du inte tror på? Hitta ditt eget guld istället. Eller har du brist på fantasi och kan inte hitta på något annat?? Antingen tror man på SynAct eller så gör man det inte! Valfritt som det ska vara på en fri marknad och i en fri demokrati. Jag tror att patienterna kommer bli supernöjda i slutändan. “

#685 Trxhobit
”Varför vill du baissa ett toppenfint bolag? Eller har jag missförstått dig här???? ”

#687 Trxhobit
”Men varför bryr du dig om andras aktier och SynAct om du ändå inte tror på dem? Du är nog en fond människa eller sparkonto som gäller? Inget fel men kritisera inte orätt oss risktagare. Trevlig Helg i alla fall! PS. Läs på lite om SynAct så kommer du nog hålla med mig om att det är toppenbra! ”
Citera
2021-01-30, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHleame
Trxhobit
Din diskussionsnivå ligger på #Tala med en vägg#

Jag lägger frågor som du inte besvarar
Jag ifrågasätter Synacts värdering och pekar på andra biotech.

Men du mal på som en sinnesslö
Dina inlägg talar för sig själv

#680 Trxhobit
“Hej alla SynAct vänner! Spännande tider och allt pekar mot framgång. En finfin analys av ABG Sundal Collier och en topp ledning. Därpå fina enterimresultat. Men men...detta med aktier är ju alltid en risk och det finns ju inget socialt skyddsnät här minsann. Själv tar jag den risken för jag tror på bolaget. Tror man inte så håller man bättre tyst och ödslar inte sin tid och energi på detta forum utan hittar något bättre som kan passa till sina egna kriterier. . “

#682 Trxhobit
“Trxhobit #680
“Tror man inte så håller man bättre tyst och ödslar inte sin tid och energi på detta forum utan hittar något bättre som kan passa till sina egna kriterier.
Varför kommenterar du om en aktie du inte tror på? Hitta ditt eget guld istället. Eller har du brist på fantasi och kan inte hitta på något annat?? Antingen tror man på SynAct eller så gör man det inte! Valfritt som det ska vara på en fri marknad och i en fri demokrati. Jag tror att patienterna kommer bli supernöjda i slutändan. “

#685 Trxhobit
”Varför vill du baissa ett toppenfint bolag? Eller har jag missförstått dig här???? ”

#687 Trxhobit
”Men varför bryr du dig om andras aktier och SynAct om du ändå inte tror på dem? Du är nog en fond människa eller sparkonto som gäller? Inget fel men kritisera inte orätt oss risktagare. Trevlig Helg i alla fall! PS. Läs på lite om SynAct så kommer du nog hålla med mig om att det är toppenbra! ”
Ledningen säljer ej + lock up. ABG analys som vi ligger klart under. Du vet jag vet så varför håller du på med ditt lönlösa baissande??????? Om du inte trollar förstås? Fast Hobits har inget emot små troll för de kan berika men hör hemma mest i skogen
Senast redigerad av Trxhobit 2021-01-30 kl. 13:30.
Citera
2021-01-30, 13:18
Medlem
CHleames avatar
Nu efterfrågades argument varför Synacts marknadsvärde mer liknar en börsbubbla jämfört med övriga biotech bolag
På det snurrar du ut i det blå om reklamplats ska bokas

Hänvisar du på fullt allvar till Fas I resultat som starka?
Interimsdata på Fas I/II vet biotech marknaden värdet
Den lovande marknaden är en sak men den är tillgänglig först om ett antal år. Gissningsvis 3 NE och 5 år senare.

Faktiskt håller jag med dig om att Diamyd som är i senare studiefas borde ha ett högre marknadsvärde än synact. Det anser även dubbelt så många analyshus som analyserat synact.

#689 Annabooksvader
“” Jämför man kollektivt rätt av med bio tech stämmer inte synacts marknadsvärde” Hahahaha tack för dagens garv! Har du nån ide på hur vi kan meddela marknaden att inte Synacts marknadsvärde stämmer? En reklamplats i Aftonbladet kanske? Gissningsvis baseras Synacts marknadsvärde på förväntningarna på deras studieresultat och inget annat. Med stark preklinik och lovande interim på en gigantisk marknad så är det inte konstigt att den värderas högt. För jag antar du tycker att Diamyds marknadsvärde inte heller stämmer för att den borde värderas avsevärt högre, rätt ute?😁
Citera
2021-01-30, 16:25
Medlem
CHleames avatar
Ett återkommande argument för att Synact inte är en börsbubbla är att ledningen och styrelsen har sina aktier i Lock-Up.
Då är frågan hur länge?
Tills studierna är genomförda?
eller eftersom bolaget ska exiteras efter Fas IIa! är aktierna låsta till exit genomförts?

Eller gäller LockUp några månader till?
https://www.avanza.se/placera/telegram/2020/05/19/synact-pharma-synact-pharmas-ledning-forlanger-sin-lock-up.html

Dr Thomas Boesens aktier anges också vara låsta, samma tidsperiod (period om tolv månader) eller ansluts hans lock-up till den period som PMet ovan beskriver?

Hur ligger studierna tidsmässigt i förhållande till Lock-up avtalet?

Enligt Synacts hemsida är den längst komna studien AP1189 in NS
”SynAct Pharma is currently planning (February 17 2020) for submission of Phase 2 clinical trial in patients with membranous Nephropathy (MN)”
https://synactpharma.com/en/nephrotic-syndrome/

Rheumatoid Arthritis
https://synactpharma.com/en/rheumatoid-arthritis/

https://synactpharma.com/en/pipeline-overview/
Citera
2021-01-30, 16:33
Medlem
Helt ofattbart att man kan vara här inne och kritisera utan att vara det minsta påläst om bolaget.

Mitt tips, läs på innan man kastar skit. Blir bara löjligt annars och tillför ingenting av värde.
Citera
2021-01-30, 17:07
Medlem
Nog för att detta är Flashback men nivån är så otroligt låg. Kan ni inte bara sluta tjäbbla, eller starta en grältråd där ni kan kasta skit på varandra istället för att spamma sönder denna tråd med erat pojkgräl!?

Jävla pajasfasoner.

Som aktieägare i Synact kan jag bara säga att jag tror extremt mycket på AP1189 och alla tecken pekar mot succé. Sen kan mycket hända. Men det ser riktigt riktigt bra ut.

Och att emissioner kommer ske är väl inte direkt en högoddsare. Det borde man ju vara medveten om redan innan man investerar i ett forskningsbolag.

Synact har en intressant framtid och det kommer att bli spännande nu med ARDS-uppdatering, ev listbyte, ytterligare analyser? 2021 är året då vi antingen blir rika eller får börja om från början. Jag tror på att vi blir rika.

Lägg ner erat jävla pajkastande nu och försök hålla en seriös diskussion.
Citera
2021-01-30, 18:35
Medlem
CHleames avatar
3 inlägg senare är inget av mitt senaste inlägg om Lock-up kommenterat med mer än tramsinlägg.
Er nivå på debatt och sakliga inlägg saknar motstycke. Men är värdiga en sekts betende. Och den sektens beteende utgår från Synacts Discord.

Ett återkommande argument för att Synact inte är en börsbubbla är att ledningen och styrelsen har sina aktier i Lock-Up.
Då är frågan hur länge?
eller eftersom bolaget ska exiteras efter Fas IIa! är aktierna låsta till exit genomförts?

https://www.avanza.se/placera/telegram/2020/05/19/synact-pharma-synact-pharmas-ledning-forlanger-sin-lock-up.html

Dr Thomas Boesens aktier anges också vara låsta, samma tidsperiod (period om tolv månader) eller ansluts hans lock-up till den period som PMet ovan beskriver?

”SynAct Pharma is currently planning (February 17 2020) for submission of Phase 2 clinical trial in patients with membranous Nephropathy (MN)”

Rheumatoid Arthritis

Citera
2021-01-30, 18:38
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Ledningen säljer ej + lock up. ABG analys som vi ligger klart under. Du vet jag vet så varför håller du på med ditt lönlösa baissande??????? Om du inte trollar förstås? Fast Hobits har inget emot små troll för de kan berika men hör hemma mest i skogen

Vi diskuterade ju detta förut vill jag minnas. Jag tycker att det är lite dubbla budskap med lock-ups.

Jag anser att det delvis är skönmåleri, en falsk trygghet. Man kan samtidigt inte analysera insiderhandel på samma sätt.

Vad är det du tycker är så himla bra med lock-ups?

Går ett företag riktigt bra så är det väl rätt självklart att insynspersoner inte säljer, om man nu inte behöver ha ut likvida medel.
Senast redigerad av stockcock 2021-01-30 kl. 18:40.
Citera
2021-01-30, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Vi diskuterade ju detta förut vill jag minnas. Jag tycker att det är lite dubbla budskap med lock-ups.

Jag anser att det delvis är skönmåleri, en falsk trygghet. Man kan samtidigt inte analysera insiderhandel på samma sätt.

Vad är det du tycker är så himla bra med lock-ups?

Går ett företag riktigt bra så är det väl rätt självklart att insynspersoner inte säljer, om man nu inte behöver ha ut likvida medel.
För mig känns det tryggt i biotech att ledningen har lock-up över topline resultatet. Då tror man verkligen på sin produkt. Så tycker JAG, sen om andra ser det som negativt får stå för dem.
Citera
2021-01-30, 19:03
Medlem
CHleames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traders
För mig känns det tryggt i biotech att ledningen har lock-up över topline resultatet. Då tror man verkligen på sin produkt. Så tycker JAG, sen om andra ser det som negativt får stå för dem.

Nu framgår det tydligt för läs och mattekunniga att Lock-up inte är förbi Top-LineResultaten

Då är frågan hur länge?

Rheumatoid Arthritis

Citera
2021-01-30, 19:12
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traders

Om man tror på sin produkt så säljer man inte, även utan avtal om lock-up.
Citera
2021-01-30, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Om man tror på sin produkt så säljer man inte, även utan avtal om lock-up.
Som sagt JAG tycker det är positivt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in