2021-01-29, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHleame
Omsättningen i Synact har nu sjunkit till obefintlig

Sekten börjar få svårt att ens få till stödköp för att hålla kursen

Stollarna gick in hårt i GME
--------------

I Varje kvällscall köper sekten upp aktien för att minska kursfallet.

Varje morgon lägger de några nivåer köporders som de vet att säljarna säljer billigare än köparnas “glädjebud”

Lite väl genomskinligt
------

Intressant funktion det här med aktielån
Sälj ned med aktielånade aktier

Sekten köper förtvivlat upp de aktier som aktielånaren löser aktielånet med

När kursen kämpat upp sig akteilånas det igen

Hur många sådana vändor orkar sekten återköpa

Investerarna i Synact vet vi att de inte förstår skriven text
------------

Tog den där den skulle?

https://www.bildtagg.se/bild/paiq3efnxwam20x19595if8

Executive Leadership
Joseph R. Swedish

Hälsar att deras ARDS-studie ligger före i tid och kommer ge bättre resultat.

I Synacts Discord går tongångarna så här:
"ARDS-studien känns lite vågad. Både "förtroendekapital" för AP1189 och aktiekurs som insats i en bevisligen svårbehandlad indikation där flera andra lovande preparat misslyckats. Hög insats som sagt"
Omsätter ju ändå dubbelt mot Diamyd
Citera
2021-01-29, 14:38
Medlem
CHleames avatar
Som ur kursboken – Hålla en kurs vid liv

https://www.bildtagg.se/bild/fl9qh6jxsnzmmfa5bcffgg
---------

Jag har full förståelse för Annas och Traders (för säkehets skull identiska inlägg #687, #690.

-------------
Omsättningen i Synact har nu sjunkit till obefintlig

Sekten börjar få svårt att ens få till stödköp för att hålla kursen

Stollarna gick in hårt i GME
--------------

I Varje kvällscall köper sekten upp aktien för att minska kursfallet.

Varje morgon lägger de några nivåer köporders som de vet att säljarna säljer billigare än köparnas “glädjebud”

Lite väl genomskinligt
------

Intressant funktion det här med aktielån
Sälj ned med aktielånade aktier

Sekten köper förtvivlat upp de aktier som aktielånaren löser aktielånet med

När kursen kämpat upp sig akteilånas det igen

Hur många sådana vändor orkar sekten återköpa

Investerarna i Synact vet vi att de inte förstår skriven text
------------

Tog den där den skulle?

https://www.bildtagg.se/bild/paiq3efnxwam20x19595if8

Executive Leadership
Joseph R. Swedish

Hälsar att deras ARDS-studie ligger före i tid och kommer ge bättre resultat.

I Synacts Discord går tongångarna så här:
"ARDS-studien känns lite vågad. Både "förtroendekapital" för AP1189 och aktiekurs som insats i en bevisligen svårbehandlad indikation där flera andra lovande preparat misslyckats. Hög insats som sagt"
Citera
2021-01-29, 22:37
Medlem
Hej alla SynAct vänner! Spännande tider och allt pekar mot framgång. En finfin analys av ABG Sundal Collier och en topp ledning. Därpå fina enterimresultat. Men men...detta med aktier är ju alltid en risk och det finns ju inget socialt skyddsnät här minsann. Själv tar jag den risken för jag tror på bolaget. Tror man inte så håller man bättre tyst och ödslar inte sin tid och energi på detta forum utan hittar något bättre som kan passa till sina egna kriterier.
Senast redigerad av Trxhobit 2021-01-29 kl. 22:56.
Citera
2021-01-30, 08:48
Medlem
CHleames avatar
Genialiskt skrivet av Trxhobit.
Undrar om den som blir våldtagen, rånad tycker att omgivningen ska titta åt ett annat håll ?

Synacts aktie är övervärderad och Discord sekten kör oxå hårt på att ledningen är huvudingrediensen i AP1189 soppan med många kockar.

Trxhobit #680
“Tror man inte så håller man bättre tyst och ödslar inte sin tid och energi på detta forum utan hittar något bättre som kan passa till sina egna kriterier. “
Citera
2021-01-30, 10:08
Medlem
[quote=CHleame|74497844]Genialiskt skrivet av Trxhobit.
Undrar om den som blir våldtagen, rånad tycker att omgivningen ska titta åt ett annat håll ?

Synacts aktie är övervärderad och Discord sekten kör oxå hårt på att ledningen är huvudingrediensen i AP1189 soppan med många kockar.

Trxhobit #680
“Tror man inte så håller man bättre tyst och ödslar inte sin tid och energi på detta forum utan hittar något bättre som kan passa till sina egna kriterier.
Varför kommenterar du om en aktie du inte tror på? Hitta ditt eget guld istället. Eller har du brist på fantasi och kan inte hitta på något annat?? Antingen tror man på SynAct eller så gör man det inte! Valfritt som det ska vara på en fri marknad och i en fri demokrati. Jag tror att patienterna kommer bli supernöjda i slutändan.
Senast redigerad av Trxhobit 2021-01-30 kl. 10:11.
Citera
2021-01-30, 10:47
Medlem
Citat:
Genialiskt skrivet av Trxhobit.

Trxhobit #680
“Tror man inte så håller man bättre tyst och ödslar inte sin tid och energi på detta forum utan hittar något bättre som kan passa till sina egna kriterier. “
Vad är det som driver eran baiss Kiroba/CHleame/kvisten?

Sitter ni fast så pass back i era innehav och tjänar inga pengar och måste ta ut det på andra?

Och kom inte med att ni försöker rädda världen, för med erat uppförande bryr ni er inte om någon än er själva.

Fan sorgligt att man till och med sitter och skryter om sin påhittade FB dase i ett aktieforum, haha

Och en annan sitter och pratar med sig själv, samt har dubbla/trippla profiler, haha
Citera
2021-01-30, 10:52
Medlem
CHleames avatar
I slutändan argumenterar du för att endast anhängare (Haussare) får skriva om aktien i fråga.
Jag kritiseras hårt för mina försök att genom frågor få till en diskussion.

“Jag tror att patienterna kommer bli supernöjda i slutändan. “

Hur menar du nu?
Vilka läkemedel menar du patienterna inte blivit nöjda med?
Det ligger liksom i sakens natur att blir man hjälpt är man tacksam.
Hur menar du att det är Synact specifikt?

Trxhobit #680
“Hej alla SynAct vänner! Spännande tider och allt pekar mot framgång. En finfin analys av ABG Sundal Collier och en topp ledning. Därpå fina enterimresultat. Men men...detta med aktier är ju alltid en risk och det finns ju inget socialt skyddsnät här minsann. Själv tar jag den risken för jag tror på bolaget. Tror man inte så håller man bättre tyst och ödslar inte sin tid och energi på detta forum utan hittar något bättre som kan passa till sina egna kriterier. . “

Trxhobit #682
“Trxhobit #680
“Tror man inte så håller man bättre tyst och ödslar inte sin tid och energi på detta forum utan hittar något bättre som kan passa till sina egna kriterier.
Varför kommenterar du om en aktie du inte tror på? Hitta ditt eget guld istället. Eller har du brist på fantasi och kan inte hitta på något annat?? Antingen tror man på SynAct eller så gör man det inte! Valfritt som det ska vara på en fri marknad och i en fri demokrati. Jag tror att patienterna kommer bli supernöjda i slutändan. “
Citera
2021-01-30, 11:05
Medlem
Citat:
I slutändan argumenterar du för att endast anhängare (Haussare) får skriva om aktien i fråga.
Jag kritiseras hårt för mina försök att genom frågor få till en diskussion.

“Jag tror att patienterna kommer bli supernöjda i slutändan. “

Hur menar du nu?
Vilka läkemedel menar du patienterna inte blivit nöjda med?
Det ligger liksom i sakens natur att blir man hjälpt är man tacksam.
Hur menar du att det är Synact specifikt?

Trxhobit #680
“Hej alla SynAct vänner! Spännande tider och allt pekar mot framgång. En finfin analys av ABG Sundal Collier och en topp ledning. Därpå fina enterimresultat. Men men...detta med aktier är ju alltid en risk och det finns ju inget socialt skyddsnät här minsann. Själv tar jag den risken för jag tror på bolaget. Tror man inte så håller man bättre tyst och ödslar inte sin tid och energi på detta forum utan hittar något bättre som kan passa till sina egna kriterier. . “

Trxhobit #682
“Trxhobit #680
Varför kommenterar du om en aktie du inte tror på? Hitta ditt eget guld istället. Eller har du brist på fantasi och kan inte hitta på något annat?? Antingen tror man på SynAct eller så gör man det inte! Valfritt som det ska vara på en fri marknad och i en fri demokrati. Jag tror att patienterna kommer bli supernöjda i slutändan. “
Varför vill du baissa ett toppenfint bolag? Eller har jag missförstått dig här????
Citera
2021-01-30, 11:17
Medlem
CHleames avatar
#683 Traders
Jag förstår att du inte vill lägga länkar eller skriva namnen på de aktier du tycker dig förstå att vi äger aktier i. Då skulle var och en direkt förstå hur övervärderad Synact är.

Du kan även gå in i de aktierna du avser och starta en diskussion.
Fast du måste diskutera Fakta, inte diffust dravel. Som är så substanslöst att det inte är värt att citera.

#680 Trxhobit

#682 Trxhobit
“Trxhobit #680
Citera
2021-01-30, 11:24
Medlem
Citat:
#683 Traders
Jag förstår att du inte vill lägga länkar eller skriva namnen på de aktier du tycker dig förstå att vi äger aktier i. Då skulle var och en direkt förstå hur övervärderad Synact är.

Du kan även gå in i de aktierna du avser och starta en diskussion.
Fast du måste diskutera Fakta, inte diffust dravel. Som är så substanslöst att det inte är värt att citera.

#680 Trxhobit

#682 Trxhobit
“Trxhobit #680
Men varför bryr du dig om andras aktier och SynAct om du ändå inte tror på dem? Du är nog en fond människa eller sparkonto som gäller? Inget fel men kritisera inte orätt oss risktagare. Trevlig Helg i alla fall! PS. Läs på lite om SynAct så kommer du nog hålla med mig om att det är toppenbra!
Citera
2021-01-30, 11:29
Medlem
CHleames avatar
Trxhobit
Ja Du missförstår, det är skillnad på Baissande och ifrågasättande om marknadsvärdet är korrekt om man ställer det i förhållande till tidig studiefas.
Jämför man kollektivt rätt av med bio tech stämmer inte synacts marknadsvärde
Alla andra biotech är värderade långt under analyserna. Att Synact värderas till ett värde av ABG rättfärdigar inte Synacts uppblåsta värde.

#680 Trxhobit

#682 Trxhobit
“Trxhobit #680

#685 Trxhobit
”Varför vill du baissa ett toppenfint bolag? Eller har jag missförstått dig här???? ”
Citera
2021-01-30, 12:32
Medlem
Citat:
Trxhobit
Ja Du missförstår, det är skillnad på Baissande och ifrågasättande om marknadsvärdet är korrekt om man ställer det i förhållande till tidig studiefas.
Jämför man kollektivt rätt av med bio tech stämmer inte synacts marknadsvärde
Alla andra biotech är värderade långt under analyserna. Att Synact värderas till ett värde av ABG rättfärdigar inte Synacts uppblåsta värde.

#680 Trxhobit

#682 Trxhobit
“Trxhobit #680

#685 Trxhobit
”Varför vill du baissa ett toppenfint bolag? Eller har jag missförstått dig här???? ”
” Jämför man kollektivt rätt av med bio tech stämmer inte synacts marknadsvärde” Hahahaha tack för dagens garv! Har du nån ide på hur vi kan meddela marknaden att inte Synacts marknadsvärde stämmer? En reklamplats i Aftonbladet kanske? Gissningsvis baseras Synacts marknadsvärde på förväntningarna på deras studieresultat och inget annat. Med stark preklinik och lovande interim på en gigantisk marknad så är det inte konstigt att den värderas högt. För jag antar du tycker att Diamyds marknadsvärde inte heller stämmer för att den borde värderas avsevärt högre, rätt ute?😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in