2021-01-30, 17:01
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Ok men fram med namnen. Det finns såklart massor av människor som vet exakt vilka de här jävla psykopaterna är. Om man trakasserar särskilt utsatta människor som är på väg att handla sitt godis på ICA så är man psykopat. Det handlar inte om att "växa upp" eller något sådant. Dessa personer bör spärras in för alltid. Om inte annat i förebyggande syfte. Ungefär som folk som plågar igelkottar och sådant. Deras rätt är inte större än allmänhetens att skydda sig.

SÅ - ingen som vet vilka personer det här rör sig om?
Citera
2021-01-30, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deepwww89
Ni måste förstå att hårt ska handskas med hårt. Invandrare är stenhuvud Ska handskas med sten. Du måste bokstavligt slå sönder ungen gå till hans föräldrar med 2 av dina manliga släktingar och slänga han framför dem. Att vara tyst är en tillåtelse för att tänja sina gränser.

Våld föder våld. Det måste lugnas ner och då är det lågaffektivt bemötande som fungerar. Ungdomarna kanske inte förstår allvaret i sina handlingar. Det kan ju vara så att dom hamnat på glid själva och saknar bra förebilder. När dom förstår att det inte acceptabelt med mobbing så är det win win, inget våld och ingen skada. Våld riskerar ju Emelies hälsa likaså.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera
2021-01-30, 17:07
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Våld föder våld. Det måste lugnas ner och då är det lågaffektivt bemötande som fungerar. Ungdomarna kanske inte förstår allvaret i sina handlingar. Det kan ju vara så att dom hamnat på glid själva och saknar bra förebilder. När dom förstår att det inte acceptabelt med mobbing så är det win win, inget våld och ingen skada. Våld riskerar ju Emelies hälsa likaså.

#vistårinteut

Rymdkram.

Våld löser våld. Det finns nämligen bra våld, och sånt våld ska utföras mot dessa invandrar gäng, för det är just vad det är. Hade det varit ett svenskt gäng hade polisen redan varit där. Men att svara dig är så jävla onödigt då du är forumets största troll. Man borde slå ihjäl dessa ungar och även dig borde man sparka in pannbenet på. Så jävla trött på er som alltid ska försvara sånt här beteende. Men kommer du försvara mitt beteende nu också när jag är jävlig mot dig? Eller gäller det inte för jag är svensk och inte är med i ett gäng?
Citera
2021-01-30, 17:09
Medlem
De kommer bli straffade... om inte av samhället så kommer Gud straffa dem...
Citera
2021-01-30, 17:12
Medlem
Don-Dallass avatar
Samla ihop till ett medborgargarde så jävlar i det kommer vi se polisen komma.
Citera
2021-01-30, 17:17
Medlem
Lågeffektivt bemötande. Slut på att handla götta för Emelie.
Citera
2021-01-30, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deepwww89
Jag bor i närområdet och kommer nu börjar gå sträckan. Mot angered C genom Ranneberg samt mot lövgärdet varje fredag eftermiddag/kväll.

Får vad om de vågar göra något. Är en invandrare med muslimsk bakgrund 2meter lång och 108kg.

Äntligen en man som gör något! Heder åt dig, önskar fler var som du!
Citera
2021-01-30, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Våld löser våld. Det finns nämligen bra våld, och sånt våld ska utföras mot dessa invandrar gäng, för det är just vad det är. Hade det varit ett svenskt gäng hade polisen redan varit där. Men att svara dig är så jävla onödigt då du är forumets största troll. Man borde slå ihjäl dessa ungar och även dig borde man sparka in pannbenet på. Så jävla trött på er som alltid ska försvara sånt här beteende. Men kommer du försvara mitt beteende nu också när jag är jävlig mot dig? Eller gäller det inte för jag är svensk och inte är med i ett gäng?

Sant! Man måste sätta ner foten för dessa ungdomar och visa var gränsen går.
Att det är nog nu. Jag respekterar män som har kurage och mod att göra det.
Citera
2021-01-30, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkenponken
Cred till dig där för ditt lågeffektiva bemötande. Idiot.

Man måste sätta gränser innan det blir värre.
Men du kan väl bjuda på saft och bulle din lågaffektiva idiot. Heder åt riktiga män som sätter gränser.
Citera
2021-01-30, 18:05
Medlem
Tyvärr är enda lösningen att flytta. Rannebergen kommer inte bli bättre med åren och sjuklövern kommer vara lika dåliga som dom varit sedan 1975. Det enda vi kan förvänta oss är glass, ballong och ännu mer invandring från MENA.

Jag tycker innerligt synd om dom drabbade.
Citera
2021-01-30, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkenponken
All sådan här skit beror på massinvandringen från framför allt arabiska och afrikanska länder. Lågbegåvade och brutala människor kommer hit i hundratusental - miljontal - och så förfasar ni er över att funktionsnersatta svenskar får spö? Hur tror ni att funkisarna har det i t ex Somalia? Får de ostört gå och mysa där och köpa gotta?

Ring polisen bäst ni gitter. I bästa fall blir ni inte dömda för hets mot folkgrupp.

Nej, svenskar är väldigt duktiga på att förnedra handikappade. Jag blev mobbad hela min skolgång, främst av svenskar. Araberna har väl lärt sig av svenskarna.
Citera
2021-01-30, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyKuisma
Nej, svenskar är väldigt duktiga på att förnedra handikappade. Jag blev mobbad hela min skolgång, främst av svenskar. Araberna har väl lärt sig av svenskarna.

Det är nog därför det är så mysigt i alla arabiska länder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in