Citat:
Ursprungligen postat av
deepwww89
Ni måste förstå att hårt ska handskas med hårt. Invandrare är stenhuvud Ska handskas med sten. Du måste bokstavligt slå sönder ungen gå till hans föräldrar med 2 av dina manliga släktingar och slänga han framför dem. Att vara tyst är en tillåtelse för att tänja sina gränser.
Tyvärr drabbar det här gängets framfart alla skötsamma människor.
Och flera kommer tyvärr att rikta sin frustration emot skötsamma invandrare, som givetvis är helt oskyldiga till dagens negativa samhällsutveckling.
Mina vänner som har invandrarbakgrund, är de som reagerar exakt som du gör. Att de vill ta i med hårdhandskarna för att problemet ska upphöra. Snällhet tas som en svaghet som det här gänget direkt utnyttjar.
Ingen tillfällighet att deras skitbeteende drabbar just funktionsnedsatta barn och ungdomar. Givetvis skulle dessa svaga skitmänniskor aldrig våga bråka med andra barn, vars familjer och släktingar kan utgöra ett dödligt hot emot deras hälsa och framtid. Tala om fega kräk..
Mina invandrade vänner är mer förbannade på de här händelserna än vad infödda svenskar oftast är, eftersom att problemen även drabbar och skvätter över på just skötsamma invandrare.
Jag är genuint tacksam över att du väljer att kvälls- och nattvandra, för att skydda barnen och ungdomarna som utsätts för gängets empatilösa framfart. Tack och hatten av.