2021-01-30, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nermal
Dags för ett medborgargarde som hjälper henne till affären
Absolut, när polisen inte agerar så får vi göra det själva.
Citera
2021-01-30, 15:48
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deepwww89
Ni måste förstå att hårt ska handskas med hårt. Invandrare är stenhuvud Ska handskas med sten. Du måste bokstavligt slå sönder ungen gå till hans föräldrar med 2 av dina manliga släktingar och slänga han framför dem. Att vara tyst är en tillåtelse för att tänja sina gränser.

Tyvärr drabbar det här gängets framfart alla skötsamma människor.

Och flera kommer tyvärr att rikta sin frustration emot skötsamma invandrare, som givetvis är helt oskyldiga till dagens negativa samhällsutveckling.

Mina vänner som har invandrarbakgrund, är de som reagerar exakt som du gör. Att de vill ta i med hårdhandskarna för att problemet ska upphöra. Snällhet tas som en svaghet som det här gänget direkt utnyttjar.

Ingen tillfällighet att deras skitbeteende drabbar just funktionsnedsatta barn och ungdomar. Givetvis skulle dessa svaga skitmänniskor aldrig våga bråka med andra barn, vars familjer och släktingar kan utgöra ett dödligt hot emot deras hälsa och framtid. Tala om fega kräk..

Mina invandrade vänner är mer förbannade på de här händelserna än vad infödda svenskar oftast är, eftersom att problemen även drabbar och skvätter över på just skötsamma invandrare.

Jag är genuint tacksam över att du väljer att kvälls- och nattvandra, för att skydda barnen och ungdomarna som utsätts för gängets empatilösa framfart. Tack och hatten av.
Citera
2021-01-30, 15:58
Medlem
ratanax2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullandegalning
All heder åt dig, dabba dom och lär dom hur fan man beter sig! Fridens liljor❤️

Går fan inte lära dom någonting, mobstryk krävs.
Citera
2021-01-30, 16:06
Medlem
Polisen vägrar att agera, vilket är en bekräftelse på det vi visste från början; att angriparna är av mångkulturellt snitt.
Om någon vit svensk skulle ta saken i egna händer då kan ni ger er på att polisen reagerar.
Citera
2021-01-30, 16:13
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Jag bor i närområdet och kommer nu börjar gå sträckan. Mot angered C genom Ranneberg samt mot lövgärdet varje fredag eftermiddag/kväll.

Får vad om de vågar göra något. Är en invandrare med muslimsk bakgrund 2meter lång och 108kg.
Vet du vilket boende det rör sig om mer exakt?

Vistades i Rannebergen nu i somras och lade då märke till en svartmålad träbyggnad som var belägen mellan Mölnesjön och Fjällbruden. Ett litet skogsparti med rinnande bäck i bakgrunden. Är detta rätt plats? https://www.google.se/maps/@57.8038833,12.0762702,3a,75y,49.73h,82.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQG2absBbktPnlv8njW5QVA!2e0!7i1 6384!8i8192

Frågar för egen del då jag ev. tänkt bege mig dit och kolla läget.
Senast redigerad av AuticaMinore 2021-01-30 kl. 16:25.
Citera
2021-01-30, 16:15
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Ungdomsgäng ... angriper funktionsnedsatta // En gång i veckan ...
Citat:
...kommer nu börjar gå sträckan // 108kg.
Vad fint (!), hoppas fler hänger på, och dokumentera om nåt händer.
Citera
2021-01-30, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Min vän, tänk på att våld inte löser några problem. Det är ju polisens uppgift att åka till platsen. Det måste gå via lagens arm. Det kan vara så att polisen har mycket att göra men polisanmäla går att göra på polisens hemsida. Finns det väktare i närheten?

#vistårinteut

Rymdkram.

Jag tänker inte slåss. Man markerar bara vart deras gräns går med fysisk närvaro.
Citera
2021-01-30, 16:24
Medlem
Polisen vill/kan inte lägga energi på skiten. Varför? Jo för dem har försökt många gånger innan med socialen och föräldrar kontakt. Dem har insett att deras föräldrar är skit som borde bry sig mer. Det är fel på föräldrarna.

Alla barn lyssnar på sina föräldrar särskilt från Mellanöstern. Detta visar bara att föräldrarna skiter I eller bryr inte sig.

En lösning! SLÄNG UT DEM.
Citera
2021-01-30, 16:27
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Tänk att de beter sig så dåligt, de verkar inte förstå att man gör bara inte så. De ligger på lägre förståndsnivå än de förståndshandikappade. De är genomruttna inifrån och ut.
Citera
2021-01-30, 16:38
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Det gör ont inombords att läsa om Emelie. När skall respektlösheten upphöra. Bra att hon står på sig. Varför kommer inte polisen? Har ungdomarna inget annat att göra än att mobba dessa brukare? Behövs kameraövervakning?

#vistårinteut

Rymdkram.
Har det blivit syntax error i praktjakts huvud?
Praktjakt försvarar ju svarta och bruna GM i normala fall,det är ju oftast offrets fel?..

Emelie och dom andra brukarna kanske är hemska SD monster som bara fick vad dom förtjänade?
Citera
2021-01-30, 16:43
Medlem
Släng in detta pack i en container med en klase bananer sen på en båt till Afrika. Problem solved !
Citera
2021-01-30, 16:48
Medlem
All sådan här skit beror på massinvandringen från framför allt arabiska och afrikanska länder. Lågbegåvade och brutala människor kommer hit i hundratusental - miljontal - och så förfasar ni er över att funktionsnersatta svenskar får spö? Hur tror ni att funkisarna har det i t ex Somalia? Får de ostört gå och mysa där och köpa gotta?

Ring polisen bäst ni gitter. I bästa fall blir ni inte dömda för hets mot folkgrupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in