2021-01-30, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Finns inte en chans i helvetet att hon ska lyckas dölja sitt enorma missnöje live, om det bara kommer 19 deltagare. Tror hon kommer räkna med minst 100 st om inte mer.

Tror inte heller det. Brukar ju vara 150-200 när hon kör live så hon e nog inte så jävla nöjd.
Citera
2021-01-30, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Finns inte en chans i helvetet att hon ska lyckas dölja sitt enorma missnöje live, om det bara kommer 19 deltagare. Tror hon kommer räkna med minst 100 st om inte mer.
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Tror inte heller det. Brukar ju vara 150-200 när hon kör live så hon e nog inte så jävla nöjd.
Ja, det där blir ett huvudbry för henne.
Hon har ju inte stuckit under stol med att det är MÅÅÅNGA som vill se henne göra detta. Att det då (i nuläget) bara är 19 st måste svida något ENORMT.
Undrar hur många tittare Pernilla Wahlgren har på sina matlagningsprogram? Fler än 19?

Jag är verkligen ingen fan av lyteskomik, men så länge Anna håller på kan jag inte avstå från att titta.
(Har dock inte löst någon "biljett" till den flottiga och kaloririka matlagningen hon ska sända)
Senast redigerad av Svajmastartisten 2021-01-30 kl. 01:16.
Citera
2021-01-30, 01:16
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Är det det här som Anna ska koka ihop på lördag?

https://www.instagram.com/p/CKYN8AVF...=1cm11ekpwxd45

Det som Flisa hade lagat 5 dagar sen.

Hur lyckas man få en vanlig sallad med gurka, tomat, majs, isbergssallad, lök och fetaost(?) att se så jävla äcklig ut?
Citera
2021-01-30, 01:18
Medlem
Så Anna ska laga mat? Och ta betalt för att visa upp detta? Jisses!

Hur mycket kostar spektaklet?

Ingår receptet på pulversås?
Citera
2021-01-30, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Tja. Det är Felicias mailadress som står på Facebooksidan.
Tippar på att det är hon som numera innehar den fashionabla titeln administratiör i det här väl genomtänkta projektet....

Felicia är marknadschef för Annas FB antar jag

Hur gick det förresten med Felicias valutakarriär? Hon som skulle storsatsa på att bli valutahandlare
Citera
2021-01-30, 01:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten
Det där har jag också reagerat på.
Tidigare var ju Bobby "den enda" och "den bästa". Nu är det annat ljud i skällan. Eller inget ljud alls, rättare sagt.
Och den där stackars frisören som tvingades stänga ner efter Annas (påhittade) Corona - Vem var det? Och ska vi tro att Anna är välkommen dit i fortsättningen?

Han följer Anna på IG PLUS Pernilla W, han är inte blockad av Anna.. https://www.instagram.com/michaelofrisorerna/
Men Anna tycks numera hellre föredra en annan salong, eller så är det frisören som föredrar att Anna går någon annanstans..
Citera
2021-01-30, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Erik har skrivit om detta, han trodde inte på alla rykten som gick och ville ge henne en andra chans och ack så han bedrog sig och blev blåst det grövsta lika kommer sannolikt ske med denna Micke

Det slår aldrig fel.
Det slutar alltid på samma sätt.
Anna blir ovän med allt och alla.
Citera
2021-01-30, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Han följer Anna på IG PLUS Pernilla W, han är inte blockad av Anna.. https://www.instagram.com/michaelofrisorerna/
Men Anna tycks numera hellre föredra en annan salong, eller så är det frisören som föredrar att Anna går någon annanstans..

Anna är som Eliasson. Varthän hon kommer slutar det alltid i kaos och splittring.
Citera
2021-01-30, 02:22
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Felicia är marknadschef för Annas FB antar jag

Hur gick det förresten med Felicias valutakarriär? Hon som skulle storsatsa på att bli valutahandlare

Det sket sig innan hon började.
Med en sådan mamma som varit
så inspirerande kan man ju inte
vänta sig något annat.
Tror faktiskt att Felicia inte kom längre än att gå till toaletten från flickrummet i Märsta,är osäker om hon fick möjligheten på Mallorca.
https://postimg.cc/gallery/bsmrTQg
Tror dessvärre inte så starkt på Felicias
framtid, Anna försöker..eeh.

Båda borde kavla upp armarna och göra som Linda Bengtzing. https://www.expressen.se/gt/noje/ben...ch-ljudbocker/
Citat:
Jag kontaktade min kompis som driver en cateringfirma och fick jobb där. Jag har stått och serverat och lagat mat med hårnät och hela köret. Allt ifrån smörgåstårtor till kallskuret.
Misstänker dock att av en lista på 30 artister som söker jobb i dessa coronatider kommer Anna nog sist och vänner att fråga jobb hos har hon nog knappast.
Senast redigerad av cece123 2021-01-30 kl. 02:27.
Citera
2021-01-30, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Nu måste jag trots allt sälla mig till dem som ändå måste se det positiva med Annas initiativ då hon för en gång skull tar tag i något och gör något utav det. Annars brukar vi få höra vad Anna vill ha där andra ska fixa medan Anna sitter och väntar på att något ska hända.

Men håller med om att frånvaron av samarbeten är lite konstigt. Det är ju där pengarna ligger och inte att försöka ta betalt av sina fans.

Skulle Bianca Ingrosso gå ut med att hon i en live skulle laga makaroner, köttbullar och gräddsås skulle Kungsörnen, Scan och Blå Band öppna plånböckerna rejält för att få synas med och omnämnas av henne. För att inte tala om tillverkare av stekpannor och kastruller. Bianca skulle inte behöva ta betalt av sina fans för att de skulle se henne laga mat och skulle dessutom tjäna bra med pengar på det hela genom samarbeten.

Jag önskar Anna lycka till med sin CookAlong. Jag tror också på en flopp men har haft fel många gånger förut. Håller tummarna för Anna skull!
Vem fa...vill betala för att se märstatunnan kokalång? Inte är det för själva kokalångandet utan för att bevittna white trash kärringens beteende framför kameran.
Citera
2021-01-30, 05:22
Medlem
Internethuliganens avatar
Ingredienslistan på Facebook är ju helt uppåt väggarna fel, den borde ju vara uppdelad på varmrätt respektive dessert. Undrar hur allt ska få plats på beredningsbordet, sändningen 29 oktober som finns på cook togethers hemsida sponsrades av både Coop och Ica nu lyser dom med sin frånvaro. Fast bor man i herrgård så inhandlar man väl allt på östermalmshallarna....
Citera
2021-01-30, 09:18
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten
Ja, det där blir ett huvudbry för henne.
Hon har ju inte stuckit under stol med att det är MÅÅÅNGA som vill se henne göra detta. Att det då (i nuläget) bara är 19 st måste svida något ENORMT.
Undrar hur många tittare Pernilla Wahlgren har på sina matlagningsprogram? Fler än 19?

Jag är verkligen ingen fan av lyteskomik, men så länge Anna håller på kan jag inte avstå från att titta.
(Har dock inte löst någon "biljett" till den flottiga och kaloririka matlagningen hon ska sända)

19 anmälda - oklart hur många betalande, men om det verkligen blir 19 st så blir det 2 261 kr. Kostnaden för uppriggandet av ljusramp lär ju vida överstiga det. Annas lajvande har ju tidigare varit gratis för henne, men nu ska det börja kosta. Undrar vad Jojobejto tycker.

Edit: Kan hon verkligen ha trott att alla som skriver "recept tack" och "du borde ha ett eget matlagningsprogram" skrev så utan ironi? Trodde hon också att de som var tillräckligt intelligensbefriade för att gilla henne på riktigt, skulle ha lyckats få en inkomst hög nog att slänga på hennes matevenemang?
Senast redigerad av Photoshopped 2021-01-30 kl. 09:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in