2021-01-29, 22:33
Medlem

https://postimg.cc/jn0bNg50
Citera
2021-01-29, 22:50
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito

😄😄 Så Erwik är INTE intresserad av härligt halvbrända kycklingkroppsdelar, med aromatisk potatis kryddad med vippeppar, krispiga salladsblad och en möjlig pulversås?
A la Anna all by herself i hennes nya privata satsning?
Nåväl, det är hans förlust...
Hes gonna cry his heart out, when he realise what he has been missed for the rest of his life.....NOT
Senast redigerad av cece123 2021-01-29 kl. 22:53.
Citera
2021-01-29, 22:53
Medlem
Citat:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Återigen ett bevis på Annas totala avsaknad av verklighetsförankring!! Varför i helvete skulle Han vara intresserad av detta spektakel?!
Citera
2021-01-29, 22:54
Medlem
[quote=InteAlltid|74494068]Nu måste jag trots allt sälla mig till dem som ändå måste se det positiva med Annas initiativ då hon för en gång skull tar tag i något och gör något utav det. Annars brukar vi få höra vad Anna vill ha där andra ska fixa medan Anna sitter och väntar på att något ska hända. ]

Jag håller med att det är bra att göra ett försök av Anna, Men tror inte att hon kommer att orka mer än morgondagens program..
Det är för mycket både, före under och efter som ska fungera, sen ska hon vara stresstålig och kunna svara på frågor utan att tappa humöret då det är betalande matlagare..

Hon har redan nu tappat fattningen och regerat negativt på sidor där hon gör reklam för arrangemanget. Hon skulle ha legat lågt och bara rensa bort eller inte ens brytt sig om att svara med sina spydiga kommentare.. nu fick allt bara extra syre och växte... för jag kan nog tänka mig att det finns dom som inte vet hur Anna är och är nyfikna på henne och hennes mat, för reklam har hon fått av både kvällstidningarna och internet..
Därför tror jag att deta inte blir långvarigt.. men man ska aldrig säga aldrig 🙊
Citera
2021-01-29, 22:57
Medlem
K.Stroganoffs avatar
And the freakshow is still rolling...
Citera
2021-01-29, 23:08
Medlem
Har Anna varit off på Ig? Lr är man blockad igen?

Undrar hur många deltagare hon väntat sig delta på eventet? 10..100...5000? Sist jag kolla va det 19 pers som skulle delta..Anna har 56000+följare. vad tror ni, är Anna nöjd med antal deltagare lr går hon hemma o sliter sitt hår?
Citera
2021-01-29, 23:20
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

Erwik var ju Annas personliga coach före och under Bigest loser. När hon vunnit tävlingen skickade han sin faktura på ett antal tiotusen kronor. Han hade ställt upp med tid, träning, kostråd och lokaler. Anna vägrade betala en krona. Han orkade inte tjafsa utan la ner hela skiten. Att ett par år senare bjuda in honom att betala för att se Anna grilla kyckling är en käftsmäll som heter duga. Jag börjar på riktigt tro att Anna inte förstår sånt. Det är en sak att vara outbildad, en helt annan sak att vara dum i huvudet. Kombinationen är obetalbar.
Citera
2021-01-29, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Erwik var ju Annas personliga coach före och under Bigest loser. När hon vunnit tävlingen skickade han sin faktura på ett antal tiotusen kronor. Han hade ställt upp med tid, träning, kostråd och lokaler. Anna vägrade betala en krona. Han orkade inte tjafsa utan la ner hela skiten. Att ett par år senare bjuda in honom att betala för att se Anna grilla kyckling är en käftsmäll som heter duga. Jag börjar på riktigt tro att Anna inte förstår sånt. Det är en sak att vara outbildad, en helt annan sak att vara dum i huvudet. Kombinationen är obetalbar.

De va nog inte Anna som bjudit in utan nån annan som gjort på skoj.man ser att namnet är överstruket på avsändaren.
Citera
2021-01-30, 00:01
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Undrar hur många deltagare hon väntat sig delta på eventet? 10..100...5000? Sist jag kolla va det 19 pers som skulle delta..Anna har 56000+följare. vad tror ni, är Anna nöjd med antal deltagare lr går hon hemma o sliter sitt hår?
Finns inte en chans i helvetet att hon ska lyckas dölja sitt enorma missnöje live, om det bara kommer 19 deltagare. Tror hon kommer räkna med minst 100 st om inte mer.
Citera
2021-01-30, 00:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Nja, det är 19 personer som tillsynes har anmält sig, det kan du också göra.
Men det är inte samma sak som att betala.
Du kan anmäla dig idag och ångra dig strax därefter.
Bara bocka för, bocka av.
Senast redigerad av cece123 2021-01-30 kl. 00:18.
Citera
2021-01-30, 00:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Återigen ett bevis på Annas totala avsaknad av verklighetsförankring!! Varför i helvete skulle Han vara intresserad av detta spektakel?!

Det är inte Anna som har skickat det, vem som helst kan skicka vidare till sina vänner om detta unika event.
Alexander och Anna är nog persona non grata för varandra.
Lite jobbigt måste det ju vara för att Alexander står mycket bakom frisören och Annas Fd? superkompis Bobbys event.
Hm, är det därför Anna inte är med på grejer som Bobby har?
Tex i julas delade Bobby ut fina paket till ett antal kändisar.. Anna fick inget.
Har varit väldigt tyst med reklam om Bobbys hårpiller på Annas IG, pillret som gjorde Annas hår så fantastiskt tjockt.. Tror nog snarare att löshåret var orsaken..
Citera
2021-01-30, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Tex i julas delade Bobby ut fina paket till ett antal kändisar.. Anna fick inget.
Har varit väldigt tyst med reklam om Bobbys hårpiller på Annas IG, pillret som gjorde Annas hår så fantastiskt tjockt.. Tror nog snarare att löshåret var orsaken..
Det där har jag också reagerat på.
Tidigare var ju Bobby "den enda" och "den bästa". Nu är det annat ljud i skällan. Eller inget ljud alls, rättare sagt.
Och den där stackars frisören som tvingades stänga ner efter Annas (påhittade) Corona - Vem var det? Och ska vi tro att Anna är välkommen dit i fortsättningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in