Skillnaden är att bubblor är baserade på en falsk känsla av värde som sen går i kras, här vet alla att GameStop är värdelöst, och många köper inte för vinst utan för att ägandet i sig är av värde, om alla bara säljer av sig "vinner" Melvin, så huvudsyftet hos många av de som handlar är att hålla värdet uppe till squeezen kommer. Såklart finns det många som kommer sälja i hopp om vinst, men stor del gör det så inte.
Snart dags då mina kära bröder och systrar! Raketen är tankad, lacken glänser och motorerna vrålar av entusiasm. Sitter redo nu med en fin prilla i käften och champagnen ber om att snart få bli poppad!
Första stoppet är månen. Finns fortfarande några platser kvar i baksätet för den härliga, ni andra gnällspikar kan hoppa in i bagageluckan så slipper vi höra erat pladder. NEDRÄKNINGEN KAN BÖRJA 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀
Snart dags då mina kära bröder och systrar! Raketen är tankad, lacken glänser och motorerna vrålar av entusiasm. Sitter redo nu med en fin prilla i käften och champagnen ber om att snart få bli poppad!
Första stoppet är månen. Finns fortfarande några platser kvar i baksätet för den härliga, ni andra gnällspikar kan hoppa in i bagageluckan så slipper vi höra erat pladder. NEDRÄKNINGEN KAN BÖRJA 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀
Nu åker vi kära retard, månen blir bara ett stopp för att tanka på ännu mer bränsle. To the infinity and beyond! 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀
Är du säker på det? Courtage dras på natten, du kanske missat det bara? Det har sagts av flera personer i denna tråd och den andra att courtage dras på lagda ordrar för USA. Det står dessutom på avanzas sida
Well, jag kollar just nu och jag satte in pengar igår på mitt KF och de transaktioner som syns är pengarna som kommer in, mitt köp av aktier med courtage 8kr. That is it. Köpte på 11.86 så blev en liten förlust och när jag tar förlusten minus totala summan pengar jag satte in stämmer det hur mycket pengar som är kvar på kontot nu.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!