2021-01-29, 15:14
Medlem
Nightcr4wlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingedRyze
Skillnaden är att bubblor är baserade på en falsk känsla av värde som sen går i kras, här vet alla att GameStop är värdelöst, och många köper inte för vinst utan för att ägandet i sig är av värde, om alla bara säljer av sig "vinner" Melvin, så huvudsyftet hos många av de som handlar är att hålla värdet uppe till squeezen kommer. Såklart finns det många som kommer sälja i hopp om vinst, men stor del gör det så inte.
Jag gillar aktien!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Kolla citerade inlägg. Denna tomte försöker bara dra ned aktien för att själv kunna köpa. Genomskinligt

Jo, det fattade tom jag. Är det tillåtet?
Citera
Medlem
Zlatan.s avatar
Snart dags då mina kära bröder och systrar! Raketen är tankad, lacken glänser och motorerna vrålar av entusiasm. Sitter redo nu med en fin prilla i käften och champagnen ber om att snart få bli poppad!

Första stoppet är månen. Finns fortfarande några platser kvar i baksätet för den härliga, ni andra gnällspikar kan hoppa in i bagageluckan så slipper vi höra erat pladder. NEDRÄKNINGEN KAN BÖRJA 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀
Citera
2021-01-29, 15:16
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Vad beror den förväntade dippen efter öppningen på? Är det folk som blivit nervösa och säljer sitt innehav vid första bästa tillfälle?
Finns ingen
Citera
2021-01-29, 15:16
Medlem
FB-Kissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Snart dags då mina kära bröder och systrar! Raketen är tankad, lacken glänser och motorerna vrålar av entusiasm. Sitter redo nu med en fin prilla i käften och champagnen ber om att snart få bli poppad!

Första stoppet är månen. Finns fortfarande några platser kvar i baksätet för den härliga, ni andra gnällspikar kan hoppa in i bagageluckan så slipper vi höra erat pladder. NEDRÄKNINGEN KAN BÖRJA 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀

Nu åker vi kära retard, månen blir bara ett stopp för att tanka på ännu mer bränsle. To the infinity and beyond! 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀
Citera
2021-01-29, 15:17
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
AMC börjar gå uppåt (+65%) men fortfarande bara $14.
Hoppas på mellan $50-100 idag
Citera
2021-01-29, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Rapporterad för falska rykten. De stämmer icke gott folk.

Så tråkigt med sånt pack. Borde bli bannade permanent.
Citera
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.

Snart åker vi bror 🚀🚀🚀🚀🚀
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruno.K
Är du säker på det? Courtage dras på natten, du kanske missat det bara? Det har sagts av flera personer i denna tråd och den andra att courtage dras på lagda ordrar för USA. Det står dessutom på avanzas sida

Längst ner här
https://www.avanza.se/konton-lan-pri...el-utland.html

Well, jag kollar just nu och jag satte in pengar igår på mitt KF och de transaktioner som syns är pengarna som kommer in, mitt köp av aktier med courtage 8kr. That is it. Köpte på 11.86 så blev en liten förlust och när jag tar förlusten minus totala summan pengar jag satte in stämmer det hur mycket pengar som är kvar på kontot nu.
Citera
2021-01-29, 15:22
Medlem
När börjar det roliga? Alltså vilken tid?
Citera
2021-01-29, 15:22
Medlem
Go2daMoon!
Citera
2021-01-29, 15:23
Medlem
7 minuter kvar. Vart är vi på väg idag? Mot 500 dollar eller ner på 5 dollar?

Ofattbart spännande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in