Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Tack! Nu greppar jag den delen bättre.
SD lugnar LW så HD ska få ful-logga. Halvlyckas med det och de 17(?) loggar som SD loggat en del ihop med cache ownern själv, LW, vill HD sen minsann vara med på när hon upprättar sitt eget konto.
Kanske finns en del där hon löst mysten åt SD. SD hade ju inte använt den där checkern en enda gång skrev jag ju om tidigare.
Som sagt, HD:s prestation tycker jag inte är att ha hittat flera tusen fler cachar än SD. Det är att ha loggat alla de tusen cachar som var från det förra team-kontot på sitt konto. Alla har vi våra kvällsnöjen.
Personligen tror jag SD valt Geocachingen endast för att förpesta sin omgivningen med sina yviga loggtexter. De är som han själv - något löst sammansatta.
SD och HD löste sexsträngaren 28 feb.
Borde vara together även om hon raderade Hs kontotransaktioner. Den var väl inte med bland de 17 som räknats upp?
Upptäcks förstörd den 5:e, flyttad och åter i bruk den 10 mars (om jag inte minns fel) på annan plats.
Den 26:e är H där igen med paret hon ber om skjuts, hon tipsar dem att åka dit.
Den är som sagt inte på plats. Förstörd, renoverad och flyttad.
TB. Från blodiga sexspår till andra spår:
"Hanna sa att det hade funnits en cach där och att de varit där och tagit den för någon månad sedan. Cachen var inte kvar nu. Vilka Hanna menade när hon sa "vi" vet inte Therese men hon antog att det var Stefan. Hanna sa att det nog kunde finnas spår från henne där."
Med tanke på kontakt med SD som i sin tur har kontakt med LW så undrar jag om hon inte pratade om detta?
Eller att H läste att den var förstörd, skrevs det inte på GC-sidan och var läsbart?
De lär väl ha bevakat denna inre krets som illrar hela högen.
Vad handlade den om?
Såg nåt om nåt coin el resor (är inte så bevandrad i GC världen) _men vad var det för text el ledtrådar?
Stämmer det här gällande meningsutbyten mellan H och L på geocachingsidan?
(eller vart är konversationen i sin helhet).
Är det nåt som LW skrev el nåt som H tjurar surt om?
"BF: Varför ville hon att du skulle radera dom då?
H: För det var henne å Stefans logga. Hon hade varit med även om det var hennes burkar, så
det var känsligt, för det var text han hade skrivit till henne. Det var kärlekstexter på dom här
fast.. det är inte det.. men eh .. det var kärlekstexter till henne personligen tyckte hon."
Många frågor blev det....
Se så, hjälp mig nu kära partner in crime [investigation]. 😂