H y p o c r i t e
H:" För mig är hon ingen Soft. Hon är Taggis"
JG:"Vi kör så!"
H:"Hon raderade ju mina loggar och då försvann en FTF som var viktig för sviten"
JG:"Hon var jävligt ödmjuk när vi träffades på månandens FTF. Not!"
H:"Är inte hennes starka sida när hon inte får ut något av det själv ." .
JG:"Typisk att försöka jävlas ... men hennes elakhet biter henne i arslet... med EN
placering!"
H:"Japp"
JG:När tog hon bort dina loggar?! "
Efter SH?
H:," Ja, direkt när jag började ladda upp våra gemensamma. Fick en hel del meddelande från henne som talade om att jag gjorde fel och hon beskrev även några loggar där hon visste att jag inte varit med eftersom de gått kärleksfulla promenader tillsammans."
JG: Nej!?!
JG:Hon är helt sjuk i huvudet!
H: Japp."
JG: Skizofren!
JG: I och med det drag skiljer hon från gängse kutym."
H:" Helt ärligt så tycker jag att det är lite läskigt med henne just för att hon hennes sätt är så
sjukligt. Vet aldrig vad hon tar sig till."
JG:"Har diskuterats massa med ggr i de olika GC forumen"
H:"Precis."
H: "Vill ibland berätta för andra i hennes omgivning som jag tycker om hon sjuk hon är."
JG:"Jag identifierade det tidigt när DET hände ... och sa det till er, all band borde brytas, inkl Touren. Hon skulle boet från alla samtal och grupper."
JG: "Gör inte det!"
H: "klart jag inte gör"
JG:"Hon blir avslöjade såsmåningom "
JG:" Hon är ynklig figur"
Citat:
" Jerry vet att Lena har kontaktat Hanna för bara någon/några veckor sedan avseende påståenden om att hon inte tänkte godkänna någon FTF som Hanna och Stefan ska ha gjort tillsammans eftersom hon själv hade varit där med Stefan hand i hand.
Lena kunde på så sätt vara elak mot Hanna."
(....)
" Lena motsatte sig därav loggningarna. Jerry vet inte vad som sades gällande det. Han tror att både Stefan och Hanna pratat om det.
Jerry vet inte hur Hanna reagerade på det."
" Jerry började ångra att han sökt kontakt och chattat med flera personer och började då begränsa sig. Han kände att han ville vara mån om Lenas rykte om hon skulle komma tillbaka."
Lena kunde på så sätt vara elak mot Hanna."
(....)
" Lena motsatte sig därav loggningarna. Jerry vet inte vad som sades gällande det. Han tror att både Stefan och Hanna pratat om det.
Jerry vet inte hur Hanna reagerade på det."
" Jerry började ångra att han sökt kontakt och chattat med flera personer och började då begränsa sig. Han kände att han ville vara mån om Lenas rykte om hon skulle komma tillbaka."
H:" För mig är hon ingen Soft. Hon är Taggis"
JG:"Vi kör så!"
H:"Hon raderade ju mina loggar och då försvann en FTF som var viktig för sviten"
JG:"Hon var jävligt ödmjuk när vi träffades på månandens FTF. Not!"
H:"Är inte hennes starka sida när hon inte får ut något av det själv ." .
JG:"Typisk att försöka jävlas ... men hennes elakhet biter henne i arslet... med EN
placering!"
H:"Japp"
JG:När tog hon bort dina loggar?! "
Efter SH?
H:," Ja, direkt när jag började ladda upp våra gemensamma. Fick en hel del meddelande från henne som talade om att jag gjorde fel och hon beskrev även några loggar där hon visste att jag inte varit med eftersom de gått kärleksfulla promenader tillsammans."
JG: Nej!?!
JG:Hon är helt sjuk i huvudet!
H: Japp."
JG: Skizofren!
JG: I och med det drag skiljer hon från gängse kutym."
H:" Helt ärligt så tycker jag att det är lite läskigt med henne just för att hon hennes sätt är så
sjukligt. Vet aldrig vad hon tar sig till."
JG:"Har diskuterats massa med ggr i de olika GC forumen"
H:"Precis."
H: "Vill ibland berätta för andra i hennes omgivning som jag tycker om hon sjuk hon är."
JG:"Jag identifierade det tidigt när DET hände ... och sa det till er, all band borde brytas, inkl Touren. Hon skulle boet från alla samtal och grupper."
JG: "Gör inte det!"
H: "klart jag inte gör"
JG:"Hon blir avslöjade såsmåningom "
JG:" Hon är ynklig figur"