Citat:
Ursprungligen postat av
nickomyra
Varför då ? Varför måste hon skriva ut det ? Hon har skrivit att hon ska börja med nåt nytt .
Hon har väl köpt en deal med färdigt koncept , hjälp med sida / loggor och allt det tekniska . Det behöver hon inte alls berätta om , lika lite som vart man hyrt in sig för att spela in sin podd . Om nu inte de som ligger bakom konceptet tycker att det behövs nämnas mer än att ha samba logga , namn .
Finns väl hur många som helst som ” gästspelar ” som coacher / poddar etc genom andras plattformar / studios what ever .
Ni gnäller o gnäller över att hon inte jobbar eller gör något , sen när hon gör något , då ska det anmälas o mailas företag och kronofogden. Fy fan vilka elaka bitterfittor!
Glöm inte bitterkukar...
Om jag säger så här.. Anna har en historia, som hon inte tycks ta lärdom av.
Hon vill se sig som vänlighetens, ärlighetens, ödmjukhetens och öppenhetens Gudinna, fine men då får hon ju visa att hon är det.
Klart att folk reagerar om hon rattar runt i lite tveksamheter, det vet du ju att det har skett förr.
Ju oftare Anna kör med sin hemmalagade Goohrätter, smygvispade såser, påståenden som hon sedan motbevisar.. Då får man anta att Anna har en prenumeration på livstid på sådana debacler.
Annas ekonomi bryr jag mig inte om, däremot tycker jag att hon har visat en dubbelmoral.
När hon skiter att betala tv licensen, men vill gärna vara med på tv.
Men jag stannar vid mitt tyckande.