Citat:
De enda "tips" jag har fått är att läsa på om fler och fler kriminella utlänningar i Sverige, och man måste nog vara sjukpensionär för att hinna med allt detta. Och alla förkortningar. Och alla coola blattenamn. Och alla som vet saker.
Varför sprang Karolins man därifrån? Han övergav sin kvinna och sitt lilla barn. Som det så populärt rappas nuförtiden: "Jag tar en kula för dig." Nej, inte riktigt så i det här fallet. Han sprang. Hon blev skjuten.
Varför sprang Karolins man därifrån? Han övergav sin kvinna och sitt lilla barn. Som det så populärt rappas nuförtiden: "Jag tar en kula för dig." Nej, inte riktigt så i det här fallet. Han sprang. Hon blev skjuten.
Man kan läsa på flashback (jag håller mig i forumdelarna i ABoK och Försvunna personer)
Man kan frisätta tid för fb istället för att tex:
titta på tv, streama film och serier på paddan, spela hänga mindre på sociala medier som Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Snapchat, TikTok, eller andra forum som tex SweClockers, Kolozzeum eller Familjeliv.
Han sprang för att han fock panik? För att han visste att det satt ett mkt högt pris på hans huvud. Och han visste vem som satt den belöningen och att denne var helt skoningslös...dvs Mekky och kanske även i förlängningen dennes boss, “patron”, den ökände drogkartelledaren Ridouan Taghi, även kallad ”Angel of Death”)
https://www.arabnews.com/node/1600416/middle-east
Han kände säkert igen personerna i bilen, och ingen verkar ju ha varit maskerad (på en av bilderna ser man in i flyktbilen) att det var två av Malmös värsta gangstrar Bilal och Ahmad El-Moghrabi.
Dessa två psykopater (är det ärftligt undrar jag då deras far är lika skjutgalen) har varit misstänkta för inblandning i flera mord.
Han förstod nog att det var verkligt skarpt läge och reagerade instinkt och impulsivt och fick panik.Anade väl inte heller han att någon skulle ge sig på att avrätta hans fru.
Jag har ingen större sympati mef Naief men jag tyckte att det var synd att att inte hann att utrota kackerlackstrion Bilal, Ahmad och Musti.