2021-01-28, 01:25
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkenponken
Hur då? Så litet är inte Malmö. Eller så är det kanske det i kriminella kretsar.
Men läs tråden. N la nog aldrig av med smuggling. De tog in Danny Jude. Fl B tvättade pengarna i musik företaget. Hans frus å familjen tvättade. Googla Flamur fru Deborah K. Ett av Europas dyraste bröllop. Pappa betalade. Pappa smugglade. Är det svårt att förstå?
Citera
2021-01-28, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Men läs tråden. N la nog aldrig av med smuggling. De tog in Danny Jude. Fl B tvättade pengarna i musik företaget. Hans frus å familjen tvättade. Googla Flamur fru Deborah K. Ett av Europas dyraste bröllop. Pappa betalade. Pappa smugglade. Är det svårt att förstå?

Så Karolin sköts därför att hon umgicks i fel kretsar helt enkelt? Kretsar som hon själv valt?
Citera
2021-01-28, 01:31
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Kanske var någon anhörig till något av Naiefs offer som sköt Karolina? Märkligt ändå att han bara sprang iväg från sin kvinna och sitt nyfödda barn?

Du verkar ju inte följt med fallet eller tråden överhuvudtaget. Det pågår ett krig mellan två stora aktörer: Dani jude och Mekky.

Denna tråd och dessa hänger ihop:

(FB) Nyckelperson i Malmös gängkrig anhållen för mordförberedelser, 2020-08-15

(FB) Skottlossning i centrala Malmö - 3 döda, flera skadade (2018-06-18)

(FB) 36 årige Malmöbon Flamur Beqiri skjuten till döds i London på Julafton 2019

(FB) Gängkriminella greps med vapen i Limhamn i Malmö

(FB) 6 gripna i Malmö för grova våldsbrott i Spanien 27/11-18
Senast redigerad av T34Panzer 2021-01-28 kl. 02:17.
Citera
2021-01-28, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymousmf
Hahah och detta du skriver säger en hel del om dig som människa med. Du måste ursäkta mig, men känner du Naief eller Karolin för att säga en sån sak? Visste du om hur dom levde tillsammans? Var du där o såg saker? Med all säkerhet, nej de gör/gjorde du inte. Därför så borde du också lägga av med sånna kommentarer. Du säger det som något negativt när du inte har en aning om hur dom är som människor privat.

Karolin valde rätt och gjorde rätt val, hon följde kärleken. Det är inte hennes fel att de blivit som de blivit, försök aldrig ta det ifrån ett offer för sånt här. Det är gärningsmannens fel, man utför inte en sån här handling.

Och det andra du skrev med att hon verkade tycka om spännande killar som levde farligt. Vill du vara snäll och förklara om för oss alla i tråden om vad du baserar din information ifrån! Samma här känner du henne? Antagligen inte.
SKIFTA INTE FOKUSET, försök inte lägga någon skuld på en person som fallit offer för det brutala och vidriga gatuvåldet vi har här i Sverige.
Yttra inte dig om du inte har fakta baserad information, ingenting här är Karolins fel hon är ett offer som inte gjorde något annat än att älska en människa som en annan människa ville ha ihjäl. Det är de som ligger bakom detta som du ska lägga skuld på, all skuld ligger där.

Tack för mig!

Mycket bra inlägg. Det är så det är. Det blir absurt att lägga skuld på offret som i detta fall är en ung kvinna, en mamma och som med stor sannolikhet hade goda intentioner för sitt och andras liv.
Citera
2021-01-28, 01:38
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:

Det går inte att tala för döva öron :-(

Dom finns i varje tråd om en dödad kvinna: de som envist likt en papegoja hävdar: ”det var hennes eget fel, hon valde det själv, som man bäddar får man ligga”, etc etc, yada yada

Det är som att det viktigaste för dom är att skuldbelägga det kvinnliga brottsoffret. Har sett det intråd efter tråd....det bara att välja och vraka bland alla namnen nere i min signatur...:-(
Citera
2021-01-28, 01:42
Medlem
Citat:
Så Karolin sköts därför att hon umgicks i fel kretsar helt enkelt? Kretsar som hon själv valt?

Det finns inget som tyder på att hon gjort ett sådant val som du väljer att beskriva det.

Flera skribenter har försökt att förklara samt att påvisa att information finns i tråden. T34panzer gav dig nu utmärkt ledning. Om du exv söker på inlägg från T34, eller även de som Pandalina4 nämner så hittar du bra information i samtligas inlägg här och där. Läs tråden istället för att killgissa och bara fylla upp med okunniga frågor. Det är ok att fråga men ta då till dig att du även ska läsa när du får tips.
Citera
2021-01-28, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Det går inte att tala för döva öron :-(

Dom finns i varje tråd om en dödad kvinna: de som envist likt en papegoja hävdar: ”det var hennes eget fel, hon valde det själv, som man bäddar får man ligga”, etc etc, yada yada

Det är som att det viktigaste för dom är att skuldbelägga det kvinnliga brottsoffret. Har sett det intråd efter tråd....det bara att välja och vraka bland alla namnen nere i min signatur...:-(

Du har rätt. Bara så tröttsamt men rätt.
Citera
2021-01-28, 01:48
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Jag har respekt för henne å att hon är avliden. Fruktansvärt
Trodde nog aldrig att b eller de andra skulle skjuta. Men snälla googla hennes man. 0 i taxerad inkomst på 10 år så knappt. Dömd för ett av nordens största bankrån. Hans närmaste vän mördades på juldagen 2019. De körde söker fri base å ville ta över. Ev med Danny Jude. Eller så var det mer än så. FB dog. Var nog Mekky som la ordern. Hon visste vem det var som sköt. Skrek hans namn

Citat:
Helt fel. Läs vem som är häktad för mordet enchro å Blackberry konversationen. Aldrig förstått att man skriver i en tråd men inget läst.

Kanske var någon anhörig till något av Naiefs offer som sköt Karolina? Märkligt ändå att han bara sprang iväg från sin kvinna och sitt nyfödda barn?

Vi som följt fallet och tråden från början, som håller oss ajour med vad som skrivs i media, såväl svensk som utländsk, och även håller koll vad som händer hos tingsrätten (dagboksblad, aktbilagor beslut etc) vi vet ganska väl hur landet ligger. Vi vet att det är många trådar som hör ihop. Som jag radade upp i mitt förra inlägg. Detta är en våldspiral som pågått under flera år och till slut spårat ur.

Jag tackar teknikerna i Frankrike (och Nederländerna) för att de lyckades knäcka Encrochat.

Här finns många bra skribenter i tråden, som är väl insatta i Malmös undre värld och dess grupperingar, och som under många år kommit med relevant och trovärdig information.

Ibland undrar jag om dom här som bara kastar sig in i en tråd och av ren lathet eller ignorans kläcker ur sig dumheter...om dom bara är lata eller om de har en agenda...som den fjolliga gossen..?
Senast redigerad av T34Panzer 2021-01-28 kl. 02:00.
Citera
2021-01-28, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Det finns inget som tyder på att hon gjort ett sådant val som du väljer att beskriva det.

Flera skribenter har försökt att förklara samt att påvisa att information finns i tråden. T34panzer gav dig nu utmärkt ledning. Om du exv söker på inlägg från T34, eller även de som Pandalina4 nämner så hittar du bra information i samtligas inlägg här och där. Läs tråden istället för att killgissa och bara fylla upp med okunniga frågor. Det är ok att fråga men ta då till dig att du även ska läsa när du får tips.

De enda "tips" jag har fått är att läsa på om fler och fler kriminella utlänningar i Sverige, och man måste nog vara sjukpensionär för att hinna med allt detta. Och alla förkortningar. Och alla coola blattenamn. Och alla som vet saker.

Varför sprang Karolins man därifrån? Han övergav sin kvinna och sitt lilla barn. Som det så populärt rappas nuförtiden: "Jag tar en kula för dig." Nej, inte riktigt så i det här fallet. Han sprang. Hon blev skjuten.
Citera
2021-01-28, 02:14
Medlem
Skönt som fan att fler säger det UPPENBARA. Karolin valde ett riktigt äckel till man.varför? För att det var härligt, spännande och coolt. Brydde hon sig om de offer hennes äckelman hade skapat? Troooor inte det va.

Enda tragiska i det här är att nu kommer ungen definitivt bli kriminell. Skitgener och kass uppväxt.

Varför har vi dessa blattar i landet.
Citera
2021-01-28, 02:21
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
De enda "tips" jag har fått är att läsa på om fler och fler kriminella utlänningar i Sverige, och man måste nog vara sjukpensionär för att hinna med allt detta. Och alla förkortningar. Och alla coola blattenamn. Och alla som vet saker.

Varför sprang Karolins man därifrån? Han övergav sin kvinna och sitt lilla barn. Som det så populärt rappas nuförtiden: "Jag tar en kula för dig." Nej, inte riktigt så i det här fallet. Han sprang. Hon blev skjuten.

Men varför hänger du i tråden när denna - och de sammankopplade trådarna- tyvärr bara handlar om kriminella invandrare. För så är det.

Vi är många som idogt följer dessa ännu ej lösta fall,iallafall ej komna till åtal...än 🗝🔑

(FB) Karolin Hakim ihjälskjuten på Sergels Väg i Malmö 26/8-2019

(FB) 36 årige Malmöbon Flamur Beqiri skjuten till döds i London på Julafton 2019

Citera
2021-01-28, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Men varför hänger du i tråden när denna - och de sammankopplade trådarna- tyvärr bara handlar om kriminella invandrare. För så är det.

Vi är många som idogt följer dessa ännu ej lösta fall,iallafall ej komna till åtal...än 🗝🔑

(FB) Karolin Hakim ihjälskjuten på Sergels Väg i Malmö 26/8-2019

Tycker att Flashbacksuger4 ovan beskriver det bra. Karolin valde sin man och sin livsstil - kriminell. Hon sket fullständigt i alla de människor hennes man hade skadat/dödat.

Och tråden handlar väl inte om ditt sug efter kriminellt invandrarsnusk - den handlar väl om vem som dödade Karolin efter hennes val av skiter-i-vem-min-man-har-tagit-livet-av-förhållande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in