Citat:
Ursprungligen postat av
Pandalina4
Jag har respekt för henne å att hon är avliden. Fruktansvärt
Trodde nog aldrig att b eller de andra skulle skjuta. Men snälla googla hennes man. 0 i taxerad inkomst på 10 år så knappt. Dömd för ett av nordens största bankrån. Hans närmaste vän mördades på juldagen 2019. De körde söker fri base å ville ta över. Ev med Danny Jude. Eller så var det mer än så. FB dog. Var nog Mekky som la ordern. Hon visste vem det var som sköt. Skrek hans namn
Citat:
Ursprungligen postat av
Pandalina4
Helt fel. Läs vem som är häktad för mordet enchro å Blackberry konversationen. Aldrig förstått att man skriver i en tråd men inget läst.
Ursprungligen postat av Filifjonkenponken
Kanske var någon anhörig till något av Naiefs offer som sköt Karolina? Märkligt ändå att han bara sprang iväg från sin kvinna och sitt nyfödda barn?
Vi som följt fallet och tråden från början, som håller oss ajour med vad som skrivs i media, såväl svensk som utländsk, och även håller koll vad som händer hos tingsrätten (dagboksblad, aktbilagor beslut etc) vi vet ganska väl hur landet ligger. Vi vet att det är många trådar som hör ihop. Som jag radade upp i mitt förra inlägg. Detta är en våldspiral som pågått under flera år och till slut spårat ur.
Jag tackar teknikerna i Frankrike (och Nederländerna) för att de lyckades knäcka Encrochat.
Här finns många bra skribenter i tråden, som är väl insatta i Malmös undre värld och dess grupperingar, och som under många år kommit med relevant och trovärdig information.
Ibland undrar jag om dom här som bara kastar sig in i en tråd och av ren lathet eller ignorans kläcker ur sig dumheter...om dom bara är lata eller om de har en agenda...som den fjolliga gossen..?