2021-01-28, 03:01
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkenponken
De enda "tips" jag har fått är att läsa på om fler och fler kriminella utlänningar i Sverige, och man måste nog vara sjukpensionär för att hinna med allt detta. Och alla förkortningar. Och alla coola blattenamn. Och alla som vet saker.

Varför sprang Karolins man därifrån? Han övergav sin kvinna och sitt lilla barn. Som det så populärt rappas nuförtiden: "Jag tar en kula för dig." Nej, inte riktigt så i det här fallet. Han sprang. Hon blev skjuten.

Man kan läsa på flashback (jag håller mig i forumdelarna i ABoK och Försvunna personer)

Man kan frisätta tid för fb istället för att tex:

titta på tv, streama film och serier på paddan, spela hänga mindre på sociala medier som Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Snapchat, TikTok, eller andra forum som tex SweClockers, Kolozzeum eller Familjeliv.

Han sprang för att han fock panik? För att han visste att det satt ett mkt högt pris på hans huvud. Och han visste vem som satt den belöningen och att denne var helt skoningslös...dvs Mekky och kanske även i förlängningen dennes boss, “patron”, den ökände drogkartelledaren Ridouan Taghi, även kallad ”Angel of Death”)
https://www.arabnews.com/node/1600416/middle-east

Han kände säkert igen personerna i bilen, och ingen verkar ju ha varit maskerad (på en av bilderna ser man in i flyktbilen) att det var två av Malmös värsta gangstrar Bilal och Ahmad El-Moghrabi.

Dessa två psykopater (är det ärftligt undrar jag då deras far är lika skjutgalen) har varit misstänkta för inblandning i flera mord.

Han förstod nog att det var verkligt skarpt läge och reagerade instinkt och impulsivt och fick panik.Anade väl inte heller han att någon skulle ge sig på att avrätta hans fru.

Jag har ingen större sympati mef Naief men jag tyckte att det var synd att att inte hann att utrota kackerlackstrion Bilal, Ahmad och Musti.
Citera
2021-01-28, 03:09
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Tycker att Flashbacksuger4 ovan beskriver det bra. Karolin valde sin man och sin livsstil - kriminell. Hon sket fullständigt i alla de människor hennes man hade skadat/dödat.

Och tråden handlar väl inte om ditt sug efter kriminellt invandrarsnusk - den handlar väl om vem som dödade Karolin efter hennes val av skiter-i-vem-min-man-har-tagit-livet-av-förhållande?

Mitt sug efter ” sug efter kriminellt invandrarsnusk”

Har du lässvårigheter eller någon form av begåvningsnedsättning?

Du verkat ju inte förstå skriven text, dvs vad många väl insatta försöker förklara för dig,

Hennes man har iallafall inte vsrit misstänkt för eller dömd sig mord.

Läs på lite.

Jag förstår faktiskt inte varför du är här inne överhuvudtaget, då du inte verkar vara intresserad av personerna som ligger bakom detta vidriga, komplicerade och svårutredda brott.
Citera
2021-01-28, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer

Är det här svenskan du tycker att jag ska förstå?

Har du sett filmen Turist? Pappans feghet i den är ungefär en tusendel av en kriminell babbe som flyr för att rädda sitt eget skinn i stället för att ens försöka rädda sin kvinnas och sitt spädbarns skinn.

Och då är ändå pappan i Turist jävligt ynklig.
Citera
2021-01-28, 04:27
Medlem
Citat:
Mitt sug efter ” sug efter kriminellt invandrarsnusk”

Har du lässvårigheter eller någon form av begåvningsnedsättning?

Du verkat ju inte förstå skriven text, dvs vad många väl insatta försöker förklara för dig,

Läs på lite.

Jag förstår faktiskt inte varför du är här inne överhuvudtaget, då du inte verkar vara intresserad av personerna som ligger bakom detta vidriga, komplicerade och svårutredda brott.

Du din lilla luffare, har du inget att tillföra tråden så kan du krypa ner under den Sten du kom ifrån. Oavsett val av man så är Karolin oskyldig! Kvinnor skall inte ställas till svar för deras mäns handlingar. Naeif har för övrigt aldrig mördat någon.

Detta var menat till den förre skribenten.
Senast redigerad av abozzza 2021-01-28 kl. 04:30.
Citera
2021-01-28, 04:31
Medlem
Citat:

Har du sett filmen Turist? Pappans feghet i den är ungefär en tusendel av en kriminell babbe som flyr för att rädda sitt eget skinn i stället för att ens försöka rädda sin kvinnas och sitt spädbarns skinn.

Du din lilla luffare, har du inget att tillföra tråden så kan du krypa ner under den Sten du kom ifrån. Oavsett val av man så är Karolin oskyldig! Kvinnor skall inte ställas till svar för deras mäns handlingar. Naeif har för övrigt aldrig mördat någon.
Citera
2021-01-28, 04:45
Medlem
.

Citat:
Man kan läsa på flashback (jag håller mig i forumdelarna i ABoK och Försvunna personer)

Man kan frisätta tid för fb istället för att tex:

titta på tv, streama film och serier på paddan, spela hänga mindre på sociala medier som Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Snapchat, TikTok, eller andra forum som tex SweClockers, Kolozzeum eller Familjeliv.

Han sprang för att han fock panik? För att han visste att det satt ett mkt högt pris på hans huvud. Och han visste vem som satt den belöningen och att denne var helt skoningslös...dvs Mekky och kanske även i förlängningen dennes boss, “patron”, den ökände drogkartelledaren Ridouan Taghi, även kallad ”Angel of Death”)
https://www.arabnews.com/node/1600416/middle-east

Han kände säkert igen personerna i bilen, och ingen verkar ju ha varit maskerad (på en av bilderna ser man in i flyktbilen) att det var två av Malmös värsta gangstrar Bilal och Ahmad El-Moghrabi.

Dessa två psykopater (är det ärftligt undrar jag då deras far är lika skjutgalen) har varit misstänkta för inblandning i flera mord.

Han förstod nog att det var verkligt skarpt läge och reagerade instinkt och impulsivt och fick panik.Anade väl inte heller han att någon skulle ge sig på att avrätta hans fru.

Jag har ingen större sympati mef Naief men jag tyckte att det var synd att att inte hann att utrota kackerlackstrion Bilal, Ahmad och Musti.
Hon vet vem hon var tillsammans med. Men när folk skjuter efter dig så springer du.
Att gå tillbaka och ta måltavlans fru med en bebis i famnen är så vidrigt så det liknar ingenting.
Skäms!
300.000
Senast redigerad av G26 2021-01-28 kl. 04:47. Anledning: Vill ha jobb
Citera
2021-01-28, 05:01
Medlem
.

Citat:

Du är inte helt insatt vad som hänt?
Han hade hellre tagit dom kulorna. Så jävla kasst gjort av dom sönderladdade/flöddrade skytten. Kommer aldrig få en lugn stund. Och då är jag helt neutral. 300.000
Senast redigerad av G26 2021-01-28 kl. 05:06.
Citera
2021-01-28, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G26
Du är inte helt insatt vad som hänt?
Han hade hellre tagit dom kulorna. Så jävla kasst gjort av dom sönderladdade/flöddrade skytten. Kommer aldrig få en lugn stund. Och då är jag helt neutral. 300.000

Nej, han tog uppenbarligen inte hellre kulorna. Vi har ju facit.
Citera
2021-01-28, 06:54
Medlem
Citat:

Helt ärligt! Alltihopa var över på kanske 30 sekunder, det är rena instinkter som tar över inte logiskt tänkande.
Citera
2021-01-28, 07:54
Medlem
Citat:
Ja. NU har vi facit. Hade han haft utfallet i förväg är jag helt övertygad att han hade skydda sin fru och barn.
Citera
2021-01-28, 09:02
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abozzza

Detta var menat till den förre skribenten.

Tänkte väl det :-) vi brukar spela i samma lag 👍🏻
Jag har aldrig rackat ned på Karolin. Hon och N verkar av uppgifter i tråden att döma ha känt varandra länge, sen å andra Malmös uteliv är rätt begränsat så jag tror att de stött på varandra i krogvärlden mången gång, och hade säkert en hel del gemensamma bekanta.

OT Däremot verkar fjollpojken vilja styra bort diskussionen från de omnämnda männen i tråden. Kanske har hen nån koppling till, dessa, vem vet. Verkar iallafall väldigt mån om att vilja flytta fokuset mot Karolin.
Citera
2021-01-28, 09:04
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G26
Hon vet vem hon var tillsammans med. Men när folk skjuter efter dig så springer du.
Att gå tillbaka och ta måltavlans fru med en bebis i famnen är så vidrigt så det liknar ingenting.
Skäms!
300.000

Nu förstår jag inte riktigt vaf det är jag ska skämmas för!?!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in