2021-01-24, 23:48
Medlem
Intressant tråd,
Vart med om följande nyligen;
Sitter hemma och arbetar och så går brandvarnaren igång helt utan anledning (den har nytt batteri osv).
Efter ha irriterat stängt av den och jag sätter mig på rummet igen och jobbat ca 5-10min så börjar 5-6 galgar garderoben bakom att vicka fram och tillbaka kraftigt utan anledning.
Misstänker att det var något som ville påminna mig att gå ut med hunden; hade det skitstressigt på jobbet och hade glömt bort tiden helt.
Citera
2021-01-26, 19:27
Medlem
TwoThousands avatar
För först när anländer till platsen blir genast mottaglig nog för att upprätta kommunikation med dom döda människor i närheten.

Säg till folk att komma ikapp sättet blir mottaglig nog för att kommunicera med dom döda människor som vandrar runt i närheten.
Citera
2021-01-26, 21:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
För först när anländer till platsen blir genast mottaglig nog för att upprätta kommunikation med dom döda människor i närheten.

Säg till folk att komma ikapp sättet blir mottaglig nog för att kommunicera med dom döda människor som vandrar runt i närheten.
Varför uttrycker du dig som Yoda?

Orden ordning viktigt inte ”mottagliga” för är?
Citera
2021-01-27, 12:25
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varför uttrycker du dig som Yoda?

Orden ordning viktigt inte ”mottagliga” för är?

Du kan få en högerkrok så du flyger runt som aladdin..

Utomstående har ingen rättighet eller behörighet att syssla med ämnet..

Dom ska inte förstå något för dom springer till anti kristus och tjallar om oss..
Citera
2021-01-27, 12:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du kan få en högerkrok så du flyger runt som aladdin..

Utomstående har ingen rättighet eller behörighet att syssla med ämnet..

Dom ska inte förstå något för dom springer till anti kristus och tjallar om oss..

Aladdin kan inte flyga - han är en vanlig pojke, du tänker nog på anden...
Jag lovar att inte springa till anti kristus - jag känner honom inte ens, men jag kanske skvallrar till George Lucas att du plagierar Yoda...
Citera
2021-01-27, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skn88
Intressant tråd,
Vart med om följande nyligen;
Sitter hemma och arbetar och så går brandvarnaren igång helt utan anledning (den har nytt batteri osv).
Efter ha irriterat stängt av den och jag sätter mig på rummet igen och jobbat ca 5-10min så börjar 5-6 galgar garderoben bakom att vicka fram och tillbaka kraftigt utan anledning.
Misstänker att det var något som ville påminna mig att gå ut med hunden; hade det skitstressigt på jobbet och hade glömt bort tiden helt.
Det hänger oftast ihop med stress. Jag blir jätte "synsk" i perioder och har varit sedan jag var ett litet barn. Men ingenting händer i perioder när jag mår utmärkt såsom nu exempelvis. Och det är inte hallucinativa upplevelser utan sådant som i efterhand förvånar mig själv som om det varit varsel etc. Orsaken är givetvis att man inte lägger nonsens på minnet normalt utan sorterar bort det eller som jag, inte registrerar något.
Citera
2021-01-27, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makeam
Det hänger oftast ihop med stress. Jag blir jätte "synsk" i perioder och har varit sedan jag var ett litet barn. Men ingenting händer i perioder när jag mår utmärkt såsom nu exempelvis. Och det är inte hallucinativa upplevelser utan sådant som i efterhand förvånar mig själv som om det varit varsel etc. Orsaken är givetvis att man inte lägger nonsens på minnet normalt utan sorterar bort det eller som jag, inte registrerar något.
Låter logiskt och kan nog stämma, inget jag eftersträvar men trevligt och bli påmind om att det finns kanske något annat därute.
Citera
2021-01-28, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skn88
Låter logiskt och kan nog stämma, inget jag eftersträvar men trevligt och bli påmind om att det finns kanske något annat därute.
Ja vem vet
Citera
2021-02-02, 19:35
Medlem
TwoThousands avatar
Kom hem kände genast av odjuret i hörnet utav rummet, suttit mottaglig nog för att kunna tala med dom döda människor i hemligheten.

Riktiga paranormala människor har det i släktträdet.
Citera
2021-02-02, 19:38
Medlem
Booiis avatar
Citat:
Kom hem kände genast av odjuret i hörnet utav rummet, suttit mottaglig nog för att kunna tala med dom döda människor i hemligheten.

Riktiga paranormala människor har det i släktträdet.

Vad är en riktig paranormal människa om man får fråga?
Citera
2021-02-02, 20:05
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booii
Vad är en riktig paranormal människa om man får fråga?

Någon som i hemligheten lever med okända förmågor som är större än ett vanligt folks förstånd att kunna begripa eller ens föreställa sig.

Har oftast redan levt livet tidigare och precis kommit tillbaka från domedagen för att leva i denna sketna förbannat snedvridna värld igen.

Född igen Kristen eller vad dom religiösa kallar det för ett roligt namn..
Citera
2021-02-02, 20:08
Medlem
Booiis avatar
Citat:
Någon som i hemligheten lever med okända förmågor som är större än ett vanligt folks förstånd att kunna begripa eller ens föreställa sig.

Har oftast redan levt livet tidigare och precis kommit tillbaka från domedagen för att leva i denna sketna förbannat snedvridna värld igen.

Född igen Kristen eller vad dom religiösa kallar det för ett roligt namn..

Och du är en av dem? Vad är dessa förmågor? Jedi 2.0?
Som svar på TS fråga så trillade en vas ner en gång vilket förmodligen var vinden som åstadkom men det är det mest paranormala som hänt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in