Citat:
Jag tror du kan bläddra tillbaka lite så ser du vad jag anser.
Citat:
Jag har varken nämt offentliga uppgifter eller förtal eller talat om rättsliga åtgärder det där är dina hjärnspöken. Du verkar misstänkt engagerad i att efterkonstruera och förklara hur och varför Haveristerna agerat som de gjort. Vad jag frågade var om en två år gammal post på Facebook där Malcom kallar en tonåring "autistisk glasögonorm" som han korrigerar samma dag är samma metod som att nyligen ha sökt upp och skickat efter 10 år gamla domstolsprotokoll för att sen ägna flera timmar åt att spy galla över Malcoms medicinska historia och tillstånd. Jag är helt torr i ögonen när jag ställer den frågan. Nu har du svarat att du tycker det första är värre vilket tyder på att du inte resonerar helt klart kring det här. Haveristerna blev granskade och nu sitter du och efterkonstruerar. Är det av skam eller ren psykopati du gör det?
Nej, det var kanske nån annan smurf, jag håller inte så noga reda på det. Men du skrev väl "förtalspodd" tror jag? 10 år gamla domstolsprotokoll är offentliga uppgifter, jag ser inte varför man ska lägga någon värdering i varför nån sitter och fördriver tiden med att läsa sånt. Är det elakt och dumt tycker du? Är du fuktig i ögonen får du kanske ta dina antihistaminer?
Citat:
1. Nej, det var kanske nån annan smurf, jag håller inte så noga reda på er. Henrik verkar som sagt bo hyresfritt i väldigt många människors huvuden. Men då får du kanske själv beskriva vad du menar är belägg för det du påstår. Den andra skribenten sa väl att man skulle ta det för vad det är - internetrykten, än så länge. Är det internetrykten du bygger dina påståenden på?
2. Är det någon som hotat här så vill jag gärna att du citerar eller länkar och visar hur du tolkar in ett hot. Är det nån annanstans får du kanske peka mig i rätt riktning?
3. OK, se svar längre upp.
Senast redigerad av TranasByNight 2021-01-27 kl. 10:38.
Senast redigerad av TranasByNight 2021-01-27 kl. 10:38.
alltså släpp kylskåpet och minikukskompensationsbeteendet. Jag rodnar av sekundärskam. Samtidigt hoppas jag på, eftersom ni inte har några argument värda något, att ni höjer tonläget än mer. Trots allt är hotandet och gapandet det absolut enda ni har. Vi ser ju alla nu hur mycket Henrik Johanssons ord är värda: inget. Han ljuger och skarvar och förvrider, och räknar med att inte bli synad. Nu blir han det, och det visar sig att han är en ljugande, patetisk, elak gaphals som skyddas av bekväma personer etablerade i svensk antirasism, som inte vill få Henko på sig och därför väljer att hålla käft och smöra vidare.