Citat:
Ursprungligen postat av
SalmonandEgg
Men sluta bara om dig nu för i helvete Findusofelix, världen kretsar inte kring dig, vad fan är det med att kvinnor att alltid koppla det till sig själva i diverse trådar? Håll käften, ingen bryr sig, ni bara snackar en massa sörja ändå.
Verkligheten är den att en minoritet av män har monopol på en majoritet av kvinnorna, en känd man har 500000000 kvinnor som bombar honom dagligen om sex-förslag, så är det, kvinnorna skiter fullständigt i om han knullar någon annan.
Jag har en polare som blev tillräckligt duktig i hockey att få spela i Brynäs, han gick från över en natt att vara helt osynlig för kvinnor till att kunna knulla vilken ung brud som helst i staden Gävle, förstår du? Kvinnor som totalt jävla besatta i män med någon form av kändisskap, det är så naturen fungerar, så har det alltid varit och så kommer det alltid att vara.
För guds skull, att det ska vara så jävla svårt för vissa kvinnor att tänka objektivt, ni är så sinnessjukt insnöada på "MEN JAG JAG JAG" att ni inte klarar av att analysera verkligheten för fem öre.
Är det tillåtet att svara, eller kretsar allt kring mig då också? Men du kan ju låta bli att läsa också, om det inte faller dig på läppen.
Jag säger att jag har svårt att relatera, då jag inte tycks fungera som alla andra kvinnor, så då kan jag inte svara för dom. Eller ska jag ljuga?
Men jag ser en del saker som män i bland annat kontaktförsök på nätet, en del män för att vara korrekt, kunde göra annorlunda för att öka sina chanser i vissa sammanhang. Och då vill jag dela med mig av det, men jag kan för all del försöka låta bli om ingen blir hjälpt av det. Inte mitt bekymmer faktiskt, men tråkigt ibland då små förändringar kan ändra utfallet.
Jag kan måhända ha svårt att tänka objektivt, men jag säger i regel att jag utgår från mig själv, vilket är det enda jag säkert kan säga något om. En del andra håller sig med påståenden som inte är sanna, eller tar inte hänsyn till alla variabler, men om det är bättre så kör så då.
Och jag, precis jag, skiter inte i om en man knullar med många andra kvinnor, en sån man vill jag inte ha sex med, då det inte alls tilltalar mig, snarare äcklar mig.
Jag är såpass gammal att jag vet vad jag lockas av, och kändisskap är inte en av dom sakerna, än hur mycket någon annan påstår att det är allmängiltigt för kvinnor.