2019-12-04, 22:22
Medlem
mr-mystics avatar
Funderar lite på senaste årens utveckling. Om nu en stor orsak till att kvinnor får så mycket uppmärksamhet online är ett överskott av män så undrar jag om kvinnor rent gennerelt skulle bli oroade el besvärade om vi män helt enkelt slutade att ragga? En realistisk orsak till detta skulle i framtiden vara att utbudet av importerade män kraftigt minskar samtidigt som utländska kvinnor ökar. Men kanske är kvinnor i dag så asexuella via feminism samt fast vid sin skärm o dyl att det kanske inte skulle bry sig? Liksom skulle ni kvinnor tex kunna gå ner något i nivåval jämfört med hur det varit i år el kan det lika gärna struntas i då?
Citera
2019-12-04, 22:30
Medlem
Svårt att svara på. Men troligtvis skulle dom kvinnor som vill ha en man ragga mera om männen raggade mindre?
Jag söker inte någon på någon "nivå" då jag ser mera till en mans egenskaper, om än ett trevligt utseende inte gör ont såklart
Och säkert lite olika svar beroende på vilka kvinnor frågan riktas till?
Citera
2019-12-04, 22:48
Medlem
franges avatar
Den plötsliga avsaknaden på bekräftelse hade garanterat fått hundratusentals kvinnor att tugga ännu fler antidepressiva - den saken är klar. Kvinnor knarkar likes och bekräftelse idag. Utan det - så kommer abstinensen väldigt snabbt.
Citera
2019-12-04, 23:13
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerTinent
Skratt.

Du har missat hela poängen.

Förklara för mig då, ok?
Citera
2019-12-04, 23:25
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Varför kallas precis vadsomhelst för hat idag?

Ordet har ju ingen bäring eller tyngd alls längre.

Han konstatera ju bara hur verkligheten ser ut.
Det är ett bra beskrivande uttryck. Det passar dessutom bra in på TS loser mentalitet. En riktig pajas som varken vill eller får knulla. Han kommer säkert dö med kuk i handen och porr på skärmen.
Citera
2019-12-04, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Förklara för mig då, ok?

Tror du. På fullt allvar.

Att tillgången på män styr raggningsfrekvens och kvinnors mottaglighet för sådana försök?

Är du helt blåst? Helt utan egen erfarenhet?

Kvinnor kan leva i eoner utan kuk.

Varför i helvetet ska de bry sig om dina kukraggningsförsök?
Citera
2019-12-04, 23:53
Medlem
Peyzs avatar
Dom vet att vi är mer desperata än dom och dom har såldes vunnit maktspelet.

Det finns vissa få killar som sitter i makten. Men dom handplockas. Den stora massa är alltid i underläge.

Om vi bara kunde lära oss som grupp att stå enade så hade vi haft bra chanser att få makten.
Just nu är det mörkt dock.
Åk till Vietnam om du vill vara på rätt sida av spelplanen
Citera
2019-12-05, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerTinent
Tror du. På fullt allvar.

Att tillgången på män styr raggningsfrekvens och kvinnors mottaglighet för sådana försök?

Är du helt blåst? Helt utan egen erfarenhet?

Kvinnor kan leva i eoner utan kuk.

Varför i helvetet ska de bry sig om dina kukraggningsförsök?

Utan kuk ja, utan bekräftelse nej.
Citera
2019-12-05, 01:53
Medlem
Kort och enkelt svar: Nej.

Skulle inte bry mig ett skit.
Citera
2019-12-05, 02:12
Medlem
De flesta kvinnor skulle brytt sig men de skulle aldrig erkänt det.
Citera
2019-12-05, 02:25
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Funderar lite på senaste årens utveckling. Om nu en stor orsak till att kvinnor får så mycket uppmärksamhet online är ett överskott av män så undrar jag om kvinnor rent gennerelt skulle bli oroade el besvärade om vi män helt enkelt slutade att ragga? En realistisk orsak till detta skulle i framtiden vara att utbudet av importerade män kraftigt minskar samtidigt som utländska kvinnor ökar. Men kanske är kvinnor i dag så asexuella via feminism samt fast vid sin skärm o dyl att det kanske inte skulle bry sig? Liksom skulle ni kvinnor tex kunna gå ner något i nivåval jämfört med hur det varit i år el kan det lika gärna struntas i då?
Om det uppstod brist på män skulle fler kvinnor, främst i fertil ålder, emigrera vilket skulle successivt jämna ut proportionerna.
Senast redigerad av filmfreak 2019-12-05 kl. 02:26. Anledning: Typo
Citera
2019-12-05, 07:47
Medlem
Det hade ju såklart skett en viss påverkan.

Men nu bor vi i vårt trygga Sverige, med byggnader som är allt för gamla för vår äldre befolkning, detta p.g.a Sverige inte har varit med om krig. Men detta är lite OT.

Ser allt för många bekvämligheter, sedan när det knasar sig så kan man ropa på sin mamma/pappa för att få hjälp.

Förstår inte varför man ska bry sig om vad kvinnor tycker eller känner när det kommer till sin egenvärde. Ser inte upp till dagens förhållanden, de flesta kompletterar inte ens varandra utan är vardagliga, men det kanske är lättare med den "hjälpen" tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in