Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Nej jag tror jag kommer missa West Pride i år igen haahaa. Jag skrev att jag ville ha träffat dig om du var snygg i dina ”citattecken” homofobiska dagar. Antagligen var du ingen äkta homofob då precis som Jimmy Åkeson aldrig antagligen varit nån äkta rassist. Jag anser att anledningen till homoföräldrar bottnar i egoism. Dom har egentligen ingen naturlig orsak att skaffa barn, det handlar bara om att de vill förverkliga sig själva o känna lika mycket frihet och makt som hetrofolk. Den där ungen har en farsa som sålde bort barnet till homosen. Sen om en farsa el morsa är bi och tillslut skiljer sig och börjar ha homosex o dyl det är en annan sak. Inte alls bra det heller men det är iaf mindre konstruerat. Jag tycker att homosen får leva hur dom vill sålänge det inte ska påverka resten av samhället. När regbågsflaggan är obligatorisk på bussarna och samma sak med samkönade föräldrar etc då handlar det ej längre om att man bara ska låta dem leva sitt liv i fred. En diskret bögklubb inga problem (klart dom ska få ha sitt roliga) men jag vill inte få det nedkört i halsen som det typ är nu
Jag är snyggare nu i mina icke homofobiska dagar. Både på ut och insidan om det nu har någon betydelse i sammanhanget.
Tror inte på att homoföräldrar är mer egoistiska än heteroföräldrar. Vill människor skaffa barn så kommer de att göra detta, oavsett hur livet kan tänkas bli för de barn som föds. Och jo, även hbtq-personer har en naturlig önskan om att föröka sig. Inte alla förstås men en del av dem, precis som hos heterosexuella individer.
Och självklart ska HBTQ få mer inflytande i samhället, precis likaväl som vanliga straighta får varje dag. Det är nämligen heteropropagandan som i första hand trycks ner i halsen på folk hela tiden och alla är inte hetero som sagt.
Minoriteter som inget ont gör ska inte heller behöva gömma sig för att slippa tråkningar från fördomsfulla människor.