2021-01-26, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandaloria
När var det? Finns det någon tråd?

Ja de finns. Samma sommar som karolin sköts. ”Gripna i Limhamn med vapen” eller något. Minns inte helt
Citera
2021-01-26, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plotka
är inte det en flashbacksanning?

Alla säger att de blev alla friade för stämpling till mord eller vad det heter och det ifrågasätter jag inte, jag säger att jag vill minnas att B*lal åkte för grovt vapenbrott.

Polisen hade väl bilder från hans telefon där han poserar med AKn om jag inte missminner mig helt.

Jag har för mig att de blev friade i detta ärendet. Om du menar det som skedde 2019 sommaren där strax innan karolin blev skjuten. Obviously hände ju inget eftersom bilal senare klippte henne. Finns tråd, och har ingen aning om fup finnes. ”Gripna med vapen i Limhamn” eller ngt sånt heter tråden. @mappning kanske kan fylla i här efter mig. Minns inte helt o hållet
Citera
2021-01-26, 23:05
Medlem
[quote=minay|74460412]I denna tråd läser du om billal som är häktad för karolin

Och här där bla. Ahmed mogjrabi dani jude o naeif är häktade.
(FB) Nyckelperson i Malmös gängkrig anhållen för mordförberedelser, 2020-08-15[/QUOTE

Tack för svaret kan man hitta dessa brottsmål via tingsrätten Om man vill läsa?
Citera
2021-01-26, 23:40
Medlem
R.i.p karolin, men jag förstår inte varför hon valde att stå still och skrika åt gärningsmannen att 'sluta'(?) Istället för att springa vart som helst med sitt barn precis som hennes make gjorde, då hade nog alla överlevt. Man undrar nästan om mördaren var förälskad i henne? Hon verkade iallafall lita på att han inte skulle skada henne
Citera
2021-01-26, 23:44
Medlem
[quote=Muffinsen27|74461006]
Citat:
Ursprungligen postat av minay
I denna tråd läser du om billal som är häktad för karolin

Och här där bla. Ahmed mogjrabi dani jude o naeif är häktade.
(FB) Nyckelperson i Malmös gängkrig anhållen för mordförberedelser, 2020-08-15[/QUOTE

Tack för svaret kan man hitta dessa brottsmål via tingsrätten Om man vill läsa?
Åtal mot bilal är ännu ej väckt.
Åtal mot ahmed där även naief är misstänkt är heller
inte väckt. Känner mig som ett barn på julafton inför dessa fuppar. 🤣
Citera
2021-01-26, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaiaa5
R.i.p karolin, men jag förstår inte varför hon valde att stå still och skrika åt gärningsmannen att 'sluta'(?) Istället för att springa vart som helst med sitt barn precis som hennes make gjorde, då hade nog alla överlevt. Man undrar nästan om mördaren var förälskad i henne? Hon verkade iallafall lita på att han inte skulle skada henne
Helt ärligt talat hade man som kvinna MED BEBIS i famnen inte förväntat sig att bli mördad inte ens skjuten för den delen. Brukar finnas spelregler för gammla skolan. Gör va fuck du vill men rör EJ kvinnor, barn elr äldre.
Citera
2021-01-26, 23:57
Medlem
carminaburanas avatar
vad fan gör en doktor med en ligist?
Citera
2021-01-27, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Heter inte broschan också Adawi?

Edit: El Moh*mad är väl ”Bankrånaren” som sitter i Spanien?
Det är 2 st Adawi häktade. Förstår inte varför folk skriver Rami som sitter i Spanien?
Citera
2021-01-27, 01:05
Medlem
Asystoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Vad är det för en jäkla kommentar?
@Asystole- hur tänkte du här?

Jag skrev det utifrån artikeln som felaktigt påstod att hon hämtade sig. Där och då satt jag på felaktig information och ville rätta det jag felaktigt trodde var fel. Inget annat.
Citera
2021-01-27, 01:06
Medlem
Asystoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PillaNilla
Det stämmer INTE.
Barnet och väninnan till mamman återhämtade sig.
Mamman fick amputera ena benet vid knäet och fick sådana hjärnskador att hon aldrig kommer kunna leva ett liv utan personliga assistenter eller ens föra ett samtal med någon under resten av sitt liv...

Nej, jag har förstått det. Felaktig info i artikeln jag läste uppenbarligen. Tack på för info.
Citera
2021-01-27, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Heter inte broschan också Adawi?

Edit: El Moh*mad är väl ”Bankrånaren” som sitter i Spanien?

Jo, Nai*fs lillebror heter också Ram*

Mvh X
Citera
2021-01-27, 01:56
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaiaa5

Tror ingen kan föreställa sig hur man reagerar när man står med sitt lilla knyte och med en pistol i ansiktet... Hon gjorde nog sitt bästa för att beskydda sitt barn och sig själv. Vad hade du gjort själv? Mannen var en feg djävel som överlät sitt barn och sin fru till sitt öde - otroligt hur feg detta äckel var!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in