2021-01-25, 14:52
Medlem
”Jag är ingen lagspelare...” Bra, men då kan du ju packa ihop och dra. Hur understår hon sig att ens erkänna en sådan sak? Varför söker människan in öht?
Citera
2021-01-25, 17:02
Medlem
Ville bara påpeka att Lulu Carter fyller 60 i april. Jag tror inte hon har nåt i det här programmet att göra.
Citera
2021-01-25, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Ville bara påpeka att Lulu Carter fyller 60 i april. Jag tror inte hon har nåt i det här programmet att göra.

Skrev ovan vem hon är
Citera
2021-01-25, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
”Jag är ingen lagspelare...” Bra, men då kan du ju packa ihop och dra. Hur understår hon sig att ens erkänna en sådan sak? Varför söker människan in öht?

Haha, nä det kan man ju undra 😝😄
Citera
2021-01-25, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjp
Kallt vatten ställer till det i kroppen kan jag säga, har gjort d där testet och för er coola snubbar som vet och kan allt så är det ingen lek🇸🇪

Gjorde nåt liknande i lumpen... inget härligt alls 😮
Citera
2021-01-25, 18:06
Medlem
Petra är en riktig tuff människa, men gissar på ni på flashback lära trycka ner henne. Att hon fick jobbet för att hon låg med någon general
Citera
2021-01-25, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terragg
Gjorde nåt liknande i lumpen... inget härligt alls 😮

Skall pröva nästa gång jag badar.... Tror inte jag skulle klarar av det.. får nog panik då jag har lite vattenskräck. (Blir utan att binda fast armar och ben men att jag inte använder dom)
Citera
2021-01-25, 19:33
Medlem
Majornapacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terragg
Det är Madeleine Vall heter hon.

Tyckte med det va likt Lulu ibland 👀😄

Precis, en riktigt duktig fighter när hon var aktiv, skulle iofs tro att hon har rätt mycket att säga till om i ringen fortfarande.
Citera
2021-01-25, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Petra är en riktig tuff människa, men gissar på ni på flashback lära trycka ner henne. Att hon fick jobbet för att hon låg med någon general
Det roliga är att Försvarsmakten aldrig bekräftar om ngn har varit medlem i SOG, eftersom det är sekretessbelagt (framgick av intervjun med Petra i SR P1). Alla instruktörer i serien skulle alltså kunna vara Manuel Knight-figurer som bara hittar på.

För övrigt pratas det alldeles för lite om Elins stjärt!
Citera
2021-01-25, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Det roliga är att Försvarsmakten aldrig bekräftar om ngn har varit medlem i SOG, eftersom det är sekretessbelagt (framgick av intervjun med Petra i SR P1). Alla instruktörer i serien skulle alltså kunna vara Manuel Knight-figurer som bara hittar på.

För övrigt pratas det alldeles för lite om Elins stjärt!

Vilken Elin?
Citera
2021-01-25, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Det är intressant, det är som sagt inte lika tufft som den engelska förlagan, men det är trots allt både psykiskt och fysiskt ganska jobbiga övningar, hoppas dom snäpper upp nivån allt eftersom. Tjejen är den hårdaste av ledarna, jag gillade att hon skällde ut killen som påstod att "han alltid gav 110%" efter noter.

En tjej som skäller på vuxna män...
Nja. Det funkar inte riktigt när man har noll våldskapital att backa upp det med.
Citera
2021-01-25, 22:00
Medlem
regndroppens avatar
Hela dokusåpaupplägget är direkt pinsamt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in