Jag räknade antalet aktiva konversationer från årsskiftet, det vill säga där vi utbytt minst ett par meddelanden var, och kommer fram till 50+
Men de allra flesta får jag svar från först efter en vecka, och då bara kort och andefattigt. Då har jag hunnit glömma vem de är och tvingas scrolla upp i konversationen för att påminna mig om vad vi skrivit om.
Föreslår jag en träff slutar de ofta svara helt.
Citat:
Ursprungligen postat av
white-power
kvinnor över 30+ på Tinder är rent ut sagt hjärndöda. Alla söker ”seriöst” men ingen av de kan föra en normal begåvad konversation innan de ens beter sig som 13 åring i puberteten.
Har gett upp tjejer över 30+.
I går var jag dock på en andra dejt med en av kvinnorna jag tidigare träffat. Hon är snygg, men verkar inte ha så mycket att säga. 35 år. Men mentalt kändes hon som en tonåring, så i det här fallet vill jag ge White-Power här ovan rätt. Nåväl, vi gick på restaurang. Maten var god. Efteråt följde jag med henne hem. Hon satte sig nära intill mig och blev plötsligt kramig. Hon drog själv av sig sina kläder, vilket ledde till att vi hamnade i hennes säng. Det var definitivt inte min plan. Numera avstår jag helst från engångsligg, det vill säga sex där jag inte har känslor för kvinnan i fråga, och kände mig därför uttråkad.
Nu tror jag att varken hon eller jag har lust att ses igen.
Söndagskvällen ägnar jag därför åt att svepa vidare på appen.