2021-01-23, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag märker att du inte har lyssnat på intervju med Hanna. Hon målar verkligen inte upp sig själv som ett offer. Jag föreslår att du letar upp och ser inslaget från torsdagens nyhetsmorgon på SVT.
Läs ordentligt jag påstår inget sådant det är du som kopplar fel, jag har sett henne på fyran där hon stolt pratar om sin tid men ta henne inte i försvara hon visar hur bara prov på hur dum hon är.
Citera
2021-01-23, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makeam
Nej varken de ena eller andra är "normala" män.

Mark själv hur du först säger kvinnor och byter din orörda till att benämnas som tjej

Normala män är respektfulla utan att sexualisera kvinnor som produkter som används eller är oanvända.
Nej ingen normal man respekterar en slampa som knulla runt!!

De som gör är beta, feminiserade "män" som ingen kvinna vill ha 🤣

Du själv "feminist" men springer till bad boys 😁
Citera
2021-01-23, 08:17
Medlem
Det är varken eller. Män och kvinnor har splittrats genom politik snarare än att ena könet övergivit det andra. Vi är påväg in i en ny era där människosjälen robotiseras, där människor ska förslavas, ska man reproducera så finns provrörsbefruktning. Vi ska in i en värld där njutning är avskaffad likt orgasmen i 1984, där alla ses som likvärdiga nollor i ett utbytbart maskineri och där människor bara tjänar i produktionssyfte.

Om ingen kan se detta så är det sorgligt men detta är framtiden. Man ska inte ta avsaknaden av en kvinna så personligt som vänstertrollen vill få det till. Om det går dåligt för dig så beror det på andra faktorer som du egentligen inte kan styra över.

De säger hela tiden att du ska jobba med dig själv, men vilka konkreta råd det är framgår aldrig.

Kvinnors "frigörelse" (som att de har varit fängslade förut) har lett in dem på villovägar där ingen har en tydligt syfte och sammanhang i vardagen. Alla är egentligen lösdrivna hundar som knullar på gatan lite då och då medan alla ensamvargar tittar på.

Politiken är orsaken till dagens situation men många skyller på individuella problem för att de saknar den större tankeförmågan som krävs för att kunna härleda det till regeringar.

Det blir allt svårare och svårare att skaffa relationer för att man vill ha svaga människor med dåliga band till varandra så att allt motstånd mot regeringen försvagas och människorna blir enklarr att styra. För 20 år sedan kunde vanliga och ganska tjocka killar få till det via nätet. Men chanserna har gradvis försvårats därför att i en kommunistisk värld försvåras allt hela tiden.

Tänk att det finns barn som i förskoleålder vill byta kön. Om det inte är politik som är orsaken så som jag hävdar, vad är der då? Barnets egen tankeförmåga och logiska slutsatser? Varför ville inte jag eller mina föräldrar byta kön för 60 - 70 år sen?

Många människor är helt enkelt för korkade för att förstå hur politik påverkar oss. Det sitter mycket djupare än du någonsin kunnat tro.
Citera
2021-01-23, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunnelgatan
1. Det kostar pengar

2. Man riskerar bli gripen, reggad, brännmärkt från arbetsmarknad och eventuellt bli påkommen av släktingar.

Kvinnor kan få ömsesidigt sex när som helst och i flesta fall hamna i en trevlig relation.

En pedofil utnyttjar ett barn under 15 år som inte ens är könsmogen. Barn som kanske är i beroendeställning och inte ens kan säga nej. Är det verkligen jämförbart med en kvinna som tar ett aktivt val, i vuxen ålder, och säljer en tjänst? Hon kan säga nej till mig vid ytterdörren om hon så vill, för den makten har hon. Du likställer alltså pedofilutsatta barn i samma offertillstånd som en fullt medveten vuxen kvinna som dessutom får hyfsat betalt för det? Är det synd om Hanna Widerstedt också som själv valde att åka till Berlin, prostituera sig, och sen komma tillbaka och tycka synd om sig själv i massmedia och angripa torskarna bara för att sälja lite böcker och göra sig själv ett namn? Widerstedt är definitionen av en trashig självdestruktiv kvinna. Men min sympati får hon aldrig.

1. Och för kvinnor ivärlden så kan det kosta deras liv eller all trygghetskänsla i sin framtid.

Fatta att ditt trams om att alla kvinnor kan få knulla när de vill, är grav okunskap.
De flesta kvinnor ivärlden kan inte ens välja när, om eller med vem.

Vidare, jag jämför inga offer med varandra. Jag jämför DITT beteende och önskan om att få ”sätta på” människor som inte vill, med en pedofils.
Varför ska svensk lag tycka din önskan om att få utnyttja andra för att du vill ”känna hur det känns” är mervärd än en pedofils önskan om exakt detsamma?

Sexköpslagen, samtyckeslagen och alla sexbrottslagar förbjuder just detta. Beteenden av att påtvinga andra icke önskvärd sexualitet eller intimitet.
Citera
2021-01-23, 14:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tunnelgatan
Har under stora delar av min ungdom varit bitter i egenskap av att vara en incel. Rent tekniskt är jag fortfarande en incel men tidigare var jag aktiv i incel-forum och MGTOW. Jag är inaktiv nu och lagt ner teorisnacket om att kvinnor bara går efter snygga alfamän osv då jag inte känner att det ger mervärde att bara sitta och gnälla. Tack och lov har jag kommit till en punkt där jag äntligen insett att vanliga kvinnor sannolikt inte gör ens liv bättre. Att dagens kvinnor inte har något att bidra med mer än huvudvärk. Därav har desperationen minskat avsevärt. Det är inte längre kompatibelt att gifta sig, bilda familj och ta stort ansvar i ett samhälle som håller på att bli dekadent i omoral och kriminalitet på grund av globalisering, feminism och liberalism.

Därför har jag en tid nu planerat att bli en torsk. Mina åsikter kan sammanfattas med det som sägs i klippet nedan. Kommer istället få mina sexuella behov tillfredsställda av prostituerade med start någon gång under sommaren. Är i yngre 20 årsåldern och har insett att det är bättre att jag åtminstone får känna lite intimitet än att bara sitta och sura i sin källare. Med detta beslut har jag erövrat den sexuella makten från kvinnorna. Inget mer tinder, dyra nattklubbsbesök, meningslöst raggande. Jag räds inte böter, sexköp på belastningsregister eller ens fängelse för den delen. Risken är extremt liten att åka dit så länge man väljer rätt tjej. Pengar är inga problem då jag är högutbildad och jobbar som vanligt. Ingen flickvän (även om jag aldrig skulle kunna få en), ingen familj innebär mer pengar i plånboken och frihet för min del.

https://www.youtube.com/watch?v=7hXJ4DlIo-U&t

Mitt råd till dig är att samla på dig kapital, arbetslivserfarenhet och kunskap om andra länder. Lägg tio år till i Sverige och samtidigt läs på. Lär dig ett stort språk som är användbart i ett land och kultur du är attraherad av. Jag flyttade till Indonesien för ungefär ett par decennier sedan. Svenska män står högt i kurs här. Muslimer i majoritet men du kan hitta även kristna och hinduer. Jag gifte mig med en muslimsk kvinna och konverterade till Islam (på pappret). Läste även på där. Jag kan ganska fritt röra mig i större delen av världen. Livet kan inte vara bättre.

Ditt misstag är att du tror att Svenska kvinnor sitter på rätten att bedöma dig som en gångbar man och partner. Sverige är ett litet skitland på 10 miljoner som dessutom lider av en grav identitetskris mycket p.g.a. feminiseringen. Med det facit i hand ni har och tro att de på något vis kan representera övriga världens kvinnor är.., sinnesjukt. Du märker väl på svaren du får här?? M** och andra..? Sinnessjukt.

Lyft blicken grabben
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2021-01-23 kl. 14:42.
Citera
2021-01-23, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Mitt råd till dig är att samla på dig kapital, arbetslivserfarenhet och kunskap om andra länder. Lägg tio år till i Sverige och samtidigt läs på. Lär dig ett stort språk som är användbart i ett land och kultur du är attraherad av. Jag flyttade till Indonesien för ungefär ett par decennier sedan. Svenska män står högt i kurs här. Muslimer i majoritet men du kan hitta även kristna och hinduer. Jag gifte mig med en muslimsk kvinna och konverterade till Islam (på pappret). Läste även på där. Jag kan ganska fritt röra mig i större delen av världen. Livet kan inte vara bättre.

Ditt misstag är att du tror att Svenska kvinnor sitter på rätten att bedöma dig som en gångbar man och partner. Sverige är ett litet skitland på 10 miljoner som dessutom lider av en grav identitetskris mycket p.g.a. feminiseringen. Med det facit i hand ni har och tro att de på något vis kan representera övriga världens kvinnor är.., sinnesjukt. Du märker väl på svaren du får här?? M** och andra..? Sinnessjukt.

Lyft blicken grabben
Du är alltså en sån misslyckad människa, så du måste aktivt söka upp ett samhälle där man fråntagit halva mänskligheten sin rätt att bedöma män för partnerskap, utan tvingas av olika skäl.

För din kunskap: Jo! Kvinnor, precis som män ska ha denna rätt ”bedöma” andra för partnerskap och reproduktion.
Så den enda sinnessjuka här är du som kräver att andra ska fråntas denna rätt.
Citera
2021-01-23, 15:56
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:

Lyft blicken grabben
Förstår inte riktigt hur du resonerar att kvinnor inte skulle ha rätten att bedöma någon som gångbar partner?
Citera
2021-01-23, 16:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Förstår inte riktigt hur du resonerar att kvinnor inte skulle ha rätten att bedöma någon som gångbar partner?

Jag syftade på att han låter svenska kvinnor döma honom och han tar det åt sig.
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2021-01-23 kl. 16:32.
Citera
2021-01-23, 16:50
Medlem
Citat:
Jag syftade på att han låter svenska kvinnor döma honom och han tar det åt sig.
Nej du skrev:

”Ditt misstag är att du tror att Svenska kvinnor sitter på rätten att bedöma dig som en gångbar man och partner. ”

Tror .... att kvinnor.... besitter en rätt..att bedöma andra människor.

Denna ”rätt” är en självklar rättighet för alla människor.
Citera
2021-01-23, 17:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Nej du skrev:

”Ditt misstag är att du tror att Svenska kvinnor sitter på rätten att bedöma dig som en gångbar man och partner. ”

Tror .... att kvinnor.... besitter en rätt..att bedöma andra människor.

Denna ”rätt” är en självklar rättighet för alla människor.

Hela mitt inlägg var skrivet till honom som individ och en uppmaning till honom att lyfta blicken mot omvärlden. Att det finns andra kvinnor som kanske är bättre skaffade att bedöma honom som partner. Att inte Svenska kvinnor har tolkningsföreträde (sitter på rätten) vad gäller hans värde. Alla som läser det inser det. Du med.

Men, som vanligt så tolkar du inlägg utifrån din egna lilla värld i din egna lilla autismgrop.
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2021-01-23 kl. 17:10.
Citera
2021-01-23, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Nej ingen normal man respekterar en slampa som knulla runt!!

De som gör är beta, feminiserade "män" som ingen kvinna vill ha 🤣

Du själv "feminist" men springer till bad boys 😁
Jag är feminist och hårdare än männen jag träffat. Smart, skicklig och begåvad och värd all respekt utan att rasbiologi eller kvinnohat ska värdera mig eftersom jag är skarpare än den som dömer.
Citera
2021-01-23, 17:24
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
God kväll,

Problemet tog vid redan under 60-talet och har sedan dess multiplicerats, likt en cancer som sakta tar över kroppen, så har feminismen tagit över samhället, med resultat av att dagens generation inte längre är förmögna att skapa relationer och skaffa familj. Jag är idag själv 27 år, men redan under unga år insåg jag hur samhällets normer gjort det omöjligt för män att kunna lita på kvinnor. De allra bästa av män är idag singlar, och föredrar att ha det så. Män är idag inte intresserade av långvariga relationer, då riskerna med att skaffa en fru vida överstiger fördelarna.

Det första problemet vi ser idag är hur kvinnorna uppmuntras --av sina föräldrar, i skolan, och ute i samhället-- till att göra karriär. De skall studera, bli tävlingsinriktade, och sedan konkurrera med männen på arbetsmarknaden. En man kan givetvis inte älska en kvinna som han måste tävla med, och behöver ständigt hålla ena ögat öppet. Vaksam och orolig över vad kvinnan kan tänkas komma upp med för hyss. Istället för att förenas och gå samman, är de ute och tävlar med varandra på jobbet. Eftersom män är bättre på detta, tvingas de in i ett spel där kvinnorna ständigt fuskar. Orättvist spel skapar givetvis aversion gentemot kvinnorna. En arbetande kvinna är en lös kvinna, mannen kan omöjligt veta vilka relationer kvinnan har med andra män och till chefen på jobbet.

Kvinnan måste ständigt förtrycka sin kvinnliga natur om hon skall ut på arbetsmarknaden. Hon måste bli hård, tuff, aggressiv och manipulativ. Detta går helt emot hennes roll som moder och hemmafru. Konsekvensen av detta är att män tappar suget på att gå ut och jobba, eftersom alla platser ute i samhället är invaderade av kvinnor. Han tyr sig istället till porr, TV-spel och stannar i hemmet där han får vara ifred. Han håller kvinnor på avstånd, så att han skall slippa ha en motståndare i sitt eget hem, där han behöver få vila ut och återhämta sig.

En man kan inte känna kärlek för en kvinna som ständigt vill hävda sig och tävla mot honom. Kvinnornas intåg på arbetsmarknaden har gjort att kärlekslivet i västvärlden helt dött ut. Jag som kvinna har försökt att träffa män flertalet gånger, men finner ständigt att män är skadade av tidigare relationer, och inte längre kan lita på kvinnor. De är bittra och nedbrutna och frågar mig jämt om mitt arbete. Det finns överhuvud taget inte något annat som de vill diskutera med mig, annat än hur det går med min karriär. Tyvärr är många män idag lika vilseledda som kvinnor och förväntar sig att kvinnan skall vara tävlingsinriktad och satsa på sin självständighet.

Jag ser i dagsläget inte hur jag skall lyckas forma en meningsfull relation till en man som det ser ut idag. Istället ser jag massvis av vackra, kompetenta och duktiga män som är ensamstående, singlar eller separerade. Fantastiska män som mer än något annat förtjänar ett kärleksfullt hem och en familj, men som genom psykologisk krigföring och negativa erfarenheter väljer att avsäga sig detta.

Dessa hinder är stora och förödande, och jag funderar på vad vi kan göra för att skapa någon typ av förändring. Män tillåts inte längre vara män, och kvinnor har lurats till att agera som män sedan barnsben. Vilka åtgärder behöver tas för att vända denna subversiva utveckling, och hur har ni löst dessa så kallade "utmaningar" i era personliga liv? Vilka ytterligare hinder för familjebildande ser ni i er vardag?

Vänligen

"Jag är oförmögen att skaffa mig en relation, och nu är det fel på alla andra"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in